هنگامیکه شما استراتژی سئو خودتان را به راه میاندازید و زحمتهای زیادی نیز برای آن متحمل میشوید، حداقل بین 3 تا 6 ماه زمان نیاز است تا نتایج کارهایی که انجام دادهاید را دریافت کنید. مهم نیست موضوع شما چقدر محدود است، می توان آن را با عنوان های فرعی تقسیم کرد. این همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خود را در جایی که برجسته هستند داشته باشید.
وقتی لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب کردید، وقت آن است که یک پست وبلاگ متمرکز بر یکی از این کلمات کلیدی بنویسید. که می توانید با استفاده از آنها رضایت کاربران و موتورهای جستجو را جلب کنید. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، پس از تعیین عنوان، میتوانید بر روی دکمه “ویرایش” در سمت راست لینک خود کلیک کنید. این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد.
قانون ٢٠/٨٠ در تولید محتوا
برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید. هیچ کس آنها را نمیخواند ، هیچ ترافیکی از صفحه نتایج سرچ گوگل ندارند و هبچ ترافیکی از صفحات دیگر سایت شما هم به آنها منتقل نمیشود. گوگل صفحه را بررسی میکند مجله خبری سئو و وقتی که در آن صفحه عبارت هایی مثل کلسیم، نوشنیدن و … را میبیند متوجه میشود که این یک صفحه در مورد شیر خوراکی است و با عبارت های مرتبط به شما رتبه میدهد. برای مثال ما در این مقاله قصد داریم با عبارت “سئو محتوا” رتبه بگیریم.
- تا همین چند وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان سئو از اینکه به محتوای خارجی لینک بدهند اکراه داشتند.
- از کلمات کلیدی استفاده کنید (اما از انباشتگی کلیدواژهها پرهیز کنید).
- اولین نیاز برای کپی رایتینگ با کیفیت بالا، نوشتن محتوای اصلی است.
- به همین خاطر است که محتوا همیشه باید برای کاربران خواندنی باشد و نیازهای آنها را پاسخ دهد.
- دقت کنید که هدف شما این است که به درستی توصیف کنید که موضوع عکس چیست.
اما در این مطلب یک سری تکنیک فوق العاده که در تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می کند را آورده ایم. گوگل حتی به طور واضح اعلام کرده که محتوا یک بخش فوق العاده مهم برای موفقیت در سئو است. همچنین اعلام کرده که “محتوا” یکی از 3 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. الگوریتمهای گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، ارزش بیشتری نسبت به سایر قسمت های محتوا قائل هستند. خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید. عوامل بسیار زیادی بر رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو موثر هستند.
استخدام در شرکت سئوکار
رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد. اگر از محتوای ویدیویی استفاده می کنید حتما از نوشته در توضیحات استفاده کنید . توضیحات می تواند خلاصه ای کوتاهی از ویدیو و یا فایل صوتی باشد و یا هر محتوایی مرتبط با فایل ویدیویی. این امر هم از نظر سئو محتوایی ارزشمند هست و هم اینکه محتوای ارزشمندی تولید شده است . بنابراین، محتوای با رتبه برتر خود را بررسی کنید تا ببینید چه مقالاتی بیشترین بازدید را دارند و تأثیر طول محتوا را تجزیه و تحلیل کنید. برچسبهای موضوعی میتوانند در سازماندهی محتوای وبلاگ کمک کننده باشند اما اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید ممکن است اثر منفی داشته باشند.
۴. بهینهسازی توضیحات متا