وبین سئو بروزترین مقالات عملی آموزش تولید و سئو محتوا دیجیتال-سئو

اسم آن برگرفته از برگ درختانی است که همواره در طول سال دارای برگ‌های سبز هستند. یک استراتژی خوب در بروزرسانی محتوای قدیمی بروزرسانی و بهبود محتوای مطالب همیشه سبز موجود در سایت است. به این ترتیب متوجه خواهید شد که در چه موضوعاتی می‌توانید محتوای موجود را به‌روز رسانی کرده و مجددا منتشر کنید و در چه موضوعی نیاز دارید که محتوایی را از صفر تولید کنید. تولید محتوا یعنی خلق کردن مطالب و این مطالب میتونه توی سایت و یا شبکه های اجتماعی قرار داده بشه و برای سایت اهمیت بسیار بیشتری داره . با ترکیب تولید محتوا و سئو ، کسب و کار شما به مشتریان و مخاطبان شناسانده میشود . جای دیگری که باید کلمه کلیدی تکرار شود، زیر تیترها یا به اصطلاح H2 است.

  • در این میان می بایست نگاهی ویژه داشت به راه حل هایی که با به کار گرفتن آن ها گوی سبقت را از سایر رقبا ربود.
  • در واقع، بهینه سازی محتوا یکی از ساده ترین بخش های مرتبط با سئو می باشد.
  • حتماً نحوه نمایش محتوای خود را در گوشی موبایل بررسی کنید و از عملکرد درست آن اطمینان حاصل کنید، زیرا بخش زیادی از کاربران، از موبایل برای وب‌گردی استفاده می‌کنند.
  • خوانندگان با استفاده از لینک خارجی می‌توانند به محتوای کامل‌تر ولی در راستای موضوع شما دست پیدا کنند.
  • مهم نیست که آیا محصولی را به فروش می رسانید، خدمات ارائه می دهید، یک وبلاگ می نویسید یا هر چیز دیگر، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، یک الزام است.

اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. نیاز نیست حتماً از کل تگ‌های H2 تا H6 در مقاله استفاده کنید. استفاده از حداقل یک تگ H2 ضروری است اما تگ‌های بعدی فقط بر حسب نیاز باید استفاده شوند. برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. این کار باعث می شود در زمانی گه عکس به طور کامل لود نشد متن Alt tag نمایش داده شود. به علاوه، چندرسانه ای در جالب و جذاب تر شدن محتوای شما خیلی کمک می کند.

کلمات کلیدی هر مقاله باید به تعداد کافی در محتوا تکرار شده و از کلمات کلیدی هم‌معنی، مترادف و … آن نیز استفاده شود. اگر بهترین محتوا را تهیه کنید اما برای بارگذاری و نمایش داده شدن، کاربر را منتظر نگه دارد و سرعت کافی را نداشته باشد، تمام زحمات شما هدر رفته و نرخ پرش کاربر افزایش پیدا می‌کند. بنابراین حتماً از سرعت مناسب سایت و تمام صفحات آن از جمله صفحات محتوا اطمینان حاصل کنید. عوامل زیادی مثل قالب‌های وردپرس، حجم تصاویر، سرعت سرور و کدنویسی‌های سایت شما بر روی سرعت سایت تاثیر دارد. سرعت سایت و صفحات آن را می‌توانید با ابزارهایی مثل PageSpeed تست کنید.

در واقع برای سنجش سختی کلمه کلیدی باید “تمام” سئو سایت رقیب رو بررسی کنید که قطعا تمام توضیحش در یک محتوا نمیگنجد. روش های بالا از جمله روش هایی هستند که شما را از شر صفحات مضر زامبی خلاصه میکنند و محتواهای سئو شده مناسبی را در اختیار گوگل و کاربران شما قرار میدهند. وقتی با عبارات long tail رتبه میگیرید و کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند، با کلمات کلیدی کوتاه هم میتوانید راحت‌تر رتبه بگیرید. چون که قاعدتا کلمه “سئو” از “آموزش مجله خبری سئو” کمتر سرچ میشود. آیا چیزی مانند یک اشتباه تایپی در یک قطعه محتوای عالی می‌تواند ذهنتان را مغشوش کند؟ نه. در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند گرامر یک معیار برای رتبه بندی است بلکه گرامر یک تجربهٔ کاربری و یک معیار مهم در مورد اعتبار متن است.

از این رو پیشنهاد می شود ابتدا بروزرسانی محتوای قدیمی در اولیت کاری شما باشد. این ها بعضی از مواردی است که بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا ) در آن در نظر گرفته می شود موارد دیگر شامل دایرکتوری ها، فهرست واژه و ترکیب ها، اسلاید شو و غیره می باشد. اگر کاربری مطالب مقالات شما را بپسندد و پاسخ نیاز خود را در آن دریافت نماید، مطمئنا آن را در دیگر شبکه های اجتماعی مربوط به خود منتشر خواهد کرد که این مساله در سئو سایت شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.

کیوورد استافینگ Keyword Stuffing چیست؟

کاری که ما در مجله کاپریلا و در انتهای همین مقاله انجام داده‌ایم. ویدیو نیز مانند تصویر همین تاثیرات را بر روی محتوا و سئو سایت شما دارد. در صورت امکان یک کلیپ ویدیویی جذاب را در داخل محتوای خود بگنجانید.

آموزشی

سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم. این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد). گوگل هرکدام از عبارات هایی را که پیش‌بینی می‌کند نیت اصلی کاربر از جستجو بوده است، به نتایج مرتبط آن متصل می‌کند.

۱۳. لینک‌های داخلی

مولتی مدیا یا چندرسانه ای ها شاید خیلی به سئو محتوا ارتباطی نداشته باشد. این یک چیز است که کلمه کلیدی هدف خود را در برچسب عنوان و URL خود ببینید. در ابتدا، کلمات LSI به گوگل کمک می کنند تا مفاهیم و موضوع صفحه شما را به طور کامل بفهمد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار