سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2023 نردبان-سئو

این خطا به نشانه گذاری بخش Breadcrumbs در سایت شما مرتبط است. اگر این نشانه گذاری توسط افزونه Yoast انجام شده پیشنهاد میکنیم آن را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید. قاعدتا فعالیتم روی سایت قدیمی نزدیک به صفر خواهد شد و تمام انرژی ام را روی سایت جدید خواهم گذاشت.

  • یکی از دستاورد های الگوریتم کبوتر است و به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی مشاغل اطراف خود را پیدا کنند.
  • شما ترافیک موتورهای جستجو را سریعتر دریافت خواهید کرد… و در نهایت، صفحه را برای بیش از یک عبارت رتبه بندی می کنید.
  • بهبود سئو‌ی سایت شما به بهبود برندتان منجر شده و در‌مقابل، برندسازی، فرصت‌های جدیدی را برای سئو و بهینه سازی سایت در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • ولی بنظرم اگر قصد دارید یک سایت برای ثبت آگهی خودرو راه اندازی کنید بهتر است به صورت یک دامنه مستقل باشد.
  • در حقیقت برای آنکه بالاتر از رقبای خود باشید، باید بیشتر و بهتر روی محتوای خود فعالیت داشته باشید.
  • بهترین مسیر پیشنهادی ما برای یادگیری عمیق و کاربردی سئو در همان ویدیو “نقطه صفر سئو” به صورت کامل توضیح داده شده است.

اگر یک وبمستر تازه کار با اصول سئو داخلی آشنا بوده و چند تکنیک خاص از آن را هم آموزش ببیند، میتواند به خوبی از پس اجرای بهینه سازی این بخش بزرگ سایت بربیاید. این قدرت و اهمیت سئو است که میتواند باعث زیر و رو شدن یک کسب و کار شود. وب سایتی مثل دیجی کالا از همین قدرت seo استفاده کرده و ماهانه بیشتر از ده ها میلیارد تومان فروش محصول دارد. کاربرد سئو این است که در کوتاه ترین زمان ممکن، مخاطبان و مشتریانِ علاقه مند به محصولات و خدماتتان را در جلو درب فروشگاه اینترنتی شما قرار بدهد. البته این که شما چه تعدادی از این مشتریان را به خریدار تبدیل کنید، به یک سری عوامل دیگر مثل ظاهر گرافیکی سایت، خدمات مشتریان و… بستگی دارد. در حقیقت گوگل اعلام کرده بود که RankBrain سومین عامل مهم رده‌بندی است.

سرعت بارگذاری صفحه

در صورتی که سایت شما نمره قبولی دریافت کند، در نتایج جستجوی گوگل، عبارت Mobile Friendly در کنار لینک شما قرار می گیرد. توجه داشته باشید که سایتی که موبایل فرندلی نباشد، کاربر را فراری می دهد. برای اینکه سایت شما در نتایج گوگل دیده شود، در ابتدا باید مطالب آن ایندکس شوند. اگر مطالب شما ذخیره و ثبت نشده باشند، هر چقدر هم با کیفیت باشند، در نتایج جستجوی گوگل دیده نمی شوند. برای اینکه محتوای شما توسط گوگل ایندکس شود باید تمام اصول و قوانین گوگل را رعایت کنید و یک محتوای بی نقص بنویسید. موتورهای جستجوی گوگل با استفاده از خزیدن (رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر)، ایندکس مطالب و رتبه بندی عمل می کنند.

در سال ۲۰۱۹ گوگل اعلام کرد که برای ایندکس کردن وبسایت‌ها، ربات گوگل نسخه موبایل سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد. این تغییر اهمیت داشتن نسخه سازگار با موبایل را بیشتر کرده مجله خبری سئو است. برای بررسی سازگاری وبسایت خود با موبایل می‌توانید از ابزار «تست سازگاری با موبایل سایت» با عنوان Mobile Friendly Testing Tool ارائه شده توسط گوگل استفاده کنید.

و می تواند بر نحوه رتبه بندی محتوای شما توسط موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارد. اگر تنها چاره‌ ی شما پیوند دادن به وب ‌سایت ‌هایی است که به محتوای آن‌ها اعتماد ندارید، باید از از برچسب عدم فالو استفاده کنید. این تگ به موتورهای جستجو نشان می دهد که صفحه پیوند شده نباید با صفحه شما مرتبط باشد. با توجه به بروز رسانی گوگل مفهوم سئو سایت از بهینه سازی برای موتورهای جستجو به بهینه سازی برای کاربر اطلاع رسانی درست و محتوای کاربردی تغییر کرده است.

کیورد استافینگ چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار