10 تکنیک سئو محتوا ممتاز سرور-سئو

به‌عنوان‌مثال تولید ویدیو درباره نحوه استفاده از محصولاتتان می‌تواند بسیار مفید باشد. خود گوگل هم‌بارها و بارها اعلام کرده که وب‌سایت خودتان را اول برای مخاطب بهینه کنید و سپس برای گوگل! همین جمله کافی است تا به اهمیت بسیار ویژه مخاطب در نزد گوگل پی ببریم. جریمه‌های گوگل هم مانند جریمه رانندگی نیست که با پرداخت مبلغی رفع شود! حتی اگر برای مدت مشخصی مثلاً 3 ماه جریمه شوید و نتوانید رتبه‌ای به دست آورید و بعد جریمه‌تان برطرف شود، بازهم تأثیرات این اتفاق تا ابد همراه سایتتان خواهد بود. وبلاگ نویسی به شما زمینه آموزش تبدیل شدن به بهترین نویسنده seo-content در بازار را می دهد.

  • اساساً ، شما می خواهید ارزش خود را ثابت کنید و نشان دهید چرا کسی باید این قسمت از مطالب را بخواند.
  • در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید.
  • شما باید علاوه بر تولید محتوای مناسب برای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ارزشی فراتر را به مشتریان خود ارائه دهید و کاری کنید که آنها دوباره به سایتتان بازگردند.
فعالیت می کنند بر این اعتقادند که بهترین هستند و رقیبی ندارند در این بازار کسب و کار. برای اینکه بتوان بر این امر صحه گذاشت که یک تیم به عنوان بهترین تیم تولید محتوا شناخته می شود می بایست رزومه و کار های قبلی را مورد بررسی دقیق داد تا هیچ شکی در این زمینه باقی نماند. تیم سئو محتوا رزومه ای فوق العاده در زمینه تولید محتوا و سئو سایت دارد که می توانید به راحتی شاهد آن باشید. چنانچه کارفرما به خوبی توجیه شود که چه مسیر پر پیچ و خمی را باید پشت سر گذارد تا به موفقیت دست یابد مسلما همراهی بیشتری را با تیم تولید محتوا و سئو سایت انجام خواهد داد. تیم تخصصی سئو محتوا ابدا قول هایی که توان انجام آن ها را ندارد نخواهد داد.

به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال موفقیت وب سایت خود هستید، به سئو نیاز خواهید داشت. محتوا، یعنی انواع اطلاعاتی است که در صفحات وب قرار می گیرد. به یاد داشته باشید محتوایی که شما می نویسید، فقط به منظور نمایش یا به رخ کشیدن دانش و اطلاعات شما نیست. محتوايتان را طوري طراحي كنيد كه كاربر با خواندن آن به هدفش برسد يا مشكلش بر طرف شود.

برعکس این موضوع نیز صادق است، یعنی فردی که در زمینه تولید محتوا توانایی لازم را داشته باشد اما با مفاهیم سئو آشنایی نداشته باشد، نمی تواند محتوای کامل و با کیفیتی را تولید نماید. در ادامه با همه اصول مورد نیاز مجله خبری سئو جهت پاسخ به سوال تولید محتوای سئو شده چیست، آشنا خواهیم شد. هر محتوایی که تولید می کنید و سیستم های بازاریابی که برای آن به کار می برید را باید تحلیل کنید تا متوجه میزان اثرگذاری آن را برروی کاربر متوجه شوید.

با کلید واژه مناسب محتوا بنویسید.

خوشبختانه برای اینکار، ابزاری به نام RankBrain وجود دارد که هر چند هنوز مبهم و نا مفهوم است اما حداقل ابزار مناسبی است. محتوایی است کاربر را تشویق می‌کند که ادامهٔ محتوا را بخواند. زمانی که با خوانندهٔ خود و نحوهٔ خرید او آشنا باشید محتوایتان می‌تواند چیزی از بیش از نیاز مخاطبتان را برآورده کند.

وب سایت شما باید حاوی محتواهای بهینه سازی شده باشد تا به راحتی بتواند نیاز مخاطبین شما را رفع کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد تا سایت های دیگر به خاطر ارزش محتوای شما، به سایت شما لینک دهند. اگر هدف فروشگاه شما، فروش محصولات به صورت اینترنتی است، پس باید محتوای آن صفحات را بهینه نمایید و از تگ های مناسب در بهینه سازی استفاده نمایید. البته در این مقاله، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا، خیلی صحبت نمی شود و فقط تعریف کلی آن بیان می شود. بیشتر هدف ما، آشنایی شما با این اصطلاح و چگونگی افزایش و بهبود آن می باشد.

نمونه کارها

در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید. + بروزرسانی محتوا مارا به راحتی به هدف نهایی (افزایش رتبه و افزایش کابران هدف) میرساند. دیدیم که اگر بروزرسانی محتوا را رها کنیم ،‌عملا به سئو سایت خود ضربه میزنیم. به همین راحتی میتوانید ببینید، رقیب شما با این عبارت کلیدی یک صفحه خاص را تولید کرده است یا نه و به این شکل میزان رقابت را بسنجید.

كافيست به گروه هاى اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و هر کجایی که کاربرانتان در آن ها آنلاین هستند بروید و ببینید که بیشتر افراد در مورد چه چیزی جستجو انجام می دهند و صحبت می کنند. به جرات میتوان گفت مهمترین بخشسئو داخلیبخش محتوای سایت است. محتوا را نمی توان یکفاکتور سئودر نظر گرفت زیرا بسیاری از فاکتور ها تحت تاثیر محتوا می باشند و برای بهینه کردن آن استفاده می شوند. پس اگر بتوانید محتوای سئو شده و جذاب تولید کنید، بدون شک می توانید رشد قابل توجهی را شاهد باشید. برچسب‌های H2 را مختصر بنویسید و به‌ یاد داشته باشید که نیازی نیست مدام از کلمه کلیدی یا شکلِ تغییریافته آن استفاده کنید؛ فقط این کار را به شکلی انجام دهید که پیام اصلی را منتقل کند.

شما ميتوانيد از داستان هايي كه دوستانتان يا مشتريانتان و يا حتي رقبا و هركس ديگري كه برايتان تعريف كرده استفاده كنيد. هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. اگر بيشتر نتايج، پستهاى وبلاگ بودند، می فهمید كه لازم است شما هم پست وبلاگى بسازيد. اگر بيشتر نتايج صفحات فروش محصولند، پس عاقلانه تر است كه شما هم از اين صفحات داشته باشيد. این کار کاملاً اشتباه است چراکه، ممكن است يک كلمه ى كليدى میزان سرچ بالایی نداشته باشد، اما شاید بتوان از این کلمات، جملات مختلفی ساخت که به درد کاربران بخورد و باعث شود که آنها به مشتری تبدیل شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار