سئو و بازاریابی محتوا چیست؟ خدمات تولید محتوا رادزاد-سئو

این کار نه تنها متن شما را مسخره و غیر قابل خواندن می‌کند، بلکه گوگل هم شما را در نتایج بالا قرار نمی‌دهد. اگر سخت‌گیری کند، دچار جریمه گوگل یا پنالتی گوگل می‌شوید. کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را پیدا کنید و در محتوای خود به کار ببرید تا گوگل موضوع شما را تشخیص دهد و در مفهوم آن موضوع به شما رتبه بدهد. قبل از آنکه دست به قلم شوید، باید درباره کلمات کلیدی محتوای خود تحقیق کنید. شاید از خودتان بپرشید چرا باید اینکار را بکنم؟ درباره موضوع انتخابی می‌نویسم تا اگر کسی آن را سرچ کرد به محتوای من برسد.

LSI (ال اس ای) یا عبارت کلیدی هم خوانده یا مرتبط چیست؟

بايد سيستمتان را هرچه سريع تر (در اوايل شروع كارتان) راه اندازي كنيد؛ چراکه این گونه، زماني كه افراد جدید به تیمتان اضافه می شوند، کارها با سرعت بیشتری پیش می روند. این تکنیک هم برای مجله خبری سئو موثر خواهد بود و هم برای ماندن کاربر در صفحه. اغلب كاربران اينترنت، پيش از خواندن محتوا، یکبار به طور کلی آن را مرور ميكنند. كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است. يادتان باشد كه ٨٠٪‏ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند.

شش مرحله طلایی در تولید محتوای با کیفیت

در بسیاری از موارد، دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید تا تاریخ انتشار را در صفحة نتایج جست‌وجو در کنار محتوا مشاهده کنید. بااین‌حال، پیشنهاد می‌کنیم یک کار دیگر هم انجام دهید و زمانی را که پست یا صفحه شما به‌روزرسانی شده است، نمایش دهید. تولید محتوا یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از اینترنت است. اگر محتوای خوب و اصولی تولید کنید، قطعا به یکی از شناخته ‌ترین برندهای حوزه کاری خود تبدیل خواهید شد.

رفع Discovered – Currently Not Indexed در 7 مرحله ساده!

تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ سنگ بنای یک استراتژی سئوی محتوای موفق است. پس از انجام تحقیق کلمات کلیدی، لیستی از کلمات خواهید داشت که مخاطبان مورد نظر شما در حال جستجوی آن‌ها هستند و کسب رتبه در آن‌ها برای شما مهم است. به دست آوردن این لیست کلمات یک دید کلی از ساختار محتوایی سایت به شما خواهد داد.

سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم. در قسمت استفاده از فیلم گفتید که از نظر قانون کپی رایت جهانی دانلود ویدئو از یوتیوب و انتشار اون ویدئو در آپارات به اسم خودمون کار کاملا غلطی هست اما توی ایران مجازه. به دلایلی مجبور هستم از صفحات دسته بندی های پیش فرض قالب استفاده نکنم و بجاشون یک برگه با صفحه ساز دیزاین کردم.

  • بعد از اینکه محتوای شما نوشته شد، به یک تیم حرفه‌ای و کارکشته سئو تحویل داده می‌شود تا تمامی دانش خود را روی محتوای شما پیاده سازی کنند.
  • در ادامه اومدم دسته ها رو به برگه های متناظر ریدایرکت 301 کردم.
  • به همین دلیل که اکنون گوگل از “سیگنالهای تجربه کاربر” (علاوه بر سیگنالهای رتبه بندی سنتی، مانند بک لینک) استفاده می کند تا بفهمد کدام نتایج سزاوار رتبه #1 در SERP هستند.
  • برعکس این موضوع نیز صادق است، یعنی فردی که در زمینه تولید محتوا توانایی لازم را داشته باشد اما با مفاهیم سئو آشنایی نداشته باشد، نمی تواند محتوای کامل و با کیفیتی را تولید نماید.
  • ما در جست‌وجو همیشه می‌خواهیم مطمئن باشیم که به‌روزترین محتوا را که درباره یک موضوع وجود دارد، پیدا می‌کنیم.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار