آموزش سئو یادگیری سئو مبتدی تا پیشرفته رایگان-سئو

اگر در این دوره وبسایت شما خوب کلیک بگیرد و نرخ پرش پایینی داشته باشد، احتمالا بعد از این دوره نیز افت رتبه زیادی نخواهد داشت. اما در‌مقابل، اگر وبسایت شما نرخ کلیک پایین و نرخ پرش بالایی داشته باشد، انتظار افت چشمگیر رتبه برای آن، پس از پایان دوره ماه عسل می‌رود. در واقع، وب سایت تازه بوجود آمده حکم نوزادی را دارد که لازم است از سلامتش اطمینان حاصل شود و قطعا مدت زمانی طول می‌کشد تا چنین اطمینانی حاصل شود. دلیل بوجود آمدن این فیلتر از سوی گوگل، این است که وبسایت‌های جدید ممکن است به اندازه قدیمی‌ها مرتبط و مفید نبوده یا حتی اسپم باشند. این جلوگیری از به نمایش در‌آمدن وبسایت‌های تازه تاسیس در صفحات نتایج جستجو، به گوگل زمان می‌دهد تا کیفیت آن وبسایت‌ها را ارزیابی کرده و با اسپم مبارزه کند. سئو داخلی به فرآیند بهینه سازی صفحات وب سایت جهت رسیدن به نتایج بالای موتورهای جستجو گفته می شود.

بخش دوم منابع آموزش سئو، وبلاگ سرویس‌دهنده‌های خدمات سئو، تحلیل‌گرها و وبسایت‌های خبررسانی سئو هستند:

وضعیت آن وب سایت ها و میزان ارتباط آنها با سایت خود را چک کنید. لینک هایی که از وب سایت های اسپم به شما داده شده اند، فایده ای برای شما نخواهند داشت. همچنین دقت کنید که در بین انکر تکست ها تنوع خوبی وجود داشته باشد.

زمانی که تعداد کیلیکها را بر تعداد نمایش تقسیم کنیم، نرخ ctr به دست میآید. دقیقاً مثل Domain authority اعتبار صفحه هم توسط شرکت moz ساخته شده و هر قدر به 100 نزدیک تر باشد قابل قبول تر است. فالو یا نوفالو بودن لینک از طریق بررسی کد درون لینک مشخص میشود. لینک، پیوندیست که شما در فضای اینترنت برای منتقل شدن از صفحه ای به صفحه دیگر روی آن کیلیک میکنید. به همین خاطر سعی میکنم یک واژه نامه در ادامه برای شما قرار دهم، که شامل اصطلاح تخصصی سئو و معنی کامل آن باشد. شاید مخاطب ما به برخی از مطالب گفته شده مسلط باشد و نیازی نبیند که وقت برای مطالعه آنها اختصاص دهد.

ریدایرکت 301 چیست؟

بعد از مشاهده شما، ترافیک زیادی به وب سایت شما سرازیر میشود و میتوانید به راحتی محصولات و یا خدمات خود را معرفی نمایید. در واقع تفاوت دیده شدن در نتایج اولیه موتورهای جستجو، فرقش از زمین است تا آسمان. البته اگر مباحث پیش نیاز یادگیری سئو را قبلاً مرور کرده باشید، کارتان برای ورود به دنیای سئو خیلی راحت‌تر است. برای اینکه بدانید از کجا شروع کنید و چه برنامه‌ای بچینید، پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «برای یادگیری سئو، از کجا شروع کنیم؟ (کامل‌ترین نقشهٔ راه)» را مطالعه کنید.

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای بررسی صفحات مختلف در وبسایت‌ها از ربات‌ها استفاده می‌کنند. این ربات‌ها در واقع برنامه‌های کامپیوتری هستند که از سایتی به سایت دیگر می‌روند و اطلاعات مربوط به صفحات موجود در سایت‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کنند. در نهایت این اطلاعات را در یک پایگاه داده عظیم ذخیره یا اصطلاحا ایندِکس می‌کنند. صفحاتی که مدام محتوای آنها آپدیت میشود و اطلاعات توسط کاربر وارد میشود شانس زیادی برای کسب جایگاه دارند. این صفحات فقط نیازمند ساختار درست و نمایش محتوای مرتبط هستند و ارزش واقعی را از بروزرسانی مستمر دریافت میکنند.

UI مخفف کلمه User Interface به معنای ظاهر سایت و هر چیزی که کاربران در سایت مشاهده ‌‌کنند و با آن در ارتباط باشند، می باشد. سرمایه گذاری بر روی SEM باعث می ‌شود به راحتی (اما به صورت موقت) در دسترس مخاطبان قرار بگیرید. اما این اتفاق بسیار طبیعی است و باید بدانید که جایگاه فعلی این افراد نیز حاصل ساعت ها و روزها مطالعه و تست روش های مجله خبری سئو می باشد.

چرا سئو سایت برای کسب و کارها مهم است؟

من در زیردامنه سایتم دارم ویدئوهایی از یوتیوب دانلود میکنم و انتقال میدم به هاست خودم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم. آموزش‌های بیشتر سئو را در دسته‌بندی سئو آکادمی نوین بخوانید. بیشتر منابع دست اول سئو مثل تحلیل‌های منتشر شده در اینترنت یا کتاب‌ها به زبان انگلیسی هستند؛ پس بدون مهارت خواندن زبان انگلیسی یادگیری سئو سخت می‌شود.

  • موتور‌های جستجو از تگ‌های متا برای رتبه بندی و نحوه نمایش اسنیپت‌ها در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کنند.
  • این باعث افزایش کیفیت سایت شما می شود و کمک می کند تا سایت شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ تقاضا و بازدید بیشتری داشته باشد.
  • پس ضرورتی ندارد برای رتبه گرفتن روی سایر موتورهای جستجو زمان بگذاریم و بهینه سازی خاصی را انجام دهیم.
  • پیشنهاد میکنیم ویدئوهای آموزشی آکادمی وبسیما را تهیه کرده و تکنیک‌های آموزش داده شده را در سایت خود پیاده سازی کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار