آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه-سئو

خب اگر هم از همین رویه برای تولید محتوا استفاده می کنید، فکر کنم وقت آن رسیده که تجدید نظر کنید. اما، شما باید کاملا این موضوع را درک کنید که چرا می خواهید محتوای خودتان را تولید کرده و آن را منتشر کنید. شما هرگز نباید پست های وبلاگ یا انواع مجله خبری سئو دیگر محتوا را فقط به منظور خالی نبودن عریضه و بی هدف منتشر کنید. اول و دوم و سوم ممنون که این صفحه با همچین محتوای جامع و دقیقی فراهم کرده بودید سپاسگزارم ازتون. دیدیم که اگر بروزرسانی محتوا را رها کنیم ،‌عملا به سئو سایت خود ضربه میزنیم.

جستجوی معنایی یا semantic search چیست؟

اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. نیاز نیست حتماً از کل تگ‌های H2 تا H6 در مقاله استفاده کنید. استفاده از حداقل یک تگ H2 ضروری است اما تگ‌های بعدی فقط بر حسب نیاز باید استفاده شوند. برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. این کار باعث می شود در زمانی گه عکس به طور کامل لود نشد متن Alt tag نمایش داده شود. به علاوه، چندرسانه ای در جالب و جذاب تر شدن محتوای شما خیلی کمک می کند.

این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار گرفتن محتوای شما در بین نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند. اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند. ارائه محتوای با کیفیت و در نظر گرفتن نیازهای کاربر جنبه دیگر سئو محتوا است. اگر هدفتان تنها رعایت نکات سئو باشد محتوای شما چیزی شبیه به تصویر زیر خواهد شد و به اصطلاح محتوای رباتی نامیده می‌شود. از دید کاربران، سئو محتوا به معنی فراهم کردن محتوای با کیفیت به صورت مستمر است، به گونه‌ای که پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد.

محتوای سئو شده در گذشته به معنای اضافه کردن کلمات کلیدی به صفحه مورد نظر بود. این کار کمی زمان‌بر ممکن است باشد اما محتوای خوبی را برای شما به همراه می‌آورد. خوانندگان مطالب شما ممکن است پست یا مطالبی را مرتبط با موضوع شما بنویسند (و حتی آن را به پست شما لینک بدهند). حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

از این رو پیشنهاد می شود ابتدا بروزرسانی محتوای قدیمی در اولیت کاری شما باشد. این ها بعضی از مواردی است که بهینه سازی محتوا ( سئو محتوا ) در آن در نظر گرفته می شود موارد دیگر شامل دایرکتوری ها، فهرست واژه و ترکیب ها، اسلاید شو و غیره می باشد. اگر کاربری مطالب مقالات شما را بپسندد و پاسخ نیاز خود را در آن دریافت نماید، مطمئنا آن را در دیگر شبکه های اجتماعی مربوط به خود منتشر خواهد کرد که این مساله در سئو سایت شما تاثیر مثبتی خواهد داشت.

  • این مقاله به کوشش رامین محمودی، حسین بابائی، صفیه منتظری و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است.
  • چون جستجوگرهای اینترنتی بتوانند بهتر در سایت شما بخزند و مطالب را ایندکس کنند.
  • علاوه بر آن کلمات کلیدی LSI کمک می کند نه فقط برای کلمات کلیدی مورد نظر خود… بلکه برای کلمات کلیدی مرتبط نیز رتبه بگیرید.
  • در صورتی که تمایل ندارید از ویدیوها استفاده نمایید، در ادامه صفحه، متن آموزش را مطالعه نمایید.
بنابراین اگر به‌دنبال آموزش سئوی محتوا خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حداقل یکبار کلمه کلیدی را در 100 کلمه اول قرار دهید. در یکی از مقاله‌هایی که یکی از برترین سئوکارهای دنیا نوشته بود، با یک جمله عجیب مواجه شدم. به نظر وی استفاده از کلمه کلیدی در تگ عنوان مهمترین فاکتور در On-Page سئو بود.

شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد. طراحی گرافیکی سایت یکی از خاص ترین نمونه خدماتی ست که تمامی صاحبان کسب و کار و فعالین در دنیای وب به آن احتیاج داند. بهره گیری از تجربیات یک تیم متخص در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشید برای تمامی افراد. طراحی گرافیکی سایت، خدمات گرافیک و طراحی، طراحی موشن گرافیک حرفه ای، خدمات گرافیکی، سفارش طراحی گرافیک، و … بهترین شرکت طراحی گرافیک هم اکنون در خدمت شما هموطنان می باشد.

مولتی مدیا یا چندرسانه ای ها شاید خیلی به سئو محتوا ارتباطی نداشته باشد. این یک چیز است که کلمه کلیدی هدف خود را در برچسب عنوان و URL خود ببینید. در ابتدا، کلمات LSI به گوگل کمک می کنند تا مفاهیم و موضوع صفحه شما را به طور کامل بفهمد.

ما در آکادمی فرین ، در همان ابتدای شروع انجام سئو سایت ، به بررسی وضعیت سئو آن سایت میپردازیم. مطابقت با واقعیت یعنی اگر فردی آماری در اختیارتان قرار داد تا زمانی که منبع او را پیدا نکرده‌اید گفتهٔ او را نپذیرید. گوگل هنوز توانایی این را ندارد که عکس‌ها و ویدیوها را به طور دقیق و از لحاظ میزان ارتباط به موضوع مورد جستجو بسنجد.

اینفوگرافیک یک روش عالی برای هر چه جذاب‌تر شدن محتوای شما است. اینفوگرافیک‌ها خود یکی از ابزارهای جذاب و محبوب بازاریابی محتوایی است که هم می‌تواند توجه کاربران را جلب کند و هم به صورت غیر مستقیم، امتیاز مثبت گوگل را به دنبال داشته باشد. سعی کنید در صورت امکان یک اینفوگرافیک جذاب مرتبط را طراحی کرده و آن را درون مقاله خود بگنجانید.

پیدا کردن ایده تولید محتوا با 12 تکنیک خلاقانه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار