آموزش سئو محتوا به صورت کامل و حرفه ای️-سئو

صداقت رفتار و گفتار تیم سئو محتوا را می توانید در اولین ساعات آشنایی با این تیم تا سالیان بعد مشاهده کنید. چرا به تولید محتوای سئو شده نیاز داریم؟ منظور از سئو محتوا چیست؟ به طور کلی، محتوای مبتنی بر سئو، محتوایی است که پتانسیل بالایی در گرفتن رتبه در موتورهای جستجو دارد. پس اگر می‌خواهید در گوگل رتبه‌های بهتری کسب کنید، نیاز به محتوای سئو شده دارید. با این کار هر گاه کاربری کلمه کلیدی مربوطه را سرچ می کند، محتوای شما در رتبه های بالای صفحه اول نشان داده می شود. اینکه یک محتوا با رعایت کلیه نکات و قوانین سئو داشته باشید، نیازمند یک متخصص حرفه ای در این زمینه می باشد و خودتان به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید.

رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد. بازاریابی محتوا در عرصه­‌های مختلف می­ تواند کاربرد داشته و موجب رشد و گسترش کسب ­وکار شود. بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ یه رویکرد استراتژیک است که هدف ان انتشار و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مفید به منظور جلب توجه کاربران هدف است. هدف بازاریابی محتوا جلب توجه کاربران و هدایت آن‌ها به سمت اقدام مطلوب ( خرید، سفارش، تماس تلفنی و … ) است. اگر به هریک از دلایل بالا اقدام به تولید محتوای متنی می‌کنید هرچه زودتر باید روند خود را اصلاح کنید.

محتوای کاربرپسند که حاوی تصاویر جذاب است، مخاطب را مدت زمان بیشتری در سایت نگه می‌دارد. افزایش مدت زمان توقف کاربر در سایت، بر روی سئو تاثیر مثبتی دارد، چون گوگل به زمان حضور کاربر بر روی سایت توجه زیادی دارد و آن را به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی در رتبه‌بندی در نظر می‌گیرد. برای سئو تولید محتوا باید بتوانید محتوای منحصر به فرد مجله خبری سئو تولید کنید. اگر می‌خواهید رتبه سایت را بهبود دهید و ترافیک بیشتری جذب کنید، از نوشتن محتوای کپی، مشابه و بازنویسی شده خودداری نمایید. هر چقدر محتوای شما منحصر به فردتر و خاص‌تر باشد، در سئو تاثیر بهتری خواهد داشت. شما می‌توانید یک محتوای جامع آموزشی را منتشر کنید، محتواهایی که اطلاعات کاملی در یک زمینه به مخاطب ارائه می‌دهد.

در صورتی که محتوای سایت مرتبط با عنوان آن نباشد و یا در صورت مرتبط بودن بسیار سطحی و به درد نخور باشد، موتور های جستجو رتبه ای برای آن قائل نمی شوند. بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است. معمولا برای اینکه یک کلمه کلیدی بسیار زیاد در محتوا تکرار نشود، باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود.

  • لینک‌های خارجی به لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت شما به سایت‌های دیگر ارتباط ایجاد می‌کند.
  • طراحی گرافیکی سایت، خدمات گرافیک و طراحی، طراحی موشن گرافیک حرفه ای، خدمات گرافیکی، سفارش طراحی گرافیک، و …
  • گوگل به دنبال سیگنال‌هایی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر می‌گردد تا ببیند محتوای شما در چه حد محبوب است.
  • برای ایجاد لینک‌های داخلی‌، یک قانون کلی و مشخصی وجود ندارد اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید رعایت شود.

این کار را افرادی که دارای چند سایت هستند برای یک سایت می توانند انجام دهند و سایر سایت ها را به آن سایتی که دارای سئوی قوی تری بوده لینک داد. این کار باعث میشود تا سایر صفحات یک سایت و یا سایر سایت های یک شخص یا کسب و کار اعتبار بیشتری پیدا کنند. اگر خلاصه ای برای محتوای سئو شده نوشته نشود، ممکن است گوگل در هر بار نمایش، بخشی از متن را به عنوان خلاصه محتوا تشخیص دهد. محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ اینکه دقیقا محتوای سئو شده چیست، یک تعریف ساده و صریح ندارد، در واقع یک سری نکات باید در تولید محتوا رعایت شود.

فرق اصلی این دوره کوتاه و حرفه‌ای، با بقیه دوره‌ها اینه که کاملا عملی و کاربردیه و توی کمترین زمان ممکن هر چیزی که لازمه از آموزش سئو محتوا بدونی، ارائه می‌شه. اما این گفته به چه معناست؟ مطمئناً محتوایی که گوگل در مورد آن صحبت می‌کند هر نوع محتوایی نیست. متاسفانه موتورهای جستجو برای اینکه مشخص کنند محتوایی با کیفیت است چک لیست ندارند و احتمالاً هرگز نخواهند داشت. البته اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، درمی‌یابیم که سئو چیزی بیش از تولید محتوا، وبلاگ نویسی و کلمات کلیدی است. سئو یعنی بهینه‌سازی robots.txt، بهینه‌سازی متاداده‌ها، استفاده از تگ‌های مناسب و یک سری مسائل فنی ازاین‌دست. این بهینه‌سازی‌های فنی، کار را برای بازاریابی محتوا آسان می‌سازد.

و طبق تجربه ما CTR بیشتر معمولاً منجر به رتبه بندی بالاتر می شود. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است. سپس به صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی در ویکی پدیا بروید. در قدم اول شما باید وضوعی را برای محتوای خود انتخاب کنید. زبان استایل دهی CSS می تواند به زیبایی و خوانایی محتوای شما کمک کند.

آموزش سئو محتوا #۱: انتخاب کلمه کلیدی

ارائه محتوای کاملا جدید باعث می شود که سایت ما رتبه خوبی به دست بیاورد. محتوا همیشه یکی از مهم ترین سیگنال های رتبه بندی گوگل بوده است. اما بسیاری از بازاریاب ها هنوز نمی توانند محتوای درستی را برای خودشان فراهم کنند. مثلا عبارت “تحقیقات کلمات کلیدی” عبارت اصلی یه مقالمون باشه و “آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی” هم یکی دیگش، این اشتباهه. پاراگراف پایانی این محتوا مجموعه چند ویدیو آموزشی در رابطه با سئو داخلی است که بخشی از آن به سئو محتوا پرداخته و در ادامه باقی موارد سئو داخلی را هم توضیح میدهد. با آپدیت تایتل و دیسکریپشن در صفحه خود باعث جذب بیشتر کاربران از صفحه نتایج سرچ گوگل شوید.

فرمت بندی محتوا برای سئو و تجربه کاربری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار