لینک داخلی، لینکی از یک صفحه به صفحه دیگر در همان وب سایت است، در حالی که لینک خارجی، لینکی از یک وب سایت دیگر است. توسعه دهندگان موتورهای جستجو متوجه شدند که اگر بسیاری از منابع با کیفیت به یک صفحه خاص لینک داده باشند، به این معنی است که آن صفحه ارزشمند و قابل اعتماد است. همانطور که در فصل قبل ذکر کردیم، تگ عنوان و متا دیسکریپشن یک صفحه، مکان خوبی برای استفاده از کلمه کلیدی هدف است. کلید داشتن یک وب سایت با لینک های داخلی خوب، داشتن عناصر با ساختار مناسب برای جا به جایی بین صفحات است. بسیاری از افراد از لینک دادن به وب سایت های دیگر می ترسند، زیرا نمی خواهند “بازدید کنندگان خود را به سمت آنها بفرستند”. حقیقت این است که لینک دادن به سایر منابع با کیفیت می تواند از نقطه نظر سئو برای شما مفید باشد.
- یعنی زمانی که بیشترین احتمال خرید وجود دارد؛ زمانی که مشتریها در جستجوی محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه میدهید.
- توجه به این نکته مهم میتواند در زمان انتخاب استراتژی سئو و تولید محتوای سایت بسیار با اهمیت باشد.
- البته همون اول به توصیه شما نقطه صفر سئو رو خریدم اما هنوز کامل نگاه نکردم.
- در واقع تفاوت دیده شدن در نتایج اولیه موتورهای جستجو، فرقش از زمین است تا آسمان.
اما پس از سئوی وبسایت، تبلیغات شما به کاربرانی که به دنبالتان هستند، نمایش داده می شود. اگر می خواهید بدانید که آیا سایت شما با استانداردهای الگوریتم mobile friendly مطابقت دارد یا نه می توانید از گوگل کمک بگیرید. گوگل ابزاری به نام page speed insights را منتشر کرده است که به شما کمک می کند تا سایتی هماهنگ با استانداردهای این الگوریتم داشته باشید. در واقع، این ابزار تعیین می کند که سایت شما چقدر با استانداردهای موبایل فرندلی مطابقت دارد. وبمسترها می توانند از این ابزار برای بررسی سرعت و بهینه بودن صفحات استفاده نمایند.
اگر می خواهید در سئو بینالمللی موفق شوید، باید به بافت فرهنگی کسب و کار هدف خود توجه کنید و به آنها اجازه دهید تا بتوانند بر اساس فرهنگ و زبان خود از سایت شما استفاده نمایند. جهت انجام سئو بین المللی در قالب خود باید به تاریخها و زمانها بر اساس مکان های هدف خود به درستی استفاده نمایید. هدف سئو بین المللی ایجاد یک تجربه آنلاین خوب بصورت جهانی برای مخاطبان هدف شما است.
این ابعاد در هم تنیده هستند و هر کدام دچار مشکل شوند سئو ناقص خواهد بود و نتیجه نخواهد داد. اون چیزی که سئو رو پیچیده می کنه رقابتی هست که جمع بزرگی از بیزنس های آنلاین همگی برای بدست آوردن اون جایگاه های بالا دارن. مولوی داستانی دارد با عنوان فیل، و ماجرایش این است که فیلی در تاریکی به شهری آورده شد.
ترفند های سئو
منظور از مجله خبری سئوی داخلی، بهینهسازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و افزایش ترافیک سایت است. با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و میخوانند، موضوع آن را درک میکنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران میشناسند. Keyword Stuffing یک تکنیک سئوی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیرطبیعی، با هدف گرفتن رتبههای بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو گفته میشود.