فروش بیشتر مهمترین مسئله برای هر کسب و کاری اعم از سنتی و دیجیتالی است. افزایش فروش اینترنتی نیز مانند هر کسب و کار دیگری، نیازمند دیده شدن یا اصطلاحا در چشم بودن است. برای روشنتر ساختن این مسئله، اجازه دهید تا آن را در قالب یک مثال بیاوریم. اولین و مهمترین مسئلهای که مورد توجه قرار میدهید قطعا مکان و موقعیت مغازه است. هرچه مغازه شما در مکانهای پرتردد و شلوغتر شهر باشد، قطعا برایتان مطلوبتر است؛ چراکه اصطلاحا پاخور خوبی داشته و احتمال فروش و کسب سود را برایتان چند برابر میکند. بدیهی است که مغازهای بر خیابان اصلی بسیار بیشتر از مغازهای مشابه در کوچه پس کوچه، مشتری دارد.
ویژگی محتوای سئو شده چیست؟
مزیتی که این روش دارد، این است که در این روش شما دیگر درگیر کارهای سئو نخواهید بود و تمامی تمرکز شما برای رشد دادن کسب و کارتان خواهد بود. این الگوریتم داده های ورودی کاربران مانند عباراتی که جستجو می کنند، موقعیت جغرافیایی که در آن قرار دارند و باقی داده ها را بررسی مجله خبری سئو می کند و تصمیم می گیرد که چه چیزی را به کاربر نشان دهد. ما در مقاله سئو کلاه سفید به صورت مفصل صحبت کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید. چگالی کلمه کلیدی به این معناست که تعداد دفعاتی که از یک کلمه هدف استفاده کرده اید را به تعداد کلمات کل متن تقسیم کنید.
Webmaster کیست و چه کاری انجام میدهد؟
اگر شما صاحب یک سایت باشید و سایت شما در صفحه اول SERPs قابل مشاهده نباشد پس باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینهسازی کنید. وردپرس به صورت اتوماتیک برای هر صفحه یک نسخه RSS تهیه میکند که با آدرس feed ساخته میشود. این صفحات همگی نوایندکس هستند و تاثیری بر سئو سایت شما ندارند. هر پیامی که در بخش coverage مشاهده میکنید لزوما یک خطا یا مشکل در سایت شما نیست.
- سنجش سختی یک کلمه کلیدی، به شما در انتخاب بهترین کلمه کلیدی کمک می کند.
- محتوای سایت میتواند شامل متن، تصویر، صوت، ویدئو، فایلهایی مثل PDF و غیره باشد؛ اما صرف نظر از قالب و فرمت، محتواها از طریق لینکها پیدا میشوند.
- در نتیجه بهتر است به جای اینکه روی مقدار دقیق اعداد و آمار تمرکز کنید توجه خود را به مقیاس و اهمیت نسبی آنها معطوف کنید.
- در سئو یک سایت فروشگاهی شما می بایست ابتدا از دسته بندی های اصلی سایت خودمی بایست سئو را شروع نمایید سپس به سراغ محصولات سایت خود بروید.
- یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس، یاست سئو است که به صورت رایگان قابل دسترسی است.
وظیفه شما به عنوان یک سئوکار این است که مطمئن شوید موتورهای جستجو به خوبی میتوانند سایت را بررسی و آنالیز نمایید. گذشته از کلمات کلیدی مورد استفاده در محتوا، در یک صفحه وب چندین عنصر “کلمه کلیدی-آگنوستیک” وجود دارد که می توانند در بهینه سازی سئوی یک صفحه تأثیر گذار باشند. همچنین سئوی مناسب به کاربران کمک می کند تا به سرعت و به وضوح درک کنند که محتوای یک صفحه راجع به چیست و آیا به موضوع مورد جستجوی آنها می پردازد یا خیر.
فرآیند آنالیز یک سایت و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن نیازمند صرف زمان زیادی است. پیشنهاد میکنم برای نتیجه گیری بهتر سئو سایت را به یک متخصص بسپارید و یا با شرکت در دوره های آموزشی دانش خود را در این حوزه بالا ببرید. برای شروع پیشنهاد میکنم از محتوای قرار گرفته در صفحه آموزش رایگان سئو استفاده کنید. این تکنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند تاثیر مثبت هم داشته باشد ولی پیاده سازی آن نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار است که برای سایت های تخصصی مثل شما به صرفه نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد میکنم مقاله بک لینک PBN را مطالعه کنید.
سئو، ترکیبی از یادگیری مداوم و تحلیل اطلاعات