سرعت صفحه درحالحاضر عامل رتبهبندی جستوجو در تلفن همراه است. بااینحال باید روشهایی را بررسی کنید که در آن این عامل بتواند بر سرعت مجله خبری سئو کلی تأثیر بگذارد. در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینهسازی آنها وقت بگذارید.
بهینه سازی لینکهای ورودی (Inbound Links)
شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد. روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برای اینکه با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر درک کنید، در ادامه به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم.
تصاویر متنهای طولانی را به بخشهای کوچکتر تقسیم میکنند و خواندن مطلب را آسانتر میکنند. شما بايد از هر ابزاری كه در اختيار دارید، استفاده كنيد تا خواننده را درگير كنيد. براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد! مردم فقط به اين فكر ميكنند كه شما چگونه ميتوانيد كمكشان كنيد. سعي كنيد محتواهاي قابل فهم توليد كنيد، مشکلات پیچیده را برایشان آسان کنید و کاری کنید که محتوایتان قابل درک باشد.
با این حال، تا زمانی که نمره کلی شما خوب باشد، برای همه جنبه ها نیازی به چراغ سبز ندارید. در این مطلب به بررسی چگونگی بهینهسازی محتوا و پست های سایت در راستای کلمات کلیدی مد نظر شما میپردازیم و در کنار آن تاکتیکهای بهینهسازی دیگری را نیز ارائه میکنیم. بسیاری از مردم فکر می کنند که محتوای بهینه شده برای سئو نمی تواند کاربر پسند باشد. این در واقع یک تصور اشتباه است زیرا محتوای بهینه شده و با کیفیت بالا اساساً شانس شما را برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو افزایش می دهد.
- عبارت «تصویر …» را حذف کنید و به جای آن مستقیماً توصیف تصویر را بنویسید.
- این کار، می تواند مبنای محتوای شما باشد و کلمات کلیدی انتخاب شده توسط شما، می تواند بر روی دیگر عوامل رتبه بندی صفحه شما هم تاثیر داشته باشد.
- به علاوه، چندرسانه ای در جالب و جذاب تر شدن محتوای شما خیلی کمک می کند.
هنگامی که وبلاگ نویسی می کنید، با استفاده از لینک داخلی، می توانید بازدیدکنندگان را برای چک کردن پست های مرتبط قدیمی تر خود هدایت کنید. لینک داخلی یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه متنی بین پست های جدید و قدیمی شما است. همچنین این امکان را می دهد تا ارزش لینک مربوطه را به مقالات قدیمی تر خود انتقال دهید. ایجاد لینک داخلی، این اطمینان را به شما می دهد که مقالات قدیمی تر شما بازدیدکنندگان جدید بیشتری را دریافت کند. اغلب مبتدیان این اشتباه را می کنند که لینک داخلی را به صورت یک طرفه انجام دهند، یعنی فقط از مقاله جدید به مقاله قدیمی لینک می دهند. در صورتی که شما می توانید با ویرایش پست های قدیمی تر برای پیوند به مقالات جدید خود از حداکثر مزایای ارزش لینک استفاده کنید.
مطمئن شوید که این کلمات کلیدی مرتبط هستند و سعی کنید از لینکهایی استفاده کنید که در آن کلمات کلیدی تا جایی ممکن و بصورت مناسب استفاده شده باشد. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. اینکار را ناشیانه انجام ندهید اما سعی کنید تا حد ممکن از کلمات کلیدی استفاده کنید و از تمام کلمات کلیدی مورد نظر خود هر چه سریعتر در ۱۰۰ کلمهٔ اول استفاده کنید. محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است. نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید میتوانید از مترادفها، مخففها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید. زبان مخاطب شما چیست؟ کجا باید این مخاطبان و کاربران بالقوه را پیدا کنید؟ شبکههای اجتماعی و تالارهای گفتگو جای بسیار مناسبی برای این کار است.
اگر هدفتان رسیدن به موفقیت است و میخواهید پیش گوگل، مخاطب و کارفرما عزیز باشید، باید براساس یک برنامهریزی دقیق… AMP نامی است که اگر اهل دنیای دیجیتال و طراحی صفحات وب باشید، حتما شنیدهاید. قانون اول ساخت URL این است که همیشه باید از ساختار پیچیده و گیجکننده بپرهیزید؛ هرچه کوتاهتر باشد بهتر است و البته باید از نظر کلیدواژه نیز بهینهسازی شده باشد. اگر شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، احتمالا در قسمت “enter title here”، همان تگ H1 را مشاهده می کنید. در هر صورت، شما همیشه باید از یک روند صحیح پیروی کنید و سعی کنید از بهترین روش ها و دستور های ممکن بهره ببرید. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طراحی سایت شرکتی
از این رو توصیه میشود تا حد ممکن از کلیدواژه اصلی استفاده کنید، اما حواستان باشد که این موضوع چیزی از کیفیت محتوای شما کم نکند. تگ عنوان صفحه، یکی از مهم ترین المان های سئو داخلی است و استفاده از آنها کار ساده ای می باشد. قانون اول از ایجاد ساختار مناسب برای URL ها این است که هیچ وقت نباید از ساختار های پیچیده و مبهم استفاده کنید و سعی کنید از کلمات کلیدی کوتاه و بهینه بهره ببرید. حالا برای این که بتوانید محتوایی بنویسید که در SERP ها بتواند به رتبه بندی برسد، باید یک محتوای بسیار عالی تهیه کنید. مطلب خیلی خوب و آموزنده ای بود مثل مابقی مطالب سایت خوبتون.
یکی از روش های بازاریابی یا معرفی کسب و کار و خدمات خود به مشتریان، بازاریابی محتوایی است. برای دیده شدن محتوا، به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو نیاز داریم تا وقتی کاربر یا مشتری بالقوه ما کلیدواژه ای را جستجو کرد، موتورهای جستجو، محتوای سایت ما را به او نمایش دهند. برای این منظور بهتر است با اصول سئو آشنایی بیشتری داشته باشید. شما باید علاوه بر تولید محتوای مناسب برای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ارزشی فراتر را به مشتریان خود ارائه دهید و کاری کنید که آنها دوباره به سایتتان بازگردند. زیرا یک محتوای عالی، تاثیر چشمگیری در دیجیتال مارکتینگ، جذب و رضایت کاربر، ایجاد تجربه ای موفق برای کاربران و وفادار ساختن آنها دارد. کپی رایتینگ سئو را میتوان نام دیگر بهینه سازی محتوا دانست.
به ویژه برای زمانی به کار میرود که قصد دارید به یک دامنه دیگر لینک بدهید. یک تقویم کاری در واقع تقویمی است که ب شما کمک می کند چه زمانی مطلب جدید قرار دهید و هچنین می توانید نوع محتوای را تعیین کنید. در واقع یک تقویم کاری، به شما در تولید محتوا یک نظم خاصی می دهد. اگه هم صاحب کسبوکار باشی، میتونی خودت مو رو از ماست بیرون بکشی و کارشناس تولید محتوا رو بگیری تو مشتت که یه وقت راه رو اشتباه نره! دیگه سر درمیاری رقیبت داره چیکار میکنه، چه محتوایی به دردت میخوره و فروشت رو بیشتر میکنه… خلاصه بگم؛ دیگه پولت رو برای تولید محتوا دور نمیریزی و درست و به جا هزینه میکنی. شما باید همیشه سعی کنید محتوایی تولید کنید که اولاَ منحصربفرد باشد، دوماً در صورتی که سایت ها از محتوای شما استفاده می کنند، به شما لینک بدهند.