اگر تصمیم گرفتید هاست را انتخاب کنید حتما از هاست وردپرسی استفاده کنید. ضمن اینکه برای هاستتان هزینه بیشتری کنید و در خرید هاست اشتراکی خساست به خرج ندهید!! وقتی وبسایتهای مناسب را پیدا کردید؛ با آنها مکاتبه میکنید تا به محتواهای عالی شما بکلینک بدهند. انتخاب موضوع محتوا نقش بسیار مهمی در دریافت بکلینک دارد و در ادامه به ۳ موضوع مناسب محتوا برای ساخت بکلینک اشاره میکنم. چنانچه یک وبسایت تعداد زیادی لینک فالو دریافت کرده باشد ولی تعداد بسیار کمی لینک نوفالو دریافت کرده باشد کمی برای گوگل شک برانگیز است. البته تاکتیکهایی که در ادامه مشاهده خواهید نمود؛ هم برای ساخت بکلینک فالو است و هم نوفالو.
خلاصه فصل ۱: آشنایی با اصول اولیه سئو
کارهایی که نتیجه آنها قطعی و موثر است را یاد بگیرید و بعد از تسلط روی آنها با مطالعه آموختههای خود را بهروزرسانی کنید. ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید. محتواهای اورگرین هستند که در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند و بکلینک میگیرند. یک محتوای عمیق، محتوایی است که به کاربر هر چه احتیاج دارد را میدهد. بلکه بخاطر این که گوگل نتایج جستوجوی ارگانیک را بعد از جعبههای پاسخ، گوگل ادز و … نشان میدهد!
البته دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی می تواند باعث حساسیت گوگل شود. در این حالت گوگل تصور می کند که شما قصد سوء استفاده دارید. مجله خبری سئو سایت به تکنیک هایی اشاره دارد که به وب سایت شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.
سئو چیست؟ سئو – بهینه سازی سایت
از طرفی کسب رتبه برتر در گوگل بیانگر اعتبار بیشتر برای کسب و کار است و طبق امار بسیاری از افراد روی تبلیغات کلیک نمیکنند. گوگل سرچ کنسول نه تنها میتواند به شما در تشخیص مشکلات فنی در سئو سایت کمک کند، همچنین محبوبترین صفحات سایتتان در گوگل را به شما نشان میدهد. به کم این ابزار میتوانید ببینید در چه رتبهای قرار دارید، مشکلات سایت شما چیست؟، وضعیت سازگاری سایت با موبایل چطور هست؟ و چه سایتهایی به سایت شما ارجاع دادهاند. این ابزار بطور کلی به شما کمک میکند ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید.
- متادسکریپشن در نتایج گوگل به نمایش در میآید؛ پس میتواند CTR صفحه را بالا ببرد.
- اگر به وب سایت هایی پیوند دهید که محتوای کلیکی را تبلیغ می کنند یا حرفه ای نیستند، اعتماد خواننده خود را کاهش می دهید.
- اگر زمان کافی برای آموزش و انجام سئو سایت خود ندارید بهتر است آن را برون سپاری کنید.
- Keyword Difficulty یا سختی کلمه کلیدی فرآیند ارزیابی و سنجش سختی و دشواری رتبه گرفتن در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای یک عبارت خاص است.
علاوه بر این، یک رابط کاربری ساده و قدرتمند است و خطاهایی که خزنده گوگل در صفحات سایت شما با آن ها برخورد می کند را نمایش می دهد. هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد که شما باید از چند لینک خارجی در محتوای خود استفاده کنید. با این حال، شما نباید خواننده خود را با تعداد زیادی لینک خارجی یا داخلی خسته کنید.
مجموعهای از کارها و فعالیتهایی که در داخل سایت انجام میشود، سئو درونی یا داخلی گفته میشود تا ما قادر باشیم به میزان محبوبیت زیادی در نزد موتورهای جستجو دستیابیم. مثلاً هرروز مقاله سئو شده در سایت خود منتشر کنید و از طریق فرایند لینک سازی عنکبوتی، لینکهای داخلی دهید تا کاربر زمان بیشتری را در وبسایت شما صرف کند. 2 – اگر نام دسته و برچسب شما با کلید واژه مقاله یکسان باشد درست نیست ولی خودشان میتوانند کلید واژه های مستقل و ارزشمندی داشته باشند. مثلا در دسته بندی “آموزش طراحی سایت” کلیه مقالات مرتبط با این موضوع نمایش داده شده و هیچ صفحه دیگری با همین کلمه کلیدی در سایت ایجاد نمیکنیم. انتخاب یک خدمت یا سرویس مثل “عمل بینی گوشتی” به عنوان برچسب استراتژی درستی نیست. شما میتوانید یک صفحه لندینگ اختصاصی برای این عبارت بسازید و محتوای اولیه و مفید را در اختیار کاربر قرار دهید.
هر نوع پیوند داخلی اعتبار متفاوتی را منتقل می کند درست مانند بک لینک ها. برخی از انواع لینک های داخلی ارزش بیشتری نسبت به بقیه دارند. در واقع، گوگل برای لینک هایی که احتمال کلیک کاربر بر روی پیوند بیشتر باشد ارزش بیشتری قائل میشود و امتیاز بالاتری به آن میدهد.