سئو چیست؟ SEO چگونه کار می کند؟ چه انواع و استراتژی هایی دارد؟ پارس‌پک-سئو

وقتی فردی روی لینکی کلیک می کند که به سایت شما هدایت می شود یا آدرس سایت شما را مستقیما در مرورگر می نویسد، یک ویزیت ثبت می شود. لندینگ پیج یا صفحات فرود به صورت اختصاصی برای بازاریابی و تبلیغات ساخته می شوند. سایت خودتان را ریسپانسیو کنید؛ یعنی برای کسانی که با گوشی وارد سایت شما می شوند، مناسب باشد. مجله خبری سئو زمانی که شما یک سایت را تازه تاسیس می کنید، گوگل ممکن است آن را برای مدتی در صدر نتایج نشان دهد؛ این مدت همان ماه عسل گوگل است. گوگل یک امکان را برای سایت های تازه تاسیس در نظر گرفته است که به ماه عسل گوگل معروف است. یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس، یاست سئو است که به صورت رایگان قابل دسترسی است.

  • عبارت SERP مخفف Search Engine Results Page می‌باشد که معنای آن صفحه نتایج موتورهای جستجوگر است.
  • لیست‌های شماره‌دار، اینفوگرافیک‌ها و پاسخگویی مستقیم به جستجوهای مبتنی بر سؤال، شانس شما را برای دریافت یک قطعه برجستع افزایش می دهند.
  • اطلاع پیدا کردن از این موضوع که آیا سایت شما هک شده است یا خیر.
  • همانطور که قبلا ذکر شد، الگوریتم گوگل روز به روز هوشمندتر می شود و با استفاده از ورودی ثابت انسان، همچنان با تفکر ما هماهنگ می شود.
  • یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در رابطه با وبسایت شرکت خودتان در نظر داشته باشید، این است که دیدگاه شما باید فراتر از موتورهای جستجو باشد.
با استفاده از این ابزار می توانید میزان سرعت سایت و افزایش سرعت لود وبسایت را بررسی کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا سرعت لود سایت خود و رقبا را ارزیابی و خطاهای موجود در سایت را شناسایی کنید. سایت GTMETRIX به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سرعت بارگذاری قسمت های مختلف سایت را به صورت آنلاین بررسی کنید.

این اصطلاحات از آن زمان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و در صنعت سئو هم، مرتبط با نوع استفاده از فعالیت ها و استراتژی های متخصص سئو به کار می رود. برای وب سایت آموزشی خود از آدزس URL ای استفاده کنید که مختصر باشد و کلید واژه اصلی را دربربگیرد. از لینک ها و بک لینک های معتبر و مرتبط مثل سایت های edu و سایت های دانشگاهی استفاده کنید. از ابزارهایی مانند Google Analytics برای ارزیابی وب سایت آموزشی خود استفاده کنید. از کلمات کلیدی مرتبط با محصولات خود مثل، بهترین، مقایسه دو محصول و… وب سایت هایی ایجاد کنید که هم در دسکتاپ و هم در دستگاه های تلفن همراه سریع بارگیری شوند.

سئو خارجی یا Off-Page SEO چیست؟

سئو بین المللیترافیک ارگانیک وب سایت شما را از مناطق و زبان های مختلف بهبود می بخشد. اگر می‌ خواهید در سئو بین‌المللی موفق شوید، باید به بافت فرهنگی کسب و کار هدف خود توجه کنید و به آن‌ها اجازه دهید تا بتوانند بر اساس فرهنگ و زبان خود از سایت شما استفاده نمایند. جهت انجام سئو بین المللی در قالب خود باید به تاریخ‌ها و زمان‌ها بر اساس مکان های هدف خود به درستی استفاده نمایید.

زبان اسکریپت نویسی چیست و چه تفاوتی با زبان برنامه نویسی دارد؟

این که تعریف سئو رو از دیدگاه متخصصین این حوزه می بینیم خیلی جذابیت داره. مخصوصا قسمت متخصصین ایرانی واقعا جالب و خاص بود به نظرم از متخصصین خبره ای هم استفاده کردید. نظر شما کاملا صحیح است ولی درک درست از مفهوم سئو برای افرادی که به تازگی به این فضا ورود میکنند بسیار ارزشمند خواهد بود. متاسفانه این نگاه و تفکر در مورد شرکت ها و متخصصین حوزه سئو در جامعه وجود دارد و البته تا حدی نیز درست است. ولی نمیتوان با توجه به رفتار یا عملکرد برخی افراد تمام کسانی که در این زمینه زحمت میکشند را زیر سوال برد. ممنون از شما که حمایت کننده دانش و تجربه کارشناسان سئو هستین.

گوگل آنالیتیکس برای شما کارهای زیر را انجام می‌دهد:

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار