سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا-سئو

این نوع لینک ها فقط خوانندگان را از بین می برند و می تواند منجر شوند که موتورهای جستجو وب سایت شما را جریمه کنند. هر صفحه از وب که به شما لینک می دهد یک”رای” سایت شما محسوب می شود، که باعث می شود محتوای شما از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد. بنابراین توصیه می کنیم برای هر صفحه از سایت خود یک متا دیسکرپشن منحصر به فرد بنویسید.

  • تجربه ثابت کرده است؛ استفاده از کلمه کلیدی صفحه در تعدادی از تگ های هدینگ؛ برای کسب رتبه موثر است.
  • تقریباً هر کسی می‌داند که از کلمات کلیدی اصلی باید در عنوان و تگ‌های هدینگ و به‌خصوص H1 استفاده کرد.
  • داستان هاي مربوط به محتوا، باعث ميشوند كه محتوا به نظر جذاب تر بيايد.
  • بهتر است کلمه کلیدی و مفاهیم هم معنی آن در تگ‌های H2 یا همان زیر تیترها تکرار شوند.

تیم رایامارکتینگ را میتوان قدرتمند ترین و بزرگترین تیم در زمینه تولید محتوای سئو شده دانست، هزینه تولید محتوا توسط این سایت بسیار مقرون به صرفه است. طبق اعلام گوگل محتوای صوتی می‌تواند تاثیرات بسزایی در رتبه‌بندی سایت‌ها داشته باشد. بسیاری از برندها در کنار تولید محتوای متنی، پادکست تولید می‌کنند. این موضوع علاوه بر این که می‌تواند باعث ارتقای وبسایت در نتایج جستجو شود، باعث تجربه کاربری بهتری نیز خواهد شد. الگوریتم‌های گوگل هم که روز به روز هوشمندتر می‌شن و می‌شه گفت تجربه کاربری که مخاطب بعد از وارد شدن به سایت ما پیدا می‌کنه، نقش مهمی برای تعیین جایگاه ما توی صفحه نتایج گوگل داره.

برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. بناربراین نمیشه در این مطلب به طور کامل پوشش داد بنابراین پیشنهاد میکنم بلاگ راهنما جامع کیورد ریسرچ را حتما مطالعه کنید.

تصاویر تاثیر زیادی در سئو سایت دارند، مخصوصا اگر در کنار متن‌ها استفاده شوند. البته اگر می‌خواهید تاثیر شگفت انگیز تصاویر را در سایت خود مشاهده کنید، باید به جای تصاویر کپی از تصاویر یونیک استفاده کنید. و صفحاتی که با کلمات کلیدی long tail بهینه شده اند در پایین هرم قرار می گیرند.

© 2023، تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به وبین سئو می باشد. راه‌های ارتباطی جهت دریافت خدمات مشاوره با وبین سئو به صورت مستقیم. سلام ستاد عراقی،من حدود چند ماهی می شود ، گدفتار نه تنها url… من خودم دوره آزادکارشو ثبت نام کردم چون نسبت به بقیه جاها قی…

نمونه کار های طراحی کارت ویزیت

سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم. به صدها کسب‌وکار آنلاین کمک کردم تا با ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و رسیدن به نتایج اول گوگل، درآمدهای بسیار زیادی را خلق کنند. من در مدیر وب به شما کمک می‌کنم، مجله خبری سئو یک کسب‌و‌کار‌ آنلاین حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، به نتایج اول گوگل برسید و با دیجیتال‌مارکتینگ فروش‌تان را پیوسته افزایش دهید. شما به واژه‌ها، کلمات کلیدی، مقالات، عکس و فیلم و … نیاز دارید تا بتوانید حرفی از سئو به میان آورید. به قول یک کارشناس، سئو یعنی کلمات کلیدی، و بازاریابی محتوا یعنی استفاده از این کلمات کلیدی.

تولید محتوا در مشهد

اگر انسان زنده هستيد پس در ذهنتان داستان هم براي تعريف كردن داريد! حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”. جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر.

تجربه ثابت کرده است؛ استفاده از کلمه کلیدی صفحه در تعدادی از تگ های هدینگ؛ برای کسب رتبه موثر است. در مرحله بهینه سازی محتوا شما نقاط ضعف محتوا رو برطرف می‌کنید و یک ارزش به محتوا اضافه می‌کنید. در ادامه آموزش و برای یادگیری بهتر شما، ۳ مرحله سئو محتوا را به صورت گام به گام آورده‌ام و به صفحه مربوطه لینک داده‌ام.

باید کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد کنید و در این متنِ کوتاه چنان اطلاعات مهمی جای دهید که کاربر اشتیاق به خواندن پیدا کند. جهت مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود مقاله نکات مهم متا تگ توضیحات در سئو سایت را مطالعه نمایید. یک متا تگ توضیحات که به خوبی نوشته شده باشد، می تواند باعث شود که کاربر بر روی لینک شما کلیک کند نه لینک دیگری. تگ عنوان صفحه، یکی از مهم ترین المان های سئو داخلی است و استفاده از آنها کار ساده ای می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار