ارتباط بازاریابی محتوا با سئو دقیقا چیست؟ مدیر وب-سئو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. ببینید که مقدمه باید با چه چیزی شروع شده، چه مواردی را شامل شود و نکاتی که باید مطرح شوند چه تیترهایی دارد. نمی توان عنوان را در مورد مزایای یک محصول تولید کرد اما در محتوا به معایب آن پرداخت. البته اشاره ای به معایب در حد چند سطر مانعی ندارد، اما در صورتی که عنوان اشاره به مزایای یک محصول دارد، شاکله محتوا نیز باید مفهومی از مزایای محصول مورد نظر باشد. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، افزونه Yoast Seoبه‌سادگی می‌تواند در انجام کارهای بالا به شما کمک کند.

اگر چنین رویکردی برای تولید محتوا دارید، باید تجدیدنظر کنید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا با رموز تولید محتوای بهینه و باکیفیت بیشتر آشنا شوید. در واقع، بهینه سازی محتوا یکی از ساده ترین بخش های مرتبط با سئو می باشد. با سلام، جای این سوال اینجا نبود، چرا که مطلب درباره تولید محتواست! در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید.

لینک‌های خارجی در محتوا را فراموش نکنید.

3 راه زیر به شما در انتخاب موضوع در سئو محتوا کمک می کند. بهترین کار این است که نام‌های تصویر را در حدود 2 تا 4 کلمه نگه دارید. دقت کنید که هدف شما این است که به درستی توصیف کنید که موضوع عکس چیست.

کلمات یا عبارات داخل سایت را به سایر پست های سایت خود لینک دهید. (لینک داخلی)

کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد. اما برای اینکه یک تولید محتوای هدفمند داشته باشید و شانستان برای به دست آوردن رتبه در کسب‌وکارتان افزایش یابد، حتماً باید بر اساس یک استراتژی مشخص و سازمان‌یافته اقدام به تولید مجله خبری سئو محتوا کنید. باید بار دیگر یادآور شویم که منظور از محتوا، صرفاً محتوای متنی نیست، بلکه محتوا می‌تواند قالب‌‌های مختلف تصویری، صوتی و .. اما مواردی که ما در این مقاله به آن اشاره کردیم، پیرامون محتوای متنی و متن داخل در صفحه بود.

  • برای اینکه یک کلمه را بارها در محتوا تکرار نکنید، می‌توانید از مترادف کلیدواژه‌ها و عبارات کلیدی استفاده کنید.
  • هنگامی‌که شما استراتژی سئو خودتان را به راه می‌اندازید و زحمت‌های زیادی نیز برای آن متحمل می‌شوید، حداقل بین 3 تا 6 ماه زمان نیاز است تا نتایج کارهایی که انجام داده‌اید را دریافت کنید.
  • منظور این است که اگر قالب آماده‌ای برای دکمه‌ها و برچسب‌های به اشتراک گذاری موجود نبود، از برچسب و عنوان درست استفاده کنید تا کاربر در اشتراک‌گذاری محتوا اشتباه نکند.
  • در این مقاله اول کمی با مفهوم محتوای سئو شده آشنا می‌شویم، سپس سراغ تکنیک‌های سئو محتوا می‌رویم.

بیشتر هدف ما، آشنایی شما با این اصطلاح و چگونگی افزایش و بهبود آن می باشد. در محتوای خود از تکرار بیش از حد کلمات کلیدی پرهیز کنید. این کار نه تنها متن شما را مسخره و غیر قابل خواندن می‌کند، بلکه گوگل هم شما را در نتایج بالا قرار نمی‌دهد. اگر سخت‌گیری کند، دچار جریمه گوگل یا پنالتی گوگل می‌شوید. کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را پیدا کنید و در محتوای خود به کار ببرید تا گوگل موضوع شما را تشخیص دهد و در مفهوم آن موضوع به شما رتبه بدهد.

برخی دیگر از نتایج که تاریخ ندارند را نمی‌توانیم بدانیم که به‌روز هستند یا خیر. درواقع، بدون نشانِ تاریخ تا زمانی‌که روی محتوا کلیک نکنیم، نمی‌توانیم بفهمیم چه زمانی منتشر شده‌اند. بااین‌حال، در چنین مواردی مسلماً کاربر تا زمانی‌که یک نتیجه با نشان تاریخ و کاملا جدید در صفحه وجود دارد، معمولا روی نتایجی که بدون نشان تاریخ هستند کلیک نمی‌کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار