کاربر دنبال مفاهیم عمیق، درست و در عینحال با بیانی ساده و دور از پیچیدگی است. چه کسبوکارهای کوچک و چه بزرگترین برندهای فضای مجازی، همه و همه -در هر سطحی که باشند- برای رسیدن به مرحله بعد به سئو نیاز دارند. مراحل کلی عملکرد موتور جستجو مثل مادر یک پسربچه بینظم و بازیگوش است که هیچوقت نمیداند وسایلش کجاست! فقط کافی است مادرش را صدا بزند تا در کمترین زمان وسایل مورد نیازش را پیدا کند. ما شما را در میانه راه تنها نمیگذاریم و تا آخر قدمبهقدم شما را در مسیر کارآفرینی آنلاین همراهی میکنیم.
تگهای عنوان را بهینهسازی کنید
اگر از هاستهای داخلی استفاده میکنید، به خاطر اختلالات اینترنت همچین مواردی قابل پیش بینی هست و مشکل از هاست میتونه باشه. پیشنهاد میکنم هاستتون رو عوض کنید و اگر از CDN ایرانی استفاده میکنید هم اون رو غیرفعال کنید. از نظر فنی چیزی به اسم لینک فالو وجود ندارد زیرا خصیصهای تحت عنوان “dofollow” وجود ندارد. این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینکهای معمولی از لینکهای نوفالو ابداع شد.
کانال یوتیوب وبمسترهای گوگل
وقتی خوانندگان با پیوندهای خارجی از بین رفته یا قدیمی در محتوای شما مواجه می شوند، شاید اعتمادشان را به اعتبار شما از دست بدهند و این اصلا برای وب سایت شما مسئله ی خوبی نیست. سه نوع عملیات سئو وجود دارد که شامل سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه می شوند. در حال حاضر، بیشتر کاربران، کالاها و خدمات موردنیاز خود را بر روی موبایل جستجو می کنند. بر اساس مطالعات صورت گرفته، از سال 2015 به بعد نشان می دهند جستجوی موبایل بیشتر از دسکتاپ شده و سهم دسکتاپ در میان ابزارهای جستجو به کمتر از 50% رسیده است.
استفاده از این روش، به پنالتی شدن توسط موتورهای جستجو منجر خواهد شد. وقتی شخصی جستجویی را انجام میدهد، موتورهای جستجو ایندکس خود را میگردند تا محتواهای مرتبطی پیدا کنند. سپس آن محتواها را به امید آنکه به سوال شخص جستجوگر پاسخ بدهند و نیازش را برطرف مجله خبری سئو کنند، در صفحات نتایج جستجو فهرست میکنند. این فهرست کردن نتایج جستجو، بر اساس مربوط بودن را Ranking یا رتبه بندی مینامند. به طور کلی، اینطور در نظر بگیرید که هرچه یک وبسایت بالاتر رتبه بندی شود، موتور جستجو محتوای آن را مرتبطتر با جستجوی شخص میداند.
الگوریتم کافئین گوگل (
همچنین میزان نیاز به یک محصول یا سرویس نیز همیشه در حالت تغییر است. همانند دیگر فعالیت ها، گارانتی برای میزان بازگشت سرمایه در سئو وجود ندارد. با این حال با وجود داده های با ارزشی که برای جستجوی کلمات کلیدی وجود دارد، می توانید ارزش واقعی سئو را تا حدی برای کسب و کارتان پیش بینی کنید. هیچ قانون مشخصی در این باره وجود نداشته و میزان تولید محتوا در سایت شما به نوع کسب و کارتان وابسته است. اما در حالت کلی در نظر داشته باشید که وجود محتوای با کیفیت بیشتر در وب سایت شما، غالبا به رتبه بهتر و ترافیک بیشتر برای وب سایت شما منتهی خواهد شد. نکته مهم در این کار اینست که تنها بر روی یک کلمه کلیدی انگشت نذاشته و بر روی موضوعات متنوعی در کسب و کارتان تمرکز کنید.
- پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با ابزار سرچ کنسول مقاله نحوه کار با گوگل سرچ کنسول را مطالعه کنید.
- در هر حال این مورد بایستی توسط یک کارشناس سئو بررسی شده تا در صورت پنالتی شدن، اقدامات لازم صورت گیرد.
- برای اینکار میتوانید از سایتهای مختلفی که در این زمینه فعالیت میکنند، استفاده کنید تا از اخبار سئو آگاهی پیدا کنید.
- وقتی سایتهایی با اعتبار بالا به محتوای شما لینک میدهند، تاثیر بسیاری روی رتبه بندی میگذارند.