۱۰ دمنوش‌ لاغری برای افزایش چربی‌سوزی و کاهش وزن مجله فیت شیپ

ترکیب گیاهان مشخص با هم و تهیه دمنوش از آنها، با تحریک بیشتر مصرف انرژی و چربی سوزی، ممکن است عملکرد آنها را افزایش دهد. نه تنها می‌توانید این دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی را با آب جوش، چوب دارچین و کمی پودر دارچین تهیه کنید؛ بلکه می‌توانید با اضافه کردن چوب دارچین به چای خود از خواص آن بهره‌مند شوید. چای سبز علاوه بر خواصی که برای سلامتی دارد، مدت‌هاست به‌عنوان ماده‌‌ای مؤثر در کاهش وزن، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در حالی‌که بسیاری از تحقیقات خلاف این فرضیه را بیان می‌کند، اما مطالعات دیگری صورت گرفته که نشان می‌دهد چای سبز سه ماده‌ی اصلی دارد که در کنترل وزن مؤثر هستند. کافئین، کاتچین و تیانین سه ماده‌ای هستند که در این مطالعات به آنها اشاره شده است.

۱۰ دمنوش‌ لاغری برای افزایش چربی‌سوزی و کاهش وزن مجله فیت شیپ قاصدک به پاکسازی کبد و جلوگیری از آسیب به کبد کمک می‌ کند. قاصدک به‌طور خودکار تولید صفرا در کبد را نیز تحریک و به فرآیند هضم و جذب مواد غذایی نیز کمک می‌ کند. در نتیجه مصرف این گیاه دمنوش قدرتمند برای محافظت از کبد است. از اونجایی که هر فنجون از این نوشیدنی های کاهش وزن تقریباً هیچ کالری نداره، میتونه با تقویت متابولیسم کارآیی بدن رو برای هضم غذا افزایش بده. در یه پژوهشی بررسی کردن که افرادی که درکنار برنامه رژیم غذایی منظم، هر روز از این دمنوش لاغری استفاده میکردن، تونستن در مدت یه هفته‌ به طور متوسط 1.4 کیلو وزن کم کنن. بیایید نگاه دقیق تری به مزایای دمنوش لاغری چای سبز بیندازیم.

  • خوردن این گیاه به صورت مستقیم، میل جنسی را در خانم‌ها افزایش می‌دهد و قطره خوراکی آن، به کاهش میزان تعریق و گرگرفتگی در دوران یائسگی کمک می‌کند.
  • رژیم غذایی سرشار از آنتی‌­اکسیدان، کربوهیدرات و فیبر است که موجب افزایش انرژی، سوخت و ساز و سم‌­زدایی بدن می‌شود.
  • نه تنها می‌توانید این دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی را با آب جوش، چوب دارچین و کمی پودر دارچین تهیه کنید؛ بلکه می‌توانید با اضافه کردن چوب دارچین به چای خود از خواص آن بهره‌مند شوید.

در ابتدا پوست لیمو، پرتقال، چای سبز و آویشن را در صافی قوری بریزید. سپس یک لیوان آب جوش به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه خوب دم بکشد. حتما هنگام دم کشیدن، درب قوری را ببندید تا عطر و طعم بهتری بگیرد. بعد از دم‌کشیدن می‌توانید دمنوش را با یک قاشق عسل طبیعی میل کنید. یک مطالعه منتشرشده در مجله تحقیقات علوم پزشکی بیان می‌کند که مصرف مداوم دمنوش چای سبز، متابولیسم چربی‌های بدن را افزایش می‌دهد و منجر به کاهش وزن می‌شود. این ترکیبات طبیعی، متابولیسم بدن شما را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهند.

نوشیدن چای و دمنوش در طول روز جزء لذت های بسیاری از مردم است. حال اگر این لذت کاربردی شود و بتوان از آن به نتایجی دلخواه دست یافت که بهتر می شود. این دمنوش را روزی 3 بار قبل از صبحانه، قبل از ناهار و قبل از شام، به مدت 8 هفته مصرف کنید. برای مصرف روزانه این دمنوش مانند هر دمنوش دیگری بهتر است زیاده روی نکرد و ۲ تا ۳ فنجان در روز کافیست.

چای سبز؛ دمنوشی شناخته شده برای لاغری

یکی از اصلی ترین نکات از بین بردن چربی های شکم و پهلو نوع رژیم غذایی و فعالیت های بدنی شما است . همان طور که در مطالب بالا مشاهده می کنید انواع دمنوش های لاغری میتوانند به شدت در روند از بین بردن چربی های شکم و پهلو تاثیر گذار باشند. چای ماچا نوعی چای سبز است که در مقایسه با انواع چای سبز ارزش غذایی بالاتری دارد. پژوهش‌ها نشان داده‌اند که یک لیوان از این چای حداقل معادل ۱۰ لیوان چای سبز معمولی ارزش غذایی دارد. این ادویه می تواند به کنترل و متعادل کردن قند موجود در خون بپردازد. زیرا نامتعادل بودن وضعیت قند خون سبب افزایش وزن و افزایش اشتها می شود؛ پس افراد باید سعی کنند در تهیه انواع نوشیدنی های خود مانند انواع چای ها از این ادویه استفاده کنند.

رژیم آبمیوه یا Juice Cleanse برای لاغری

این دمنوش سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین‌های مختلف از جمله A، B، C، D، مواد مغذی مانند کلسیم، آهن، پتاسیم، فسفر و منیزیم است. بابونه خشک ‌شده را در یک فنجان بریزید و آن را با آب آریو کالا جوش پر کنید. در نهایت بعد از دم کشیدن بابونه، آن را صاف کنید و به همراه عسل بنوشید. گزنه می‌تواند با داروهای کاهش قند خون و همین طور داروهای مدر، تداخل داشته باشد و مصرف آن برای زنان باردار و شیرده هم توصیه نمی‌شود.

ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و روی آن را ببندید و صبر کنید تا خنک شود. لطفاً توجه داشته باشید که قبل از استفاده از دمنوش ابتدا در مورد طبیعت بدن خودتان و حساسیت هایتان بیشتر تحقیق کنید و اگر لازم بود با پزشک متخصص تغذیه مشورت کنید. هدف بلاگ در اختیار گذاشتن اطلاعات مفید در جهت بالاتر بردن سطح آگاهی افراد بازدیدکننده می باشد. همچنین برای خرید محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار برادران حسینی مراجعه نمایید. براي بسياري از افراد خوردن سبزيجات و يا فقط محصولات بسيار كم كالري و انجام دادن ورزش هاي سنگين غير ممكن و خسته كننده است . بيشتر انسان ها به دليل نداشتن وقت كافي و نداشتن تحرك در ساعات طولاني دچار اضافه وزن مي شوند .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار