علاوه بر متخصصین و فعالان سئو در ایران باید به نظر و تعریف افرادی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند نیز توجه کنیم. در این بخش نظرات این افراد را در مورد سئو جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. سئو در رابطه با استانداردهایی سخن میگویید که قرار است به شما کمک کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین خود ایجاد کنید.
تاثیر ui و ux در سئو
تمرکز خود را روی ارايه آنچه کاربرانتان میپسندند بگذارید و نه فقط کسب نمره بالا در ابزارهای تست سرعت سایت. سرعت بارگذاری سایت یک فاکتور مهم در رنکینگ سایت در گوگل است. هدف گوگل نیز کسب رضایت کاربران است و به همین دلیل، به سایتهایی که نسبت به درخواستهای کاربر واکنش سریعتری نشان بدهند، رتبه بهتری میدهد.
گذشته از اینکه همه این منابع ارزشمند را یک جا برای شما جمع کردیم، امکان دانلود رایگان کتاب های آموزش Seo را هم برای شما فراهم کردیم تا دیگر همه چیز برای یادگیری شما آماده باشد. برای سئو سایت شما باید تکنیک ها و مفاهیم بسیاری را یاد بگیرید. سایت های آموزشی و مراجع معتبر به شما کمک میکنند تا دانش خود را این حوزه افزایش داده و تکنیک های مختلفی را فرا بگیرید. ولی اگر عبارت “آموزش سئو سایت” را در گوگل جستجو کنید با انبوهی از مقالات و منابع مختلف مواجه خواهید شد که در برخی موارد در تناقض با یکدیگر هستند. در جدیدترین الگوریتم گوگل BERT، گوگل قادر است تا هدف جستجو کاربران را درک کند و بهترین نتیجه را به او نشان دهد. این یعنی اگر بتوانید زبان کاربران را درک کنید و دقیقاً با این زبان با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید، شانس کسب جایگاه برتر برای شما بیشتر هم میشود.
Permalink چیست؟
بی توجهی به هریک از این سه جنبه باعث میشود نتایج سئو سایت شما ناامید کننده باشد. اگر امکان بررسی و تجزیه تحلیل نحوه عملکرد خود را نداشته باشید تمام وقت و انرژیای که برای انجام این مراحل انجام دادهاید به هدر خواهد رفت. نصب و استفاده از ابزارهای آنالیز وب نظیر گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس یک امر ضروری برای هر وبسایتی است.
آموزش سئو، منابع رایگان و تخصصی
HTML یک زبان نشانه گذاری و مخفف عبارت است که برای ساخت صفحات وب مورد استفاده قرار میگیرد. HTML باعث میشود تا شما متون و عکسها در فضای اینترنت را به شکلهای مختلف، در مرورگرتان رویت کنید. URL) Uniform Resource Locator) که به آدرس وب نیز معروف است، مکان یک منبع (مثل صفحه وب) را در اینترنت مشخص میکند. هزینهی سئو بسیار به صرفهتر از هزینهی بسیار سنگین تبلیغات است. هزینهی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی میباشد. منظور از طرفدار، مشتریانی هستند که دائما از سایت شما خرید میکنند.
با آمدن موبایل طراحان بزرگ وب با تکیه به روش های روانشناسی تربیتی سعی کردند کاربران را به اسکرول کردن صفحات عادت دهند. سایت ها تلاش میکردند، برای مخاطبانی که صفحه را اسکرول می کنند، مطالب جالبی تهیه کنند. به این ترتیب رفتار خواندن مخاطبان از F به i تغییر پیدا کرد. که کاربران برای مطالعه یک صفحه ابتدا آنرا اسکرول می کنند و تا آخر از جلو چشم می گذارنند و بعد در باره آن قضاوت می کنند.
الگوریتم هیلتاپ یا تپه گوگل در سال 2003 معرفی شد و هدفش شناسایی سایتهای مرجع و دایرکتوریهای معتبری بود که به سایتهای کوچک دیگر لینک داشتند. فایده شناسایی دایرکتوریهای معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوریهای معتبر فرصت خوبی در اختیار سایتهای کوچکی که در آنها لینک داشت قرار میگرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند. یک منبع عالی برای درک فکر و سیاستها موتور جستجوی گوگل، کتابی است به نام «راهنمای ارزیابهای گوگل» که با خواندنش متوجه میشوید گوگل چطور فکر میکند و چه معیارهایی برای رتبهبندی اهمیت دارند.
مخفف کلمه ی Search Engine Marketing به معنی بهینه سازی شبکه های اجتماعی است. این کلمه در سایت های بازاریابی و تبلیغاتی بیشتر به کار می رود. SEM از دو بخش SEO و PPC تشکیل شده که PPC به معنی پرداخت به ازای کلیک بر روی مطالب و تبلیغات اینترنتی است. ۲- برای مجله خبری سئو باید وبسایت خود را بهینه سازی نمایید و به استانداردهای گوگل نزدیک شوید. بعدها می توانید در نتیجه ی طبیعی گوگل قرار گرفته و در آن جایگاه بدون پرداخت هزینه باقی بمانید. هر بار که کاربری بر روی تبلیغات شما در موتورهای جستجو کلیک کند، شما باید هزینه پرداخت کنید.
در واقع سیستم تخفیف به صورت هوشمند و براساس میزان حضور شما در دوره های آموزشی عمل میکند. آشنایی و اجرای استانداردهای سئو در طراحی و کدنویسی سایت نقش مهمی در موفقیت ما خواهد داشت ولی مفاهیمی که در این بخش ارائه میشود نیازمند آشنایی بیشتر با مباحث سئو می باشد. اگر کسی که به تازگی با مفاهیم سئو آشنا شده است در دوره سئو تکنیکال شرکت کند به احتمال زیاد بسیاری از مفاهیم را به درستی درک نخواهد کرد.
فاکتور های سئو ارزش هایی هستند که موتور های جستجو بر اساس آنها شروع می کنند به رتبه بندی سایت های ما و ترتیب قرارگیری سایت ها در موتور های جستجو. در حال حاضر فاکتور های زیادی برای سئو توسط موتور های جستجو در نظر گرفته شده که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. شما باید روز به روز خود را با این قوانین و نیازها هماهنگ کنید تا بتوانید همواره از گوگل ورودی کسب کرده و فروش (درآمد) سایتتان را حفظ کنید.
- اگر از فصل ۱ خاطرتان باشد؛ ارتباط یکی از ۳ ضلع مثلث موفقیت در سئو بود.
- در واقع، وب سایت تازه بوجود آمده حکم نوزادی را دارد که لازم است از سلامتش اطمینان حاصل شود و قطعا مدت زمانی طول میکشد تا چنین اطمینانی حاصل شود.
- اگر کاربران تمایل بیشتری به دیدن ویدئو دارند، چرا آن را در اختیارشان قرار ندهیم؟ داشتن ویدئو Dwell Time را در سایت بالا میبرد و به شما توصیه میکنم از محتوای ویدئویی در مطالب صفحات خود حتماً استفاده کنید.
- برای افزایش رتبه در گوگل یک سایت باید از نظر فنی الزاماتی نظیر سرعت بارگذاری بالا و عدم وجود مشکلات سئو تکنیکال را داشته باشد.