سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا-سئو

می‌بینید که عنوان با کلیدواژه (عبارت کلیدی) آغاز می‌شود و در ادامه، با چند پرسش اساسی دنبال می‌شود. طرح این پرسش‌ها در عنوان سبب می‌شود نرخ کلیک افزایش یابد. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. متا تگ دیسکریپشن یک توضیح قابل مشاهده می باشد که معمولا در SERP ها نشان داده می شود (مگر این که گوگل بخواهد از قسمت دیگری از محتوای شما استفاده کند تا آن را در SERP نشان دهد). نمایش تگ عنوان در گوگل در حال حاضر تا 600px را پشتیبانی می کند، اما اگر بخواهیم به صورت حدودی تعداد کاراکتر را مشخص کنیم، تقریبا می توان گفت که معادل با 60 کاراکتر می باشد. شما می توانید از ابزار تگ Moz استفاده کنید تا ببینید که تگ عنوان صفحه شما چگونه نمایش داده می شود.

  • فقط باید دقت داشت که در انتخاب این موضوعات، از حوزه‌ی اصلی فعالیت کسب و کار خود زیاد فاصله نگیرید.
  • پس اگر می‌خواهید در گوگل رتبه‌های بهتری کسب کنید، نیاز به محتوای سئو شده دارید.
  • این بدان معناست که مقالات طولانی بهتر از محتوای کوتاه به سوالات افراد پاسخ می دهند.
  • صفحات فرعی یا دسته‌ای، صفحاتی هستند که موضوعات زیردسته‌ای مربوط به صفحه بنیادی را پوشش می‌دهند.
  • در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد.
شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر، مقاله آموزش بهینه سازی url را در نیوسئو مطالعه کنید و جهت آشنایی با تاثیر کلمات کلیدی در URL، فیلم آموزش سئوتاثیر زیاد یا کم وجود کلمات کلیدی در urlرا مشاهده کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده صحبت کنیم. استفاده از تولید محتوا برای داشتن وب سایت یا شبکه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار های اینترنتی شما ضروری ست. تولید محتوا تهران یکی از بهترین و مناسب ترین موضوعات در تولید محتوا در منطقه شما می باشد.

سئو و بازاریابی محتوا باهم یکپارچه‌اند

به ظاهر هم همه چیز اوکیه، ولی حتی بعد از انتشار بیشتر از 10 تا مقاله، هنوز یکی از مقالاتشم ایندکس نشده. به مجموعه فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت سئو صفحات سایت انجام میدهیم سئو محتوا گویند. در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید. افزونه های ضروری و کاربردی سئو بسیار در این راه به ما کمک می کنند که یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت سرفصل در ابتدای نوشته ها، افزونه table of content هست ، که در اینجا آموزش آن را قرار دادیم. هیچ کس آنها را نمیخواند ، هیچ ترافیکی از صفحه نتایج سرچ گوگل ندارند و هبچ ترافیکی از صفحات دیگر سایت شما هم به آنها منتقل نمیشود.

اگر برای بار اول است که برای مردم می‌نویسید از کلمات کلیدی هدفمند در عناوین خود استفاده کنید. محتوایی است که از نظر نتایج جستجو ایده آل است، ایرادهایی که دارد ایرادهای معمولی است یا فریم‌های زمانی آن در هدرهای پایینی قرار داشته باشند. سعی کنید در محتوای خود پیش بینی امید، ترس و نگرانی‌های مخاطب خود را بکنید. محتوایی است که به سرعت بتوان آن را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داد. از پاراگراف‌ها، ضمیمه‌های کوتاه، متن‌های دارای خط درشت، از نقاط تاکید مناسب، لیست‌های شماره دار و نقل قول استفاده کنید و محتوایی باشد که از نظر چشمی براحتی قابل خواندن باشد و براحتی قابل هضم باشد.

نکته حائز اهمیت در این بین این است که در دادن لینک خروجی زیاده روی نکنید. هرچند لینک‌های خروجی به بهبود متن کمک می‌کند اما تعدد آن‌ها می‌تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد که در این صورت، اثر آن در سئو هم معکوس و منفی خواهد شد. این کار باعث می‌شود خواننده‌ای که قصد خواندن ادامه متن را دارد از وبلاگ شما خارج نشود. به ویژه برای زمانی به کار می‌رود که قصد دارید به یک دامنه دیگر لینک بدهید.

مزایای شرکت در کارگاه آموزش سئو محتوا

فراموش نکنید درست است که نشان به‌روزرسانی تاریخ شاید یک عامل رتبه‌بندی نباشد؛ اما شواهد زیادی نشان می‌دهد تعداد کلیک بر جست‌وجوی طبیعی تأثیر می‌گذارد. همچنین فراموش نکنید درگیرشدن کاربر در صفحه بسیار مهم است؛ چرا که به او مجله خبری سئو دوباره اطمینان می‌دهد محتوای شما به‌روز است. مسلما هیچ‌کس نمی‌خواهد برای نقشه مترو تهران که متعلق به سه سال پیش است را ببیند. برچسب عنوان صفحه یکی از مهم‌ترین عناصر اصول سئو است که به‌راحتی می‌توان آن را بهینه‌سازی کرد.

شناسایی گپ محتوا : اقیانوس آبی در تولید محتوا

در صورتی که تنها هدف شما تولید محتوا برای کاربران باشد و به نکات سئو بی‌توجه باشید محتوای تولید شده توسط شما به شکل زیر خواهد بود. نوشتن محتوای مناسب برای سئو صرفاً به معنای به کار بردن کلمه کلیدی در متن نیست. بلکه شما باید هدف کاربر از جستجویی که انجام داده را درک کنید و سعی کنید مطابق با آن، نیاز او را برآورده کنید. یکی از اصول سئو در نویسندگی این است که محتوای شما پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات کاربر باشد. یکی از مهمترین موضوعاتی که در بحث تولید محتوای سئو شده چیست میتوان به آن پرداخت، سرعت بارگذاری سایت است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار