سئو سایت چیست و چرا سئو سایت مهم است 0 تا 100 سئو سایت و هر آنچه باید در مورد سئو بدانیم شرکت سئو سئو هاما پیشگام در سئو نوین-سئو

هر‌چه نمره سختی کلمات بیش‌تر باشد، رتبه گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو سخت‌تر خواهد بود. چرا‌که سختی بیش‌تر یک کلمه، نشان دهنده این است که رقابت بر سر آن کلمه بیش‌تر است. برآورد سختی یک کلمه کلیدی به عوامل مختلفی از‌جمله اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و کیفیت محتوا بستگی دارد. سختی کلمه کلیدی یک بخش مهم از فرآیند تحقیق درباره کلمه کلیدی است و به شما در انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای سئو کمک می‌کند. Semantic Seo یا سئو‌ی معنایی فرآیند ایجاد معنی و مفهوم بیشتر در کلماتی است که در محتوا‌ی خود بکار می‌برید.

به عنوان مثال طبق تحقیات انجام شده تنها 2.8% کاربران آمریکایی بر روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند. به طور خلاصه سئو فرصت کسب ترافیک 20 برابری نسبت به تبلیغات کلیکی در موبایل و گوگل ایجاد می کند. شاید شما با این کار افزایش رتبه موقتی را مشاهده کنید، اما از دید گوگل بک لینک هایی تاثیر گذار هستند که به صورت طبیعی و تنها با هدف ایجاد ارتباط بین محتواهای مشابه ایجاد شده باشند. متن جایگزین توصیفی از تصویر در هنگام عدم بارگذاری آن را به نمایش می گذارد. همچنین متن جایگزین موجب نمایش بهتر وب سایت در نتایج جستجوی تصویری می گردد. آگاهی از برنامه نویسی و کدهای رایج در وب سایت می تواند موجب مهارت بیشتر شما در سئو گردد، اما با این وجود امری ضروری نیست.

۷- بک لینک (Backlink): نمایش اعتبار سایت به گوگل

به همین خاطر، سایت‌هایی با بک لینک‌های بیشتر، جایگاه‌های بهتری نیز بدست می‌آورند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو هستید، تعدادی وب سایت عالی وجود دارند که می توانند منابع مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. Search Engine Land، Moz و Semrush همه این سایت ها از مراجع معتبر در سراسر دنیا هستند و اطلاعات زیادی در رابطه با تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا ایجاد لینک و بازاریابی محتوا ارائه می دهند. نکته مهم اینکه، آنها بسیاری از این اطلاعات را به صورت رایگان ارائه می دهند.

زمانی که شما روی SEM سرمایه گذاری می‌ کنید معمولا مخاطبان مشخصی برای ورود به سایت شما اقدام می ‌کنند. زیرا با شناخت مخاطبین می ‌توانید تبلیغات خود را در زمان و در جای درست منتشر کنید. زمانی که شما در نتایج جستجو نمایش داده شوید، دیگر نمی ‌دانید چه کسانی ممکن است بر روی لینک سایت شما کلیک کنند. این تفاوت را شاید بتوان به‌ عنوان مزیتی برای بازاریابی در موتورهای جستجو به حساب آورد.

چک لیست سئو: مهمترین گام‌های لازم برای ارتقا رتبه سایت در گوگل

این الگوریتم‌ها دائما در‌حال تغییر و بروز رسانی هستند و موتور‌های جستجو هرگز آن‌ها را بطور دقیق عمومی نمی‌کنند. Evergreen Content یا محتوای همیشه سبز محتوایی است که هیچوقت از مد نمی‌افتد و از رده خارج نمی‌شود. محتوای همیشه سبز محتوایی بسیار تاثیر‌گذار، بنیادی و عمیق با طول عمری یک یا دو ساله برای بسیاری از صنایع است. برای مثال عبارت “تکنیک‌های بهینه سازی 2020” در سال 2021 دیگر جستجویی نخواهد داشت و کارایی خودش را از دست خواهد داد. اما در‌مقابل، عبارت “اهمیت بهینه سازی موتور‌های جستجو” نمونه مطلوبی از یک محتوای همیشه سبز است و هرگز کارایی خودش را از دست نخواهد داد.

  • آنهایی که در صفحه اول گوگل هستند نیز، شامل ده نتیجه مختلف میشوند و افراد اغلب روی نتایج اول تا سوم از همان صفحه اول کیلیک میکنند.
  • محتوایی که تولید می‌کنید، پیام شما را انتقال می‌دهد، خوانندگانتان را راهنمایی کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید محصولات یا خدمات شما می‌کند.
  • بنابراین من با این نظر موافقم که عواملی که در خود صفحه‌ی محتواتون تاثیر دارن، این روزا برترین عامل برای رتبه بندی‌تون محسوب میشن.
  • پیشنهاد میکنم یک مقاله یا یک راهنمای اولیه برای معرفی فعالیت ها و استراتژی های خود ایجاد نمایید و در همان ابتدا در اختیار کارفرما قرار دهید.
  • به عنوان مثال اگر سایت شما در حوزه فروش لوازم خانگی فعالیت می‌کرد، با استفاده از نام دامنه foroshlavazemkhanegi.com می‌توانستید براحتی و در کم‌ترین زمان به صفحه اول گوگل برسید.
  • سئو کلاه سیاه مجموعه ای از کارهایی است خارج از قوانین موتورهای جستجو، برای کسب رتبه بهتر است.

فراموش نکنید که اگر به مشاوره مجله خبری سئو احتیاج داشتید حتما به افراد حرفه‌ ای در این زمینه مراجعه نمایید تا بتوانید نتایج بهتری را کسب کنید. یک سئو کار مجبور است برای اینکه یک سایت موفق را طراحی و مدیریت کند، همیشه به روز بوده و اطلاعات و دانش خود را افزایش دهد. سئو یک علمی بسیار گسترده می باشد که نمی توان گفت همه چیز را درباره آن می دانیم. شما می توانید به صورت آنلاین آموزش های خود را در زمینه سئو فرا بگیرد و مدرک دانشگاهی ضرورتی ندارد. در واقع، سئو علم خودآموزی است که می توانید از منابع مختلف و معتبر در اینترنت آن را یاد بگیرید .

اما الگوریتم پنگوئن گوگل، طی یکی از بروز رسانی‌های خود، بساط لینک سازی‌های غیر‌طبیعی (لینک‌هایی که برای دستکاری رتبه صفحات ایجاد می‌شوند) را بر‌چید و اینگونه بود که کیفیت بر کمیت ارجحیت پیدا کرد. بعد از این بروز رسانی گوگل، سایت‌هایی که با استفاده از لینک‌های Sitewide قصد سئو‌ی کلاه سیاه داشتند، پنالتی شدند و امروزه دیگر شاهد چنین لینک سازی‌هایی نخواهیم بود. Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری نه کلاه سیاه است و نه کلاه سفید؛ بلکه مابین این دو است. در‌واقع، نه چیزی است که حاضر باشید موتور‌های جستجو را از انجامش مطلع سازید و نه چیزی است که لازم باشد بطور خودکار بخاطرش پنالتی شوید. چرا‌که شرایط استفاده از خدمات موتور‌های جستجو درباره این اقدامات، نا‌معلوم و غیر‌واضح است. سئو‌ی کلاه خاکستری ضرورتا عمل بدی نیست اما با نیت جلو افتادن در رتبه بندی‌ها انجام می‌شود.

پاسخ گویی در این مورد نیازمند بررسی دقیق سایت و وضعیت آماری آن از طریق سرچ کنسول و ابزارهای جانبی سئو است. برای ارائه پاسخ دقیق پیشنهاد میکنیم با بخش مشاوره تماس گرفته و درخواست خود را به صورت دقیق ارسال نمایید. ممکن است این فرآیند تا مدت ها طول بکشد برای آنکه سریعتر از ایندکس گوگل خارج شوند پیشنهاد میکنیم از ابزار Remove URLs در گوگل سرچ کنسول استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله حذف کلی سایت از گوگل مراجعه کنید. حضور این صفحات هم در زیردامنه و هم دامنه اصلی موجب ایجاد محتوای تکراری شده و هردو نسخه توسط گوگل ایندکس خواهد شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار