برای اطلاعات بیشتر مقاله خرید رپورتاژ آگهی را مطالعه کنید. معمولا زمانیکه به دنبال یادگیری نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه میشوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه میکند. با مطالعه این مقاله ممکن است به مبحث سئو علاقه مند شده و به دنبال مقالات و آموزشهای بیشتری بروید. از آموزش فردی و سازمانی گرفته تا اجرای کامل پروژه و مشاوره حرفهای.
امروزه کاربران از وسایل مختلف از موبایل تا تلویزیون ممکن است به صفحات وب دسترسی داشته باشند، این امر موجب میشود که ناچار باشیم برای تمام این دستگاه ها سایت های خود را بهینه کنیم. و این امر بجز با کد نویسی استایل برای این دستگاه ها ممکن نیست. ولی میتوان با توجه به درصد مخاطب هر دستگاه اولیت بندی این کد نویسی ها را تغییر داد. مخاطبان امروز سایت ها اغلب از گوشی های موبایل سایت ها را مشاهده می کنند، بنابراین ابتدا برای موبایل استایل بنویسید. اگر این کار برایتان دشوار است، کافیست هنگامی که کد نویسی استایل را به پایان رساندید.
- دقت داشته باشید که برخی از نکات و فرایندهایی که برای سئو داخلی نیاز است بهتر است در زمان طراحی سایت در نظر گرفته شوند.
- سعی کنید در متن و محتوای سایت تان به سایت های مرتبط خارجی که اعتبار بالایی دارند لینک بدهید و به این ترتیب اعتبار سایت تان را بیشتر کنید.
- 3- قالب جدید از نظر تکنیکال شامل سرعت، تجربه کاربری و کدنویسی بهتر از قالب قبلی باشد.
- 2- معیار گوگل محل قرار گیری محتوا در تگهای HTML و موقعیت نمایش آن به کاربر است.
- اگر تصمیم گرفتید که سئو سایت را خودتان انجام دهید یا تیم داخلی قدرتمندی داشته باشید؛ یادگیری سئو از مرجعی معتبر مثل وبسیما و شرکت در دورههای تخصصی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
- Breadcrumb به لینکهایی در یک وبسایت گفته میشود که به کاربران این امکان را میدهند تا صفحهای که درحال حاضر در آن هستند را، مسیریابی کرده و بدانند چقدر از صفحه اصلی وبسایت فاصله دارند.
کلمه کلیدی عبارتی می باشد که بیشترین استفاده از آن در متن شده است. مخاطبان با جستجو در گوگل به دنبال حل مشکل یا رفع نیاز خود هستند و شما با حضور در نتایج گوگل فرصت این را دارید تا مشکل این مخاطبان را حل کنید و اعتماد آن ها را به خود جلب کنید. یک سئو هدفمند توان این را دارد کسب و کار شما را تغییر دهد. در دنیای وب ما سه نوع سئوکار داریم که در ادامه مطالب شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.
اگر در کنار تولید محتوا به فکر ایجاد ارتباط واقعی با مخاطب خود باشید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. گوگل به صورت مداوم در حال طراحی و توسعه الگوریتم های خود برای ایجاد یک ابزار هوشمند است. هرچقدر این ابزار بیشتر یاد میگیرد توانایی فریب آن برای انسان ها کمتر میشود. این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند. به شما کمک میکند تا سوالاتی که مشتریان و مخاطبان دارند را شناسایی کرده و اگر قادر به پاسخ گویی هستید بهترین جواب را در اختیارشان قرار دهید.
اولین کاری که بریا سئو انجام میشود بررسی وضعیت سئو سایت به صورت داخلی میباشد و بعد از آن که سئو داخلی به وضعیت مطلوبی رسید نوبت یه سئو خارجی میرسد. این دو نوع سئو برای سایت شما کلیدی هستند، زیرا رتبه شما را در نتایج جستجوی گوگل بهبود می دهند. هم گوگل و هم بینگ از سرعت بارگذاری صفحه بهعنوان یک فاکتور رتبهبندی استفاده میکنند. ربات های موتورهای جستجو بهراحتی میتوانند سرعت سایت شما را بر اساس کدهای صفحه و حجم فایلها تخمین بزنند.
Sitewide Links چگونه لینکهایی هستند و چه تاثیری بر سئوی سایت شما دارند؟
مشخص است که سئو سفید برای سایت شما مناسبتر است و درکل زمان بیشتری برای به نتیجه رسیدن به طول میانجامد. سئو خاکستری فرایندی مابین سئو سیاهوسفید است که صرفاً زمان بیشتری طول میکشد تا بعد از سئو گوگل متوجه شود که شما قوانین را دور زدهاید. پروسه سئو به معنای دریافت بازدید کننده و ترافیک برای سایت شما از طریق نتایج جستجوی موتور های جستجوگر بصورت رایگان و کاملا طبیعی می باشد. در طی دورههای گذشته، بسیاری از متخصصان سئو نسبت به دریافت بک لینک از سایر وب سایت از روشهای متنوع… چطور با سئو داخلی یا on-page سایت را سئو کنیم؟ این مطالب در ادامه جلسه دوم است.
سئوی داخلی سایت چیست؟
سئو کلاه سفید انجام میدهید و نگران جریمه شدن توسط گوگل نیستید و از همه مهمتر نیاز نیست پنل مدیریت سایت را به دست کس دیگری بدهید. این دوره ها به شکل تخصصی و کامل همه چیز را در مورد سئو به شما آموزش داده و عملا به یک سئوکار تبدیل تان میکنند. اگر به این مسیر علاقه دارید، حتما مقاله مقایسه دوره های سئوی فارسی را بخوانید تا از میان دوره هایی که در ایران برگزار میشود، بهترین شان را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید. البته در وب فارسی به ندرت وب سایت ها به یکدیگر لینک میدهند!
برای تبدیل شدن به یک متخصص مجله خبری سئو علاوه بر دانش و مهارت به تجربه هم نیاز داریم که تنها با اجرا بر روی پروژههای واقعی و آزمون و خطا به دست میآید. دانش سئو وابسته به زبان یا فرهنگ خاصی نیست ولی پیاده سازی تکنیک های آن در ارتباط مستقیم با تولید محتوا و تعامل با کاربر است. هدف ما فقط کسب جایگاه در گوگل نیست بلکه پاسخ به نیاز مخاطبینی است که از مجراهای مختلفی به دنبال جواب خود هستند.