آموزش سئو خارجی به همراه تکنیک‌های کلیدی یکتانت-سئو

اینکه واقعا چه معیارهایی در رتبه‌بندی سایت‌ها دخیل هستند، مشخص نیست و گوگل مانند گنجی پنهان از آنها محافظت می‌کند. اینکه یک وب‌سایت در لیست نتایج گوگل در رتبه بالاتری نمایش داده شود و یا اینکه از رتبه فعلی خود سقوط کند، به رقبای آن وب‌سایت بستگی دارد. بسیاری از کسب‌و‌کارها می‌دانند (یا فکر می‌کنند، می‌دانند!) که برای موفقیت و توسعه تجارت آنلاین به موتورهای جستجو و سئو نیاز دارند. سایتی که محتوای پویا و مفید تولید می‌کند و مرتبا بروز رسانی می‌شود و لینک‌های مختلفی از سایت های مرتبط و مطرح دریافت می‌کند به مرور زمان در نظر گوگل معتبر می‌شود. استفاده از تصاویر از خسته شدن کاربر هنگام مطاللعه مطلب شما جلوگیری خواهد کرد در این بین استفاده از نام جایگزین یا alt برای عکس بسیار ضروری است.

در این فصل، یاد میگیرید که چگونه موضوعات مورد نظر خود را یافته و چگونه کلمات کلیدی سودآوری را که می توانید برای آنها رتبه کسب کنید، پیدا کنید. در فصل دوم این راهنمای سئو شما یاد میگیرید که موتورهای جستجو چیستند، چگونه کار می کنند، و مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت ها در گوگل کدامند. سئو بر روی نتایج ارگانیک موتورهای جستجو متمرکز بوده و ارتباطی با بهینه سازی PPC (گوگل ادز) ندارد. اگر موضوع سایت شما در اینترنت جستجو میشود احتمالا نیاز کاربران نیست یا اطلاعی از این نیاز خود ندارند.

  • هدف از سئو، پاسخ به نیاز کاربر است، دقیقا همان چیزی را که می خواهد به او بدهد.
  • آکادمی وبسیما بخشی را به نام واژه نامه سئو فراهم کرده است که در آن مهمترین و کاربردی ترین عبارات را به شما معرفی میکند.
  • زمانیکه یک صفحه از سایت شما در منوی اصلی سایت قرار میگیرد به واسطه لینک سازی خوبی که برایش انجام میشود جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می‌کند.
  • ولی هرچقدر که بیشتر مطالعه میکنیم سوالات و ابهامات در اجرا افزایش می یابد.
به عبارت دیگر، Redirect زمانی اتفاق می‌افتد که شخصی قصد باز‌کردن صفحه‌ای خاص را دارد اما به صفحه دیگری فرستاده می‌شود. اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که صاحب سایت، صفحه‌ای را حذف کرده و با استفاده از Redirect قصد دارد تا بازدید کنندگان و کرالر‌ها موتور‌های جستجو را به صفحه مرتبط دیگری راهنمایی کند. وب سایت‌ها ساختار عوض می‌کنند، صفحاتی را حذف می‌کنند و یا از دامنه‌ای به دامنه دیگری منتقل می‌شوند. در این مواقع، بکار بردن مجله خبری سئو درست و به جا‌ی Redirect ها برای جلوگیری از افت رتبه و نیز کمک به موتور‌های جستجو برای درک بهتر این تغییرات، امری حیاتی به شمار می‌رود. برای آنکه هنگام جستجو‌ی مطلب، مفید‌ترین و مرتبط‌ترین اطلاعات برای شما فراهم شود، این الگوریتم‌ها فاکتور‌ها و معیار‌های بسیاری را مد‌نظر قرار می‌دهند. معیار‌هایی مثل کلماتی که در مطلب خود جستجو کردید، مربوط بودن و قابلیت استفاده صفحات، تخصص منابع، موقعیت مکانی و تنظیمات شما.

سئو خارجی سایت با بک‌لینک

اینجاست که به کلمه سئو می‌رسیم که به معنی انجام عملیاتی روی سایت می‌باشد که به گوگل اثبات کند من لیاقت رتبه‌های اول را دارم. این بدین معنی نیست که همون سایت رو مجددا توی دامنه دیگری تکثیر کنید. در یک دامنه جدید وردپرس رو از صفر نصب کنید و با انتخاب یک قالب مناسب مطالبتونو بارگذاری کنید. متن جایگزین را به محلی برای استفاده بیهوده از کلمه کلیدی تبدیل نکنید.

تحلیل ، نظم ، استمرار و یادگیری برای پیروزی در رقابتی بزرگ اما لذت بخش

اگر وقت نگذارید توضیحات متای مرتبط و مختصر برای همه صفحات خود بنویسید، افراد تمایل نخواهند داشت که بر روی سایت شما در هنگام نمایش در گوگل کلیک کنند. اگر صفحه شما نرخ کلیک پایینی در گوگل دریافت کند، در نتیجه کاهش رتبه‌بندی شما انتظار می‌رود. نوشتن یک توضیح متای خوب زمانیکه یک صفحه (مقاله) جدید را منتشر می‌کنید زمان کمی می‌برد، اما منافع سئوی آن در دراز مدت ارزش دارد.

بهینه‌سازی انکرتکست‌ها

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار