تولید و سئو محتوا خدمات دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا ، سئو ، طراحی سایت-سئو

همانطور که چرخ ها بدون موتور کارایی ندارد، محتوا بدون سئو نیز در بازاریابی دیجیتال کارایی ندارد. و درست مثل موتور بدون چرخ، یک ماشین پر زرق و برق است که در هیچ کجا، جایی ندارد. حتی در کتاب‌های کاغذی قدیمی هم از این مورد برای دسته‌بندی موضوعات… چون جستجوگرهای اینترنتی بتوانند بهتر در سایت شما بخزند و مطالب را ایندکس کنند.

اصول سئو برای تولید محتوا اصول ساده‌ایست که با رعایت همین اصول ساده می‌توانید از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید. بازاریابی محتوا و به طبع تولید محتوا از راه های بسیاری قابل انجام است. شما با توجه به سلیقه شخصی خود و شناخت کاربران، از هر روشی که استفاده می کنید، خروجی آن می بایست دارای سه ویژگی باشد. جذاب بودن، سرگرم کننده بودن و کاربردی بودن سه ویژگی اصلی و مهم هر محتوایی است.

کلمه کلیدی مفهومی است که توسط کاربر جستجو شده، دارای معنی و مفهوم خاصی است و در حجم مشخص و قابل ارزشی توسط کاربران در گوگل جستجو می‌شود. خلاصه و اطلاعات کامل بین متخصص سئو و نویسنده محتوا رد و بدل شده و یکپارچگی کاملی بین دیدگاه‌ها به وجود آمده باشد. با این کار، هم محتوا متناسب با استراتژی سئو بوده و هم اصول بازاریابی محتوایی رعایت شده است. موفقیت در سئو به موارد مختلفی مرتبط است و برای رسیدن به اهداف کلیدی باید تمامی موارد مهم و اصلی را رعایت کرد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند پیاده‌سازی سئو، سئو تولید محتوا است که در موفقیت و اثربخشی سایر عوامل نیز به صورت مستقیم تأثیر می‌گذارد. از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم.

سئوی تصاویر چیست؟ آموزش سئو عکس راهنمای جامع

لینک‌های خارجی به لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت شما به سایت‌های دیگر ارتباط ایجاد می‌کند. برای ایجاد لینک‌های خارجی از کیفیت و اعتبار سایت (امتیاز PA و DA) مقصد اطمینان حاصل کنید. ایجاد پیوند به سایت‌هایی که اعتبار پایینی دارند، اسپم اسکور آنها بالا است یا با موضوع محتوای شما ارتباطی ندارد، نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بکه اثر منفی را به همراه خواهد داشت. برای نتیجه‌گیری بهتر، لازم است که محتوا و یا بهتر است کل سایت خود را ریسپانسیو و یا موبایل‌پسند کنید. منظور از موبایل‌پسند بودن این است که صفحات سایت شما از جمله صفحه محتوای مقالات بتواند به شکل خوانا و واضح در دستگاه‌های موبایل نیز برای کاربر نشان داده شود.

  • منظور از موبایل‌پسند بودن این است که صفحات سایت شما از جمله صفحه محتوای مقالات بتواند به شکل خوانا و واضح در دستگاه‌های موبایل نیز برای کاربر نشان داده شود.
  • اگه هم صاحب کسب‌وکار باشی، می‌تونی خودت مو رو از ماست بیرون بکشی و کارشناس تولید محتوا رو بگیری تو مشتت که یه وقت راه رو اشتباه نره!
  • شما می توانید از ابزار تگ Moz استفاده کنید تا ببینید که تگ عنوان صفحه شما چگونه نمایش داده می شود.
  • هدف از HOOK در واقع بوجود آوردن شرایطی است كه بتواند كاربران را به سمت خود جذب كند.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند. البته ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارد که وبمسترها میتوانند به کمک آنها در هر حوزه ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند. وقتى صحبت از “آموزش سئو محتوا” مي شود، اكثر مردم فكرشان به سمت “محتوای یک مقاله” ميرود. محتواى سئو شده برای هر صفحه اى از سایت كه كلمه ى كليدى خاصى را مورد هدف قرار مي دهد، استفاده می شود. اين جمله بدان معناست كه سئو محتوا بر روی صفحه اصلی سایت، صفحات دسته بندی، صفحه محصولات، پستهاى وبلاگ و … انجام می شود. نکته جالب اینجا است که احتمالا حدود ۸۰ درصد این صفحات در گوگل ثبت و ایندکس می‌شوند.

محتوای سئو شده چیست؟

ساختار سایت شما به گوگل سرنخ های خوبی را در مورد پیدا کردن مهمترین مطالب می دهد. بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه بالاتر در گوگل خواهد شد. طبق این گزارش مجله خبری سئو که در وبلاگ Moz منتشر شده است، نرخ کلیک ارگانیک یک سیگنال رتبه بندی گوگل است. درسته که هنوز هم وجود کلمات کلیدی در محتوا برای سئو مهم است، اما کافی نیست.

آژانس بازاریابی نوین

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار