استراتژی سئو چیست و چگونه یک استراتژی سئو تدوین کنیم؟-سئو

اگر قرار باشد مهمترین تکنیک سئو مدرن را به شما بگویم، حتما به نگاه جامع و دقیق به همه جزئیات سئو اشاره خواهم کرد. برای کسب موفقیت در سئو باید به همه ابعاد آن توجه کنیم و هیچ تکنیک و روشی به تنهایی کارآمد نیست. با نظر شما موافقیم و بسیار خوشحالیم که این صفحه و اطلاعات آن از نظر شما مفید بوده است. الگوریتم های گوگل هر روز در حال پیشرفت و ارتقا هستند و فریب آنها امروز کار دشواری محسوب میشود.

بررسی رفتار کاربران!

ساخت sitemap در وب سایت های وردپرسی به کمک افزونه هایی مثل yoast seo انجام میشود و عملا شما نیاز به فعالیت خاصی در قبال آن ندارید، پس نگران نام ترسناکش نباشید! در صورتی هم که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، به مقاله نقشه سایت در فرین آکادمی مراجعه کنید. نقشه سایت یا sitemap یک فایل MXL تشکیل شده از یک سری کدهای برنامه نویسی است.

زمانی که یک تصویر را در سایتتان بارگذاری میکنید، علاوه بر مشخص کردن نام و توضیحات تصویر، محلی برای مشخص کردن متن جایگزین یا alt در نظر گرفته شده است. در حقیقت یک جور کد هستند که معنای صفحه را بیشتر برای رباتهای جستجو گر گوگل توضیح میدهند. ابزاری رایگان است که توسط گوگل توسعه داده شده و رابط بین سایت ما و گوگل است.

همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد زیاد کلمات به تنهایی باعث بهبود رتبه شما نمی شود. مسئله این است که به عنوان یک نویسنده، نمی توانید بین 2000 تا 5000 کلمه در مورد موضوع خود چرت و پرت سر هم کنید. برای به دست آوردن رتبه‌های خوب از دید گوگل باید سه فاکتور تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن را همزمان داشته باشید. در فصل بعدی اطلاعات بیشتری در مورد بهینه سازی تگ عنوان و متا دیسکریپشن ارائه خواهیم داد. (اگر یک تجزیه و تحلیل سریع بر روی نتایج جستجو انجام دهید، متوجه خواهید شد که نتایج جستجو برای همه آنها تقریباً یکسان است). ما اولین مرحله در این فرآیند یعنی یافتن کلمات کلیدی مناسب را در فصل قبل پوشش داده ایم.

این کار کمک می‌کند موتورهای جست‌وجو صفحات داخلی سایت شما را بهتر درک کنند و بشناسند. البته برای انجام سئوی داخلی سایت (On-Page SEO) باید موارد زیادی را رعایت کنید که چندین مورد از مهترین مواردی که برای بهبود سئو صفحات داخلی نیاز است را برای شما گردآوری کرده ایم. الگوریتم‌های گوگل بسیار پیچیده‌ هستند و برای بازیابی داده‌ها از فهرست جستجوی خود و ارائه فوری بهترین نتایج ممکن برای یک جستوجو استفاده می‌شوند.

  • همونطور که گفتین برای این صفحه برنامه ریزی و تلاش های زیادی صورت گرفته و خیلی خوشحالیم که تونستیم محتوای مفید و کاربردی در اختیار شما قرار بدهیم.
  • Com و ir دو مورد از رایج‌ترین پسوندهایی هستند که در کشور ما برای ثبت دامنه سایت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیاده‌سازی کرد که سایت‌هایی را که حاوی محتوای منحصربه‌فرد نیستند، جریمه می‌کند.
  • هر زمان شما از وب سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر شما در‌خواستی را که شامل محتوا‌ی آن وبسایت است، به سرور ارسال می‌کند.
  • این بلاگ یکی از بهترین بلاگ‌های سئو دربارهٔ آخرین روندها، به‌روزرسانی‌ها، اخبار و اطلاعات جدید است.
گوگل نتایج بهتری در هنگام جستجو به کاربران نشان ‌می‌دهد و فرایند جستجو در اینترنت را برای کاربران در مقایسه با سایر موتورهای جستجو در گوگل دلپذیرتر است. به همین دلیل گوگل تبدیل به پرطرفدارترین موتور جستجو در اینترنت شده‌است. مجله خبری سئو خارجی به فعالیت هایی که خارج از سایت جهت بهبود رتبه سایت در گوگل صورت می گیرید، گفته میشود.

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟

با گنجاندن کلمات کلیدی در متا داده های خود (از جمله تگ های تصویر و تگ های عنوان) گوگل می تواند، ارتباط صفحه شما را سریعتر درک کند. هنگامی که طراحی سایت به خوبی انجام نمی شود، کاربر نمی تواند با سایت شما ارتباط برقرار نماید. این امر باعث می شود تا ترافیکی که وارد سایت شما شده است، هدر برود. اما اگر اجزای طراحی سایت و سئو با هم هماهنگ باشند، کاربر در زمان استفاده از سایت شما به راحتی به هدف خود می رسد. عواملی مانند رنگ، اندازه و نوع فونت (خط) می توانند خوانایی متن را کاهش دهند.

نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که سایتی که قصد لینک دادن به آن را دارید، دچار مزاجات گوگل نشده نباشد زیرا یک لینک از یک سایت جریمه شده می تواند اعتبار وب سایت شما را کاهش دهد. هنگام دریافت لینک از سایت های دیگر، مراقب لینک های غیر دائمی باشید. بک لینک های بی کیفیت باعث می شود که سایت در موتورهای جستجو بی ارزش و حتی اسپم در نظر گرفته شود. به طور کلی، تمام عملیات سئوی که در سایت خود انجام خواهید داد، استراتژی هایی هستند که به شما این امکان را می دهند که در دنیای دیجیتال جایگاهی کسب کنید. سئوی خارجی و همچنین سئو داخلی تضمین می کند که وب سایت با وضوح بیشتری در نتایج جستجو ظاهر شود و رتبه بالاتری داشته باشد. شما میتوانید از سئوی خارجی و داخلی به صورت همزمان استفاده کنید.

موتورهای جستجوگر گوگل و بینگ یا هر موتور جستجوگر دیگری، برای رفتن از یک سایت به سایت دیگر از ربات ها کمک می گیرند. به این ترتیب می توانند به اطلاعات موجود در صفحات مختلف دسترسی پیدا کنند و آن ها را در فهرست قرار دهند. الگوریتم ها با در نظر گرفتن این عوامل، به بررسی و تجزیه و تحلیل صفحات می پردازند و ترتیب صفحات را مشخص می نمایند. موتور جستجوی گوگل در تلاش است تا از طریق بروزرسانی الگوریتم های مختلف خود بهترین نتایج را برای کاربر نمایش دهد تا در سریع ترین زمان ممکن نیاز کاربر برطرف شده و او را به هدفش برساند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار