بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان آموزش مقدماتی | zabannew

هر جا نیاز به کتاب یا منبع خاصی باشه توی ویدیو ها کامل راجع بهشون توضیح دادم. دانش آموزا، دانشجوها، شاغلین، خانم های خونه دار و همه ی کسانی که دوست دارن انگلیسی رو یاد بگیرن ولی بدلیل کمبود وقت نمیتونن توی دوره های حضوری شرکت کنن. همچنین این دوره برای افرادی که سال هاست زبان را کنار گذاشتند و قصد دارند از پایه به صورت اصولی دوباره شروع کنند، مناسب است.

5- در فصل پنجم به مکالمه درمورد فعالیت‌های اوغات فراغت خواهید پرداخت و با تمامی کلمات پرسشی WH آشنا خواهید شد. پرهام خدابخش مقدم، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و دارنده مدرک dip TESOL از LTTC  (London Teacher Training College) هستند. ایشان تدریس دوره‌های زبان عمومی، IELTS ،FCE ،CAE را در شركت‌ها و مؤسسات مختلف مانند شکوه، ایران استرالیا، آفرینش و … از دیگر سوابق ایشان می‌توان به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی و بخش زبان انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اشاره كرد.

ویدئوی درس بیست و سوم- گرامر حال و گذشته ساده

در این پکیج سعی داشته ایم که برای آموزش بهتر و سریع زبان آموزان، از فیلم های آموزشی، نرم افزارها، کتاب های الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) کمک بگیریم. زیرا هیچ یک از این فایل ها به تنهایی نمی توانند تمامی نیازهای زبان آموزان را برطرف کنند. زبان آموز باید در محیط های مختلف زبان انگلیسی قرار بگیرد تا زبان انگلیسی را، از روش های مختلف (روزنامه، مجلات، فیلم آموزشی، موسیقی و …) بیاموزد. با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید فرصت‌های جدیدی برای آینده شغلی و تحصیلی خود ایجاد کنید.

چرا؟ این محتوا حاوی کلمات جدید هیجان انگیز و همچنین کلماتی است که ممکنه قبلا با آنها آشنا زبان نیو شده باشید. مرور موارد یادگرفته شده و یادگیری موارد جدید به پیشرفت سریعتر کمک می کند. دقت کنید ۱۰۰ درس زیر تقریبا همه موارد ضروری و پایه ای زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان های انگلیسی اینجا را کلیک کنید. درسها به صورت فابلهای ویدیویی ارائه میشن و من تمام کارهایی که باید انجام بشه رو در ویدیوها توضیح میدم.

  • هر یک از دوره های موجود در سایت با ویژگی های متفاوتی طراحی شده اند.
  • هنگام استفاده از اینترنت از فرهنگ لغت آنلاین استفاده کنید (فرهنگ لغت آنلاین کلید واژه).
  • با اتفاقات جالبی که برای هکتور پیش می آید و همچنین با کمک دوستانش می تواند انگلیسی را به خوبی فرا گیرد.
  • قیدها چیزی را توصیف می‌کنند و شامل کلماتی مانند quickly (سریع) ، never (هرگز) و above (بالاتر) هستند.
  • به یاد داشته باشید که بیشتر کلمات و اصطلاحاتی که در تلویزیون می‌شنوید، عامیانه هستند.
اصطلاحات موجود در این نرم افزار آموزشی، دارای معنی و همراه با مثال کاربردی می باشد. این مجموعه سعی کرده است که از آموزش صوتی و تصویری همراه با متن، از تصاویر زیبا و تمرینات جذاب و متنوع برای آموزش بهتر شما زبان آموزان عزیز استفاده کند. مجموعه تصویری English Way، یکی از مجموعه های پر طرفدار آموزش زبان انگلیسی می باشد، که از ۲ بخش اصلی مکالمه و آموزش گرامر تشکیل شده است. در ابتدای این مجموعه، بخش مکالمه اجرا می شود و بعد نکات گرامری آن بخش از مکالمه توسط مدرس زبان انگلیسی به شما آموزش داده می شود. یعنی تمامی مکالمات وآموزش گرامر موجود در مجموعه، همراه با زیرنویس مربوط به خودشان است و شما می توانید به راحتی متوجه مطالب شوید. این مجموعه برای تمامی سطوح و کسانی که می خواهند زبان انگلیسی را به خوبی و با صرف زمان کمتر یاد بگیرند، پیشنهاد می شود.

نکات تکمیلی برای یادگیری سریعتر زبان انگلیسی

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان آموزش مقدماتی | zabannew
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار