سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت-سئو

شاید وجود عکس در محتوا جزو عوامل رتبه‌بندی گوگل نباشد ولی یک مفهومی هست به اسم «زمان توقف یا Dwell time» که مدت زمانی است که کاربر در صفحه شما می‌ماند. از نظر گوگل هر چه کاربر زمان بیشتری در صفحه شما باشد، یعنی محتوای شما برایش مفید بوده و نیازی نبوده لینک دیگری باز کند. يادتان باشد كه ٨٠٪‏ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند. به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد. نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد.

  • سایت های زیادی هستند که می توانند در زمینه دستور زبان و املا به شما کمک کنند.
  • تجربه ۱۰ ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژه‌های بسیار در زمینه تولید محتوای سئو شده، تیم ما را به قدری توانمند ساخته است تا آنچه نیاز شماست را برآورده کنیم.
  • آیا از مفاهیم مطرح شده در درس سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده رضایت داشتید؟ لطفا به این مطلب رای بدهید.
  • این کار، می تواند مبنای محتوای شما باشد و کلمات کلیدی انتخاب شده توسط شما، می تواند بر روی دیگر عوامل رتبه بندی صفحه شما هم تاثیر داشته باشد.
  • محتوای با کیفیت محتوایی است که اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار دهد، ذهن او را درگیر کند و کاری کند که مخاطب از خواندن محتوا لذت ببرد.
ابتدا شما می توانید case study را بنویسید و به طور متناوب آن را آپدیت کنید و به منابع معتبر ارجاع دهيد. هركدام از اين متدها، به سئو محتوای سایت شما کمک می کند و آن را يك سطح ارتقا می دهد. اما به یک نکته توجه داشته باشید، شما قرار است که یک بانک از کلمات کلیدی داشته باشید، بنابراین سعی کنید تا آنجایی که می شود، در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید کلمه پیدا کنید. به جرات میتوان گفت مهمترین بخشسئو داخلیبخش محتوای سایت است. محتوا را نمی توان یکفاکتور سئودر نظر گرفت زیرا بسیاری از فاکتور ها تحت تاثیر محتوا می باشند و برای بهینه کردن آن استفاده می شوند.

به زبان ساده می توان گفت که سئو، تلاش برای نمایش وب سایت های مناسب برای افراد مناسب است. عنوان سئو همان عنوانی است که موقع سرچ در نتایج جستجو نشان داده می‌شود. در مقالۀ «نکات مهم برای بهینه‌سازی URL سایت» می‌توانید بهینه‌سازی URLها را بخوانید. شما قصد دارید بیشترین ترافیک را از محتوای خود به دست بیاورید، پس باید کلماتی را پیدا کنید که بیشترین سرچ را داشته باشد. حالا كه همه ي تكنيك ها و استراتژي هاي لازم براي نوشتن يك محتواي مناسب برای سئو را در اختیار دارید، وقتش است كه محتوا را توليد كنيد. به یاد داشته باشید محتوایی که شما می نویسید، فقط به منظور نمایش یا به رخ کشیدن دانش و اطلاعات شما نیست.

همانطور كه گفتم، با فراهم نمودن ارزش بیشتر از آنچه رقبایتان برای کاربران در محتوایشان فراهم می کنند، ميتوانيد به اين مولفه برسيد. هدف شما بايد اين باشد كه محتواهایی تولید کنید که ارزش آنها 10 برابر بیشتر از ارزش محتواهای رقبایتان باشد. يكي از تکنیک های مورد علاقه من در آموزش سئو محتوا ، استراتژي H&W است.

طراحی گرافیکی سایت

مجله خبری سئو یکی از بخش‌های مهم سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو است. این مبحث جنبه‌های مختلفی از جمه نوشتن محتوای مناسب، سازمان‌دهی محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و سئو تکنیکال را شامل می‌شود. با پیشرفت هرچه بیشتر گوگل و سیستم‌های هوش مصنوعی به کار گرفته شده توسط این شرکت، برآورده کردن نیاز کاربر به مهم‌ترین فاکتور در رتبه‌بندی نتایج جستجو تبدیل خواهد شد و تاثیر آن روز به روز بیشتر خواهد شد. به کمک این ابزارها می‌توانید کلمات و موضوعات کاربردی را پیدا کنید و تولید محتوای سئو شده در مورد آن در نتایج اول گوگل دیده شوید. سئو محتوا از اولین و اصولی ترین مباحث سئو می باشد که هر مدیر سایت می بایست دارای اطلاعات کافی نسبت به آن باشد.

آیا محتوای سئو شده پادشاه است؟

از این رو توصیه می‌شود تا حد ممکن از کلیدواژه اصلی استفاده کنید، اما حواستان باشد که این موضوع چیزی از کیفیت محتوای شما کم نکند. استفاده از تصاویر و ویدئو در محتوا تأثیر مثبتی بر زمان توقف روی محتوا دارد؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰٪ بازاریابان می‌گویند استفاده از ویدئو زمان توقف روی محتوا را در وبسایت افزایش می‌دهد. استفاده از ویدئو و تصاویر (که شامل اینفوگرافی و نمودارها هم می‌شود)، سبب می‌شود که محتوا به‌راحتی خوانده شود.

در صورتی که در مورد سئو محتوا سوال یا ابهام خاصی دارید یا نیاز به مشاوره تخصصی و خدمات سئو دارید کافی است با ما تماس بگیرید تا به شما مسیر نوشتن محتوای مبتنی بر اصول سئو کمک کنیم. عموم محتواهای سئو شده از این اصول و چارچوب پیروی کرده و به این موارد دقت می‌کنند. شما همین با رعایت آن‌ها می‌توانید سئو محتوای خود را انجام دهید. به همین خاطر است که محتوا در سئو از اهمیت بالایی برخوردار است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار