فروش اقساطی پژو پارس تحویل فوری با شرایط ویژه نقد و اقساط در تهران و شهرستان ها | behtarinyab

در این بخش تلاش کردیم تا دو برادر محبوب ساخت ایران خودرو که هر دو روی پلتفرم یکسان 405 شکل گرفته‌اند را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنیم. با وجود اینکه برخی امکانات رفاهی سمند سورن پلاس بیشتر است و ظاهر آن از المان‌های مدرنیته برخوردار گردیده، اما باید اعتراف کنیم که برنده میدان این رقابت نزدیک، پژو پارس تیوفایو است. در نتیجه باید گفت شما برای شرکت در طرح فروش اقساطی پارس تیوفایو می‌توانید با بهترین شرایط از طریق مجموعه ما سایاخودرو اقدام کنید. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که ثابت کند بهتر از طرح فروش اقساطی پارس تیوفایو با کمترین پیش پرداخت در سایا خودرو برای ماشین‌دار شدن شما وجود ندارد! برای اطلاع از جزییات طرح، دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید و قیمت روز پژو پارس تیوفایو همین الان با مراکز فروش این مجموعه تماس بگیرید. درست است که شما قرار است در طرح فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 شرکت کنید اما این به این معنا نیست که هیچ امتیازی فروشنده برای شما در نظر نگیرد.

پرفروش ترین محصولات ایران خودرو چند؟ + لیست قیمت بازار و کارخانه (25 تیر)

با توجه به اینکه قیمت ماشین پژو پارس تیوفایو  و تندر 90 تقریبا در یک محدوده قرار دارد، باید بگوییم که دو خودرو از نظر ایمنی امکانات تقریبا مشابهی فروش اقساطی پژو پارس tu5 تحویل فوری دارند. وجود دو کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ABS و EBD، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی و کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع را باید از معدود امکانات  ایمنی دو خودرو برشمرد. پارس در هیچ موسسه بین المللی تا کنون مورد تست و بررسی قرار نگرفته است، در حالی که تندر نود دارای سه ستاره ایمنی است. بنابراین علاوه بر اینکه قیمت ماشین پارس تیوفایو  و ال نود در تصمیم نهایی شما می‌تواند تاثیرگذار باشد، بررسی ایمنی هم یکی از مولفه‌های تعیین کننده برای تصمیم‌گیری قطعی خرید یک خودرو خواهد بود. اگر به دنبال طرح فروش قسطی پژو پارس tu5 هستید، قطعا تاکید شما روی این پیشرانه به خاطر تبلیغات مثبتی است که درباره کارایی این موتور شنیده‌اید، اما شاید کمتر فرصتی پیش آمده باشد که به طور تخصصی درباره آن تحقیق کرده باشید.

  • در این مقاله به بررسی پژو پارس TU5 میپردازیم اگر شما هم تمایل به خرید این خودرو دارید، پس فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
  • این خودروی پر طرفدار با طول 4498 میلی متر، عرض 1704 میلی متر و ارتفاع 1410 میلی متر در وزن 1185 کیلوگرم ساخته شده است.
  • البته نباید فراموش کرد که چوپان بخشی از این جوایز را به عنوان مالیات در همان کشور‌ها پرداخت می‌کند.
  • آنچه باعث شده این روزها خیلی‌ها به دنبال خرید خودرویی با پیشرانه تیوفایو باشند، میزان استهلاک پایین، مصرف سوخت معقول و منطقی و قدرت بالاست.
  • عدم ارسال پیامک برای بخشی از متقاضیان خرید اعضای خانواده پژو پارس در شرایطی است که ایران خودرویی ها به متقاضیان خرید سورن پیشنهاد داده اند که می توانند خودروی مورد نظر خود را با یکی از محصولات …

اگر ملاک تصمیم‌گیری برای شما قیمت پارس تیوفایو و قیمت سورن پلاس نیست و صرفا بدنه زیباتر برایتان اهمیت دارد، بهتر است به سلیقه و ذائقه خودتان مراجعه کنید، زیرا در نهایت این شما هستید که باید پشت فرمان بنشینید و از خودرو خود لذت ببرید. البته ناگفته نماند پارس ال ایکس با موتور TU5 رقبایی همچون تندر ۹۰، آریو و دنا تیپ ۲ را پیش رو دارد که با توجه به قدمت تولید، پژو در مواردی مانند امکانات رفاهی و جذابیت ظاهری در رتبه پایین‌تری نسبت به رقبایش قرار می‌گیرد. اما در قرارداد با سایا خودرو همه چیز نظم و ترتیب و زمانی مشخص دارد، از زمان تحویل سند گرفته تا هزینه انتقال سند خودرو یا مدت زمان بازپرداخت اقساط. معمولا افراد در دو حالت ترغیب می‌شوند تا خودرو فعلی خود را با یک ماشین جدید عوض کنند، یا خودرو محبوبشان را پیدا کنند یا شرایط مرکز ارائه دهنده طرح‌های اقساطی جذاب و چشمگیر باشد. پژو پارس LX نیز مثل برادر بزرگ تر خود پژو ۴۰۵، هندلینگ و سواری نرمی داشته و پایداری خوبی دارد. جعبه دنده پژو پارس ۵ سرعته دستی و از نوع BE3 است؛ این جعبه دنده اگرچه به طور دقیق با موتور هماهنگ نیست، ولی نسبت به رقبا هارمونی قابل قبول تری با موتور دارد.

حداکثر گشتاور این خودرو 155 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه است و می تواند تا 220 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. موتور پژو ای ال ایکس دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است و شتاب صفر تا صد آن به کمتر از 9 ثانیه می رسد. این مدل از پرشیا در حال حاضر تولید نمی شود و آخرین مدل از آن مربوط به سال 91/92 می باشد. هم اکنون می توانید از طریق نمایشگاه آنلاین خودروشاپ از موجودی این خودرو مطلع شوید و سپس از طریق مجموعه ما فروش اقساطی پارس ELX را تجربه کنید. برای اغلب خریداران سوال پیش می آید که خرید پژوپارس قسطی برای چه افرادی مناسب تر است؟ آیا خرید پژوپارس اقساطی منطقی است؟ استفاده از تسهیلات فروش اقساطی پژوپارس بیشتر برای افرادی صرقه اقتصادی دارد که سرمایه کم تری دارند.

فروش اقساطی پژو پارس بلند مدت

با توجه به شرایط امروزی و افزایش کلاهبرداران و افراد سودجو، پیدا کردن مرکز معتبری به منظور فروش اقساطی پژو پارس سال در تهران کمی دشوار شده است. این مرکز با ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال همراه خانواده های ایرانی است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نشانی اینترنتی این شرکت لیست قیمت فروش اقساطی پژو پارس سال را مشاهده کرده و با تعیین تعداد اقساط پرداختی، خریدی راحت و ایمن داشته باشید.

فروش اقساطی پژو پارس تحویل فوری با شرایط ویژه نقد و اقساط در تهران و شهرستان ها | behtarinyab

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار