به طور خلاصه، فقط تمرکز کردن بر روی نرخ تبدیل، عموماً منجر به تجربه ی ضعیف تر می شود. همان طور که قبلا گفتیم، نرخ تبدیل و سئو محتوا باید برایتان مهم باشد، اما تمرکز بر روی خواسته کاربر اولویت بیشتری دارد. اما به یک نکته توجه داشته باشید، شما قرار است که یک بانک از کلمات کلیدی داشته باشید، بنابراین سعی کنید تا آنجایی که می شود، در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید کلمه پیدا کنید.
اولویت بندی عبارات کلیدی
زمانی که کاربران با محتوایتان تعامل برقرار میکنند، زمان بیشتری روی محتوایتان میگذارند، با محتوا ارتباط برقرار میکنند و آن را به اشتراک میگذارند. سعی کنید از ساختار کلی تا جزئیات محتوای خود را خوب طراحی کنید. هر مجموعه و کسب و کاری که برای بازاریابی رو به استفاده از روشهای کانتنت مارکتینگ میآورد، به تولید محتوای…
اگر میخواهید راجع به تولید محتوای سئو شده (سئوی محتوا) بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که حتما این ویدئو را تماشا کنید. در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته میشود که به کمک آن میتوانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید. هدف ما از تولید محتوا سئو چیست؟ ما به قصد بهبود رتبهبندی سایت شما در موتورهای جستجو، محتوای مورد نظر را به صورت سئو شده تولید میکنیم. شخصی که این کار را انجام میدهد، حتما باید از تخصص کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت ممکن است نه تنها باعث رشد رتبه های شما نشود بلکه باعث افت آن شود. پس رعایت اصول سئو در محتوا باید حتماً توسط شخص متخصص در این زمینه انجام گیرد. در یکی از مقالههایی که یکی از برترین سئوکارهای دنیا نوشته بود، با یک جمله عجیب مواجه شدم.
– به اندازه کافی کلمه کلیدی را در متن وارد کنید
مطالب وبلاگ نباید صرفاً متن باشند بلکه باید تصاویری را در آنها قرار داد تا به توضیح دادن کمک کنند و بیانگر محتوای شما باشند. یعنی اگر میخواهید تصاویر شما تأثیر مثبتی بر سئوی وبلاگ شما داشته باشند باید حتماً متن آلت تصاویر را وارد کنید. این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحه را بهتر دسته بندی و شناسایی کنند.
برای جلوگیری از این کار بهتر است از کلمه کلیدی مترادف استفاده کنید. این کار را افرادی که دارای چند سایت هستند برای یک سایت می توانند انجام دهند و سایر سایت ها را به آن سایتی که دارای سئوی قوی تری بوده لینک داد. این کار باعث میشود تا سایر صفحات یک سایت و یا سایر سایت های یک شخص یا کسب و کار اعتبار بیشتری پیدا کنند. هر صفحه از وب که به شما لینک می دهد یک”رای” سایت شما محسوب می شود، که باعث می شود محتوای شما از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد.
آموزش سئو سایت موزیک و دانلود آهنگ (راهنما جامع) +
توصیه میکنیم که حداقل ۳ تا ۵ لینک داخلی در هر نوشته یا صفحهای که مینویسید قرار دهید. در حین نوشتن مطلب به سایر صفحات سایت در جای مناسب ارجاع دهید. این عدد ثابت نیست و بسته به طول مطلبی که مینویسید شاید لازم شود لینکهای داخلی بیشتری نیز در نوشته خود بگنجانید. استفاده از جملات کوتاه و واضح و پاراگرافهای کوتاه به قابلیت خوانش محتوا کمک شایانی میکند. کاربران معمولا پاراگرافها را برای رسیدن به سوال خود اسکن میکنند.
این یعنی کلیدواژه خود را تکرار کنید اما تنها در صورتی که حالت طبیعی داشته باشد و کاربر پسند باشد. زیادهروی نکنید چون ممکن است در این صورت انباشتگی کلیدواژه برای مطلب رخ دهد. کلیدواژههای طولانی که اغلب مبنای یک سوال را شکل میدهند سبب میشود که پست شما بر اهداف خاص مخاطب شما متمرکز باشد. مثلاً کلیدواژه مجله خبری سئو چند کلمهای مثل «چطور یک مطلب برای وبلاگ بنویسیم» در حوزه سئو تأثیر بسیار بیشتری نسبت به کلیدواژه کوتاه «مطلبی برای وبلاگ» دارد. به محتوایی گفته می شود که در آن تمامی نکات و استانداردهای سئو رعایت شده باشد به گونه ای که موتورهای جست و جو با دیدن شان امتیاز بالایی را به آن ها اختصاص دهد.
- این امر هم از نظر سئو محتوایی ارزشمند هست و هم اینکه محتوای ارزشمندی تولید شده است .
- خصوصیات و ویژگی ها، سن، جنسیت و علاقه آن ها به چه نوع مطلب مهمترین مواردی هستند که باید قبل از تولید محتوا در نظر باشید.
- زیرا که هر نارضایتی از عدم رسیدن به نتیجه مناسب می تواند کارنامه ای سیاه را برای یک تیم تخصصی تولید محتوا و سئو سایت رقم زند.
- باید سعی کنید به روش های مختلف لینک بیلدینگ، از سایت های دیگر به سایت خود لینک بگیرید.