سئو محتوا چیست؟ آموزش 0 تا 100 بهینه سازی و سئو محتوای متنی سایت-سئو

بسیار خوب است که رتبه وب سایت خود را در صفحه اول داشته باشید ، زیرا بیشترین تعداد کلیک از آنجاست و این ترافیک ارگانیک “رایگان” و سازگار با وب سایت شرکت شما است. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند. گاهی اوقات نیاز است یک مطلب را عینا و یا ترجمه یک متن که به زبان دیگری در سایت های دیگر منتشر شده را بر روی سایت انتشار داد. این کار اگر با ذکر منبع و قرار دادن لینک منبع انجام نشود، کپی شناخته میشود.

مرحله 1#:  انتخاب موضوع

عنوان بهتر است بیشتر از 60 کاراکتر نداشته باشد، زیرا در نتایج جستجوی گوگل، تنها 60 کاراکتر نمایش داده میشود. کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد. کلمات کلیدی مجله خبری سئو LSI اصطلاحا کلماتی هستند که ارتباط نزدیکی با موضوع محتوای شما دارند. زمانی که شروع به نوشتن محتوای سئو محور می کنید دقت کنید که کلمات کلیدی به طور منظم در همه جای پست قرار بگیرد.

  • Google مرتباً در حال جستجو در میان سایتها است تا ببیند کدام یک باید افزایش یابد و کدام یک از آنها باید تنزل رتبه داشته باشند.
  • ساده ترین راه برای پیدا کردن آنها این است که به سادگی کلمات کلیدی اصلی خود را در جستجوی Google وارد کنید و مانند تصویر به پایین صفحه نتایج جستجو بروید.
  • تولید محتوا می تواند کارخانه ای عظیم را برای شما بسازد که با تولید محتوای آموزشی ثروتمند شوید.
  • آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد.
  • با این جستجو تمام مطالبی را که ما در مورد محتوا قرار داده ایم را می توانید ببینید.

این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد. درواقع نتیجه‌ای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است. اشکالی ندارد که محتوای شما طولانی شود؛ اتفاقاً محتوای طولانی‌تر به Google کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد موضوع آن صفحه وب دریافت کند. این باعث می‌شود گوگل مطمئن شود که صفحه شما یک نتیجه مرتبط برای آن کلمه کلیدی است. سئو محتوا آسانترین بخش از سئو و بهینه‌سازی سایت است که در حین نوشتن محتوا انجام می‌شود.

اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند. ارائه محتوای با کیفیت و در نظر گرفتن نیازهای کاربر جنبه دیگر سئو محتوا است. اگر هدفتان تنها رعایت نکات سئو باشد محتوای شما چیزی شبیه به تصویر زیر خواهد شد و به اصطلاح محتوای رباتی نامیده می‌شود. لینک سازی داخلی روشی موثر برای کمک به موتورهای جستجو برای درک ارتباط محتوای شما، وادار کردن خوانندگان شما به صرف زمان بیشتری در سایت شما و کاهش نرخ پرش است. پیوند دادن به منابع خارجی مفید مانند ویکی پدیا باعث ایجاد اعتماد و بهبود تجربه کاربر می شود. همیشه در طول محتوا هایتان اگر احساس کردید که مقاله‌ای دارید که به موضوع مورد بحث مرتبط است، لینک بدهید.

تفاوت سئو محتوا با سایر جنبه‌های سئو چیست؟

برخی از این عوامل مربوط به داخل سایت ما (on-Page) هستند و برخی از آنها به عوامل خارج از سایت ما (off-Page) مربوط می شوند. يادتان باشد فرايند توليد و سئو محتوا با توجه به نوع آن، متفاوت است. براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد. يكي از تکنیک های مورد علاقه من در آموزش سئو محتوا ، استراتژي H&W است.

همچنین، باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی‌تان در متن به طور متعادل تقسیم شده‌اند. پس، سعی نکنید در پاراگرافِ اول محتوای خود، 10 بار از کلمه کلیدی‌تان استفاده کنید و در طول متن تنها یکبار از آن استفاده کنید. آیا اشتباهات رایج در انتخاب کلمات کلیدی را می دانید؟ اگر پاسخ تان منفی است، پیشنهاد می‌کنیم به وبلاگ نوین مراجعه کنید. تکنیک‌های ساده‌ای برای سئو کردن محتوا که در حین تولید کردن محتوای خود انجام می‌دهیم تا یک محتوای سئو شده شسته رفته برای کاربر آماده کنیم. سئو محتوا به مجموعه فاکتورهایی گفته می شود که باعث بهتر دیده شدن محتوا از منظر موتور جستجو و همچنین کاربر می شود.

وبیـن ســــــــئو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار