ایران اینترنشنال ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | brassonline

این شبکه نیز متقابلاً از حکومت ایران به خاطر فرستادن پارازیت مداری به سوی ماهوارهٔ هات‌برد به آفکام شکایت کرد. این شبکه نخستین و تنها تلویزیون خبری ۲۴ ساعتهٔ فارسی‌زبان در خارج از ایران است. پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد.

تمام بخش های اپ به صورت لحظه آپدیت میشوند و شما از این طریق به مقالات سایت دسترسی خواهید داشت. به کمک این اپلیکیشن انگار که یک روزنامه اینترنتی در جیب شماست که هر روز اخبار جدید ارائه میدهد. به علاوه اینکه بخش ویدیویی اپ بسیار قدرتمند تعبیه شده تا شما به راحتی هرچه تمام تر به محتواهای ویدیویی که معمولا در آپارات ارائه میشود دسترسی داشته باشید. «بی‌خبری از وضعیت یک شهروند بازداشت‌شده به اتهام ارتباط با رسانه بیگانه». ۳ ژانویهٔ ۲۰۲۰.

برنامه‌های مشابه

«رزم با چاشنی شبکه‌های اجتماعی». «مشاور روحانی خواستار برگشت عادل فردوسی‌پور و برنامه نود شد». ۸ دسامبر ۲۰۱۹. اپلیکیشن دانشجو اینترنشنال به صورت کامل به سایت خبری ما متصل است و شما همواره میتوانید اخبار و مقالاتی که به آنها علاقه دارید از طریق این اپ مطالعه کنید.

«انتصاب محمود عنایت به عنوان مدیر شبکه ایران اینترنشنال». «دعوت تلویزیون ایران اینترنشنال از سعید کمالی دهقان». ۱۹ آبان ۱۳۹۷.

خط مشی و استقلال تحریریه

ایران اینترنشنال ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | brassonline مالک شبکه، شرکت وُلَنت مدیا و صاحب‌امتیاز آن در بریتانیا شرکت گلوبال بازارگاه اینترنتی صنایع چدنی مدیا است. ایران اینترنشنال توسط شرکت دی‌ام‌ای مدیا راه‌اندازی شده و استخدام کارکنان و گرداندن امور روزانهٔ شبکه نیز توسط همین شرکت خدمات خبری انجام می‌شود. نحوهٔ تأمین بودجهٔ شبکه شفاف نیست. به نوشتهٔ روزنامه‌های گاردین و وال‌استریت جورنال، ایران اینترنشنال به صورت غیرمستقیم از سوی دربار عربستان سعودی تأمین مالی می‌شود. اما خود شبکه این ادعاها را تکذیب کرده و مدعی داشتن مالک خصوصی، استقلال تحریریه و عملکرد حرفه‌ای بر مبنای اصول و اخلاق روزنامه‌نگاری است. اما اعضای شبکه از جانب مدیریت شبکه بابت عضویت در اتحادیه‌های صنفی خبرنگاران در لندن تحت فشار قرار گرفته‌اند.

  • ایندیپندنت فارسی.
  • «پیمان همکاری ایران اینترنشنال با تلویزیون یک افغانستان».
  • «انتصاب محمود عنایت به عنوان مدیر شبکه ایران اینترنشنال».
  • «در خصوص شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال».
  • بی‌بی‌سی فارسی.
  • پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار