صفحه نخست اتاق فرار تبریز اسکیپ روم تبریز | allescape

این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند. این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است. فکر نکنید شرکت در اتاق فرار فقط محدود به پایتخت و چند شهر بزرگ بهترین معمای اسکیپ روم می‌شود.

  • اصلی‌ترین جذابیت بازی اتاق فرار این است که یک شخصیت مجازی را از طریق کامپیوتر کنترل نمی‌کنید، بلکه خودتان شخصا در بازی حضور دارید و برای پیداکردن جواب معما در زمان محدودی که به شما داده شده، باید جنب‌وجوش داشته باشید.
  • طرفداران اتاق فرار از قشر خاصی از جامعه نیستند و برخلاف تصورات نیز نیازی به داشتن مهارت خاصی هم ندارند.
  • در این اتاق فقط بر روی حل معما تمرکز می‌شود و خبری از ترساندن نیست.
  • پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد.
خرید و رزرو آنلاین اتاق فرار و اسکیپ روم از بهترین مجموعه‌ها در سراسر ایران از سایت Time 4 Fun ( تایم فور فان ). سبک سناریو و فرم این اتاق فرار، بیشتر شبیه به داستان‌های خاطره‌انگیر شرلوک هولمز است، پس اگر این سریال را دیده باشید، احتمالاً روند بازی برای شما جذاب‌تر می‌شود. سیر داستان این بازی که در ادامه، مختصری از آن را برای شما بازگو می‌کنیم، در دهه 40 پیش می‌رود.

جدیدترین اتاق های فرار

این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. بازی‌های اتاق فرار بازی گروهی هستند و برای انتخاب هر ژانر باید نظر همه اعضای گروه رو بپرسید. چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره. این موضوع می‌تونه به قیمت تموم شدن بازی باشه، چون طبق قوانین اتاق فرار خروج یک بازیکن از بازی باعث تمام شدن بازی اتاق فرار می‌شه. اتاق فرار یکی از سبک های بازی فکری، گروهی است که امروزه خیلی از جوانام میل زیادی به این بازی نشان میدهند. از همین رو مجموعه اسکیپ روم یا اتاق فرارهای زیادی به خصوص در سطح تهران راه اندازی شده اند که هر کدام اتاق های مختلفی را در اختیار قرار میدهند.

این مسئله تمامی دوستان را به فکر فرو می‌برد که نکند جنازه درون تابوت نباشد به همین دلیل آن‌ها تصمیم خواهند گرفت شبانه به قبرستان روستا رفته و درون قبر را ببینند. در زمستان ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و دارای سه بازی در دو لوکیشن است. شاید مقالات سایت ما، برای پیدا کردن اسم صورت فلکی مد نظر کمکتون کنه.

چجوری بازی مناسبمون رو انتخاب کنیم؟

دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید. در طول این سفر ماجراجویانه باید سعی کنید زنده بمانید و ژن پدربزرگ دکتر را به دستش برسانید. در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید.

اتاق فرار در اعماق تاریکی

صفحه نخست اتاق فرار تبریز اسکیپ روم تبریز | allescape

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار