سئو محتوا Content Seo چیست؟ + آموزش سئو محتوا مهدی عراقی-سئو

اینجا سئوی محتوا وارد می‌شود و با چند تکنیک محتوای شما را هم برای کاربر و هم موتورجستجو آماده می‌کند. آموزش مجله خبری سئو فقط به کلمات کلیدی محدود نمی شود، بلکه شما باید نهايت تلاشتان را براي توليد يك محتواي سئو شده و بدون غلط املايي و گرامري بکنید. سایت های زیادی هستند که می توانند در زمینه دستور زبان و املا به شما کمک کنند.

  • داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پس نگران نباشید که اگر از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید گوگل نتواند این مرتبط بودن را تشخیص دهد.
  • برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند.
  • این موضوع در گزارش های مختلف مطرح شده است که CTR و زمان ماندن کاربر در صفحه به عنوان یکی از عوامل رتبه بندی سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • همان طور که می دانید، سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد.
اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. این عبارات کلیدی عباراتی هستن که بیشترین میزان سرچ رو دارن ومورد اقبال عمومی هستن پس میتونه مشتری ها رو به سمت کسب و کار شما هدایت کنه . خوب همان‌طور که مشاهده می‌کنید واقعاً نمی‌توان مرز دقیقی میان SEO و Content Marketing ( بازاریابی محتوا) ترسیم کرد. این اشتباهات به سئو محتوا ضربه می‌زند و باعث میشود اثربخشی لازم را نداشته باشد. به زبان ساده پارگراف‌های طولانی، استفاده کم یا زیاد از افعال و عدم تطابق فعل و فاعل باعث می‌شود خوانایی محتوا کاهش پیدا کند.

استفاده از عکس ، ویدیو و صوت در محتوا

همچنین باید توجه داشت که از به کار بردن کلمات غیر ضروری خودداری کنید. برای آشنایی بیشتر با بحث سئو و بهینه‌سازی سایت حتماً به صفحه آموزش‌ سئوی ما سر بزنید و از منابع رایگان استفاده کنید. این‌ دو از اصلی‌ترین معیارهای سئوی محتوا هستند که در رتبه صفحه شما تأثیر مستقیم می‌گذارند. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند. با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد.

آموزش سئو محتوا #۱: آشنایی مختصر

بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد. نکته مهم این است که محتوا به صورت اتوماتیک و بدون اغراق یا انجام رفتارهای ماشینی، استانداردهای گوگل در آن رعایت شده باشد و نویسنده نیاز به دستکاری محتوا نداشته باشد. همچنین در متن به سایر مقالات و صفحات دیگر اشاره شود تا متخصص سئو به صورت طبیعی بتواند لینک سازی داخلی را انجام دهد.

اما پیشنهاد من این است که در حداقل ۲ تا از تگ‌های هدینگ صفحتون کلمه کلیدی صفحه رو بکار ببرید. در هر روز به صورت میانگین ۲۰۰۰۰۰۰ محتوا فقط توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس منتشر می‌شود. با یک ضرب و تقسیم حدودی به این نتیجه میرسیم که کاربران ایرانی در هر روز حدود ۱۷۵۵۰۰ پست جدید منتشر می‌کنند.

مرحله 3# : مطالب جامع بنویسید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با