خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت تخصصی با سئو روز-سئو

به همین دلیل گوگل در تلاش است که محتوایی را به نمایش بگذارد که برای کاربر تولید شده اند، به همین جهت گوگل از منابع مختلفی برای تحلیل رفتار کاربران استفاده می کند. بسیاری از محصولات این شرکت در زندگی روزمره مردم استفاده می‌شوند و اطلاعات بسیاری از آن‌ها استخراج می‌شود. با مطالعه موارد ذکر شده با روش های خوب و بد سئو آشنا شدیم، اما سئو کلاه خاکستری چیست؟ این روش در واقع چیزی ما بین دو روش ذکر شده است نه خوب است و نه بد!

  • در پایان لیستی از الگوریتم‌های مهم گوگل را آورده‌ایم و یک فایل چک‌لیست سئو برای شما آماده کرده‌ایم.
  • تنها نقطه توجه موتورهای جستجو بر روی محتوا و کلمات کلیدی نیست؛ بلکه توجه به سئو فنی هم در این بین اهمیت بالایی دارد.
  • قبولش برام سخت بود، اما با توجه به دلایل منطقی شما در قسمت سوم این راهنما، من کاملا توجیه شدم.
  • کلمات کلیدی طولانی و جملات پرسشی که معمولا 5 تا 8 کلمه ای هستند را میتوان نسل جدیدی از هدف گذاری های متخصصین سئو دانست.
  • در نتیجه میتوان گفت در عمل SEO مخفف عبارت Search Experience Optimization یا بهینه سازی تجربه جستجو است.
حتی اگر قبلاً این اصطلاح را نشنیده باشید، احتمالاً با آنها آشنا هستید. آنها کادرهای پاسخ برجسته ای هستند که برای اکثر سوالات جستجو در بالای صفحات ظاهر می شوند. لیست‌های شماره‌دار، اینفوگرافیک‌ها و پاسخگویی مستقیم به جستجوهای مبتنی بر سؤال، شانس شما را برای دریافت یک قطعه برجستع افزایش می دهند. به طور خلاصه، صرف زمان برای ایجاد یک استراتژی سئوی مناسب می تواند نه تنها ترافیک آنلاین شما، بلکه در کل تجارت شما را متحول کند.

بنابراین، در طراحی و مجله خبری سئوی سایت باید به مقدار فضای خالی، فاصله بین خطوط، تصاویر و … توجه نمود. گاهی اوقات کلمات کلیدی به صورت کوتاه، متوسط یا طولانی تقسیم بندی می شوند. کلمات کلیدی کوتاه، به صورت تک کلمه ای هستند و سئوی آن ها به دلیل رقابت بالا، بسیار سخت است. معمولا کلمات کلیدی متوسط از ترکیب ۲ یا ۳ کلمه تشکیل می شوند.

اگر محتوای سایت جدید از نظر موضوعی به سایت قبلی شباهت دارد شما باید از طریق ابزار google search console همه صفحات سایت قبلی را شناسایی کرده و آدرس های آنها را جایی ذخیره کنید. رتبه در ایران به رفتار کاربران ایرانی و رتبه جهانی در مقایسه با کل سایت‌ها سنجیده می‌شود و لزوما در یک راستا حرکت نمی‌کنند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله ما با موضوع “چند مقاله در هفته بنویسیم” را مطالعه کنید.

تگ عنوان بخش مهمی از محتوا می باشد که نشان دهنده موضوع صحبتی افراد است. استفاده از عنوان های جالب و جدید، کاربران بیشتری را به صفحه شما هدایت می کند. رفتار کاربران یکی از فاکتور های مهم و تاثیر گذار در رتبه بندی است. هر چقدر یک کاربر بیشتر در یک صفحه بماند، برای گوگل این معنی را دارد که آن صفحه یک صفحه کاملاً ارزشمند است و توانسته نظر کاربر را جلب کند. از طرف دیگر، اگر کاربر سایت را در مدت زمان کوتاهی ببندد، گوگل متوجه می شود که آن صفحه به هر دلیلی برای کاربر مفید نبوده است. خب اگر شما کلمه کلیدی نامناسبی انتخاب کنید، کاربران بسیار کمی ممکنه درباره موضوع محتوای شما تو گوگل سرچ کنند.

در واقع سئو مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع و مستمر است که اجرای آن هم به دانش و هم به تجربه نیازمند است. تصمیم‌گیری در مورد این که چه کسی سئو سایت ما را بر عهده بگیرد بستگی به 3 فاکتور اصلی شامل بودجه، منابع انسانی و زمان خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله 10 تکنیک سئو کلاه سیاه که توسط گوگل معرفی شده و موجب جریمه سایت می‌شوند را مطالعه کنید. در حوزه‌هایی که با سلامت جسمی و روانی جامعه، اقتصاد، سرمایه‌گذاری، حقوق و قضاوت، قوانین مدنی و به طور کلی سرنوشت یک انسان سروکار دارند؛ کیفیت محتوا و سئو تکنیکال کافی نیست. اینجا فاکتور دیگری به اسم اعتبار، تخصص و اعتماد (E-A-T) اهمیت خواهد داشت.

یادگیری و اجرا به صورت همزمان و تحت نظر مشاور باشد

می‌توان بدون بررسی سایت و رقبا در مورد عدم کسب جایگاه در نتایج گوگل اظهار نظر کرد. اگر منظور شما این است که صفحه دیگری جایگاه کسب کرده بهترین راه حل ریدایرکت کردن آدرس قبلی به صفحه هدف است. زمانی‌که دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست.

آنالیز و برنامه ریزی، سئو یک فرآیند پویا و همیشه در حال تغییر است!

این اتفاق زمانی رخ میدهد که شما کلید واژه ای را جستجو میکنید و میبینید مواردی از قبیل قیمت، زمان ویدیو، و یا سوالات متداول نوشته نمایش داده میشود. مانند نمایش زمان ، سازنده و زمان تولید ویدیو، یا نمایش سوالات متداول در نوشته. آمارهای مختلفی از رتبه ها، کیلیکها و غیره را در اختیار ما قرار می دهد.

مطالعه کردن قدم اول یادگیری سئو است. بعد از یادگیری باید خودتان آموخته‌ها را در عمل انجام دهید و تجربه به دست آورید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار