سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-سئو

اینفوگرافیک‌ها چیزی بین تصاویر و ویدئو هستند، چون نسبت به یک عکس، اطلاعات و جذابیت بیشتری دارد اما اطلاعات و جذابیت آن نسبت به ویدئو کمتر است. متن توضیحات را از متن مقاله کپی نکنید مجله خبری سئو و توضیحات جدیدی بنویسید. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است.

برای چیدن ساختار درست، عنوان اصلی محتوا را با تیتر یک (تگ H1)، تیترهای اصلی را با تگ H2 و زیر شاخه‌های آن‌ها را با H3، H4 و… تولید محتوای بدون سئو مثل این است که شما بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس را برای برای مغازه‌تان بیاورید ولی آن‌ها را در انبار نگهدارید و مشتری شما هیچوقت نبیند. پيشنهاد ميكنم كه فرآیند تولید محتوای سایت خود را هرچه سریع تر آغاز کنید، حتي اگر شما تنها كسي هستید كه اين كار را انجام مي دهد.

  • به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست.
  • البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد.
  • این‌ دو از اصلی‌ترین معیارهای سئوی محتوا هستند که در رتبه صفحه شما تأثیر مستقیم می‌گذارند.
  • برای مثال در همین مقاله تیتر” پیش‌نیازهای سئو محتوا چیست؟” کلمه کلیدی تکرار شده و در تیترهای دیگر هم این اتفاق صورت گرفته است.
  • بنابراین ارتباط بین سئو و تولید محتوا، یک ارتباط دوطرفه است که بر روی یکدیگر تاثیر می‌گذارند.
  • این اشتباهات به سئو محتوا ضربه می‌زند و باعث میشود اثربخشی لازم را نداشته باشد.

یک راه خوب برای شمرده تعداد کلمات کلیدی این است که از ویژگی ” Find” در سند خود استفاده کنید و کلمهٔ کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اید شروع به اصلاح متن خود کنید و سعی کنید به جای خود کلمهٔ کلیدی از مترادف‌های آن استفاده کنید. محتوایی است که به خواننده کمک کند و به یک نیاز خاص کاربر پاسخ دهد.

اما علاوه برآن، باید بفهميد كه آیا اصلاً وبسايت شما قابلیت و توانايى رقابت در آن کلمه را دارد یا نه. اين همان چيزي است كه آناليز كلمات برايتان فراهم ساخته است. اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد.

شیوه‌های نوین در نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فراتر از کلمات کلیدی است و در واقع شامل درک هدف کاربر از جستجو و بر طرف کردن نیاز او می‌باشد. محتوای سئو شده، باید در درون خود لینک‌های داخلی مرتبط و مفید داشته باشد. شما با لینک‌های داخلی با کیفیت و مرتبط، کاربر و موتورهای جستجو را به صفحات مرتبط جهت اطلاعات آموزشی بیشتر هدایت می‌کنید. شما هم بارها با جمله محتوا پادشاه است روبرو شدید؟ اگر محتوا را پادشاه بدانیم سئو محتوا، لشگر محافظ این پادشاه خواهد بود.

بعد از بروزرسانی محتواهای زامبی نباید تولید محتوا را متوقف کنید. به همین راحتی میتوانید ببینید، رقیب شما با این عبارت کلیدی یک صفحه خاص را تولید کرده است یا نه و به این شکل میزان رقابت را بسنجید. ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند. نه اینکه تولید محتوا را متوقف کنید، بلکه سرعت تولید محتوا را کاهش و آپدیت محتوا را افزایش دهید. روش های مختلفی برای استخراج عبارات کلیدی که کاربران شما سرچ میکنند وجود دارد. همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه کلیدی lsi بگوییم.

ارتباط تولید محتوا و سئو

برای اینکه با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر درک کنید، در ادامه به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم. در مورد سئو فروشگاهی چطور باید عمل شه؟ ایا تحقیق کلمه کلیدی به همان میزان میتونه تاثیر گذار باشه؟ ممنون میشم اگر مطلبی در این باره ارائه کردید عنوانش رو برام بنویسید. برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید. با ایجاد لینک داخلی مناسب ، کاربران را از صفحات پر بازدید خود به صفحات زامبی هدایت کنید. اگر دوست دارید در در مورد lsi بیشتر بدانید ، توصیه میکنم ویدیو زیر را که بخش هایی از وبینار تحقیق کلمات کلیدی است را با دقت نگاه کنید.

پر واضح است که تمامی افراد و تیم هایی که در زمینه تولید محتوا، سئو سایت، طراحی گرافیکی سایت، و … فعالیت می کنند بر این اعتقادند که بهترین هستند و رقیبی ندارند در این بازار کسب و کار. برای اینکه بتوان بر این امر صحه گذاشت که یک تیم به عنوان بهترین تیم تولید محتوا شناخته می شود می بایست رزومه و کار های قبلی را مورد بررسی دقیق داد تا هیچ شکی در این زمینه باقی نماند.

آماده ای تا یه محتوای فوق العاده داشته باشی؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با