ریش تراش فیلیپس اصل هلند ضد آب نمایندگی فیلیپس 28 اردیبهشت | takdoo-تکدو

همچنین، سری خط‌زن نیز برای تمیز‌کردن و تنظیم موهای سر و صورت بسیار کاربردی خواهد بود. این هم از پایان مقاله معرفی بهترین ماشین ریش تراش که سعی کردیم به صورت بی طرفانه به شما کمک کنیم. نظر شما درباره برندهای معرفی شده چیست؟ لطفا در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی نظرات خود را به اشتراک بگذارید. فیلیپس S1000 تجربه نظافت مردانه را تکمیل می کند و از فناوری پیشرفته برای بهبود تجربه اصلاح برای راحتی، نزدیکی و کارایی فوق العاده استفاده می کند. همچنین ریش تراش برقی 45 دقیقه پس از یک ساعت شارژ یا شارژ سریع 5 دقیقه ای برای نیازهای یکبار اصلاح می باشد. فروشگاه اینترنتی مو تن رو، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد.

دور موتور دستگاه ریش تراش شرکت پاناسونیک حدود ۲۴ هزار دور در دقیقه میباشد. برند این سه شرکت بزرگ تولیدکننده انواع ماشین ریش تراش سه کشور مختلف می باشد. ریش تراش یکی از لوازم پر استفاده و محبوب برای اصلاح موی صورت مردانه که تو دسته لوازم بهداشتی قرار می‌گیره. ماشین‌های اصلاح صورت در تنوع بالا تولید می‌شن و یک گزینه عالی برای اصلاح موهای سر و صورت هستن. این ماشین اصلاح موهای صورت رو ضخیم نمی‌کنه و پوست صورت رو نرم و لطیف می‌کنه.

  • ناگفته نماند با هربار شارژ کامل می‌توان ۴۵ دقیقه از این ریش تراش استفاده کرد.
  • درواقع، انتخاب اینکه کدام‌ محصول برایتان مناسب است، به نیاز شما و نوع رشد موهای صورت شما بستگی دارد.
  • چنین وسیله‌ای این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا یک اصلاح تمیز و صاف را بدون صرف وقت زیاد تجربه کنید.
  • سری جدید فیلیپس S1000 محافظت پیشرفته ای از پوست ارائه می دهد که بدون از بین بردن راحتی، نتایج را نوید می دهد.
  • در نوع چرخشی، معمولا سه تیغ دایره ای شکل به صورت انعطاف پذیر روی ماشین اصلاح تعبیه شده که با حرکت چرخشی باعث قطع مو می شود.
تیغه های حرکت کننده این محصول به شما در اصلاح سریع و اسان تر صورت کمک می کنند و در دو صورت خشک و مرطوب قابل استفاده می باشد. از این ریش تراش می توان به راحتی در زیر آب دوش یا همراه با خمیر ریش و فوم استفاده نمود. جوش های صورت آقایان در قسمت های مختلف صورت آنها کم پشت را پرپشت هستند.

ماشین اصلاح موی صورت پاناسونیک مدل ES-LV67

موها را با کنترل و دقت قابل اعتماد در هر مکان و هر زمان بردارید و کوتاه کنید.موهای بدن خود را با کمک شانه کوتاه کنند.. به همین علت داشتن یک ریش تراش برای آن دسته از آقایانی که صورتی بدون ریش و پوستی صاف دوست دارند از الزامات است. ریش تراش‌های نسل جدید با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که در ساخت آنها به کار رفته است سریع‌ترین و تمیزترین اصلاح را برای افراد به وجود خواهد آورد. برای انتخاب یک ریش تراش ایده آل باید به گزینه های متفاوتی توجه شود که مهمترین آنها جنس تیغه، نوع موتور، منبع تغذیه و … اگر جزو آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی صرف خرید می‌کنید و باید حتما سری به تمامی برندها و فروشگاه‌ها بزنید، خرید آنلاین برای شما بهترین نوع خرید است. چرا که دسترسی راحت‌تر وسریعتری را از طریق خرید آنلاین به محصولات همه فروشگاه‌ها دارید و میتوانید به‌راحتی هر آنچه را که میخواهید با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت آن چیزی را که مطلوب دلتان است، خریداری کنید و در زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل BT5200/13

البته دقت داشته باشید، از آنجایی که ماشین‌ اصلاح صورت برای کوتاهی موهای نه چندان بلند صورت کاربرد داشته و اغلب مدل‌های ماشین ریش تراش صفر زن هستند، برای کوتاهی موی سر گزینه مناسبی نخواهند بود. ماشین اصلاح موی صورت و بدن فیلیپس مدل One Blade با تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ و قابلیت شارژ و استفاده تا ۸ ساعت، یکی از بهترین ریش تراش ها تا حدود ۱/۵ میلیون تومان است. ست ماشین اصلاح موی سر و صورت فیلیپس مدل Series 3000 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اصلاح موها تا ۱ میلیون تومان محسوب می‌شود. ریش تراش فیلیپس که از نوع تریمری است، برای صفر زدن موها مناسب نخواهد بود و بیشتر برای طرفداران ته‌ریش طراحی شده است.

ماشین اصلاح موی صورت وی جی آر مدل V-030

ریش تراش فیلیپس اصل هلند ضد آب نمایندگی فیلیپس 28 اردیبهشت | takdoo-تکدو
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار