سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب-سئو

سعی کنید که دو یا سه تا از کلمات کلیدی مرتبط را در توضیحات متا استفاده کنید. توضیحات متا متنی است که زیر عناوین سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل دیده می‌شود. با اصطلاح Keyword Stuffing یا بمباران کلمات کلیدی آشنا خواهد شد و به سئوی سایت خود آسیب نمی‎رساند. قادر است یک هرم کلمات کلیدی و هرم استراتژی محتوای بی نقص ترسیم کند.

البته مشکلی که بود واقعا نمیشه فهمید کدوم سمت ستاره ها باید کلیلک کرد که این اشتباه پیش نیاد یا حداقل راهی برای درست کردنش باشه. آنچه در ادامه خواهیم گفت، لیستی از رایج‌ترین اقدامات و تکنیک‌هایی است که باید در هنگام انتشار آنلاین یک مطلب در نظر گرفته شوند.

انواع تولید محتوا متنی، گرافیکی، تولید محتوای شبکه های اجتماعی، تولید محتوای اینستاگرام، تولید محتوا یوتیوب، و … برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند. مثلا طول مقاله و پوشش موضوع، عواملی هستند که به گوگل نشان می‌دهند که با یک محتوای جامع و با کیفیت روبرو هستند. اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد. موجود در نتایج جستجوی گوگل از دیگر کلمات کلیدی مورد استفاده برای تولید محتوای سئو شده میباشند.

در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینه‌سازی آنها وقت بگذارید. از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحه‌تان و فرصت‌های بهبود آنها بهره بگیرید. اگر مجله خبری سئو سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید.

دوره آموزش سئو فروشگاهی

صفحات فرعی یا دسته‌ای، صفحاتی هستند که موضوعات زیردسته‌ای مربوط به صفحه بنیادی را پوشش می‌دهند. این صفحات معمولا شامل مطالبی هستند که یک موضوع را با جزئیات مورد بررسی قرار می‌دهند. به یاد داشته باشید که یک صفحه بنیادی خوب باید دارای یک موضوع اساسی باشد که ارتباط بسیار نزدیکی با یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت کسب و کار شما داشته باشد.

با فرض اینکه می‌دانید چرا باید از محتوا به‌عنوان بخشی از استراتژی سئو استفاده کنیم، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید از بهینه‌سازی کامل محتوا اطمینان حاصل کنید. حالا برای این که بتوانید محتوایی بنویسید که در SERP ها بتواند به رتبه بندی برسد، باید یک محتوای بسیار عالی تهیه کنید. از یک طرف اگه هر رنگ رو تبدیل به چندتا محصول کنم احتمالا تجربه کاربری سایتم میاد پایین و توی محتوا نوشتن دچار مشکل میشم چون تفاوت محصول مثلا شمع شیشه ای اسکلتی فقط توی رنگش هست.

پس ما قبل از اینکه یک محتوایی را بخواهیم تولید کنیم مواردی را بررسی میکنم. این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، مقالات طولانی می توانند موارد بیشتری را نسبت به بلاگ پست 300 کلمه ای پوشش دهد. این بدان معناست که مقالات طولانی بهتر از محتوای کوتاه به سوالات افراد پاسخ می دهند. Google Trends به شما نشان می دهد کدام کلمات کلیدی در هر زمان پر سرچ هستند.

آژانس بازاریابی نوین

+ بروزرسانی محتوا مارا به راحتی به هدف نهایی (افزایش رتبه و افزایش کابران هدف) میرساند. عملا این فقط داره میگه رقیب تولید محتوا کرده یا نکرده است. به طور کلی عبارات کلیدی لانگ تیل رقابت کمی دارند اما بهتر است قبل از شروع کار رقبا را بررسی کنید تا مطمئن شوید رقابت روی آنها کم باشد. این نگاهی هست که گوگل به صفحات زامبی شما دارد و مسلما برای سایت شما خوب نیست. در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید.

  • یا حجم بازدید از محتوای منتشر شده بر روی سایت بسیار بیشتر شود.بدین ترتیب باید جذابیت تگ عنوان نیز مد نظر تولید کننده محتوا باشد.
  • یکی از مواردی که به رتبه گرفتن توی نتایج گوگل کمک زیادی می‌کنه، سئو محتوا هستش.
  • تولید محتوا حرفه ای در تهران می تواند نیاز بسیاری از کسب و کار هایی را مرتفع سازد.

بهتر است کلمه کلیدی و مفاهیم هم معنی آن در تگ‌های H2 یا همان زیر تیترها تکرار شوند. برای مثال در همین مقاله تیتر” پیش‌نیازهای سئو محتوا چیست؟” کلمه کلیدی تکرار شده و در تیترهای دیگر هم این اتفاق صورت گرفته است. در بحث محتوای سئو شده، کیورد ریسرچ قدم اصلی و اساسی است، موفقیت در این مرحله باعث می‌شود محتوای تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد به همین خاطر از ابزارها و روش‌های زیر به‌خوبی استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار