سئو سایت چیست و چرا سئو سایت مهم است 0 تا 100 سئو سایت و هر آنچه باید در مورد سئو بدانیم شرکت سئو سئو هاما پیشگام در سئو نوین-سئو

اگر یک صفحه دارای تعداد زیادی لینک داخلی مرتبط همراه با انکر تکست های توصیفی خوبی باشد، گوگل صفحه لینک شده را بهتر درک می کند، آن را در ساختار صفحه شما صفحه مهمی می داند و به آن اهمیت بیشتری می دهد. بک لینک یا لینک سازی خارجی، به لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت‌های دیگر به سایت ما وارد می‌شود. بک‌لینک‌ها که به اکسترنال لینک نیز معروف است و باعث می‌شود که کاربر از یک سایت دیگر، مستقیما به سایت ما وارد شود. کیفیت سایت‌هایی که به ما لینک می‌دهند از اهمیت بالایی برخوردار است و درصورتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشند، سبب بهبود جایگاه ما در نتایج SERP خواهد شد.

  • اما زمانی که کاربر وارد سایت شما شده و با مشاهده محتوای نامناسب سریعا از آن خارج میشود، این نشان دهنده بی کیفیت بودن وب سایت شماست.
  • چرا‌که اگر کاربری بدون اسکرول کردن، صفحه را ترک کند، اصلا آن مطالب را نخواهد دید.
  • این کلمه کاربردهای زیادی دارد و برای ایجاد ارتباط بین دو صفحه به کار می رود.
  • از آن‌جایی که برای موفقیت در هر کاری باید در ابتدا با اصول آن آشنا شوید، در این بخش قرار است چند مورد از مهم‌ترین اصول سئو را که به بهتر پیش رفتن امور و رسیدن به اهدافتان به شما کمک می‌کند، اشاره کنیم.
  • در ادامه این موتور جستجو، برای اینکه در هر بخش عملکرد بهتری داشته باشد، چند الگوریتم متفاوت که به عنوان بازوهای الگوریتم اصلی فعالیت میکنند را هم تولید و معرفی کرد.
مثلا اگر در یک صفحه، صدها بار از کلمه کلیدی استفاده می‌شد، آن صفحه رتبه بهتری کسب می‌کرد. بنابراین وب‌مسترها رو به پمپاژ کلمات کلیدی در صفحه آورده بودند. موتورهای جستجوی قبل از گوگل، معیارهای رتبه‌بندی را کاملا بر اساس متن داخل صفحه اندازه‌گیری می‌کردند. این ساده‌‌انگاری است که فرض کنیم یک صفحه با دریافت تعداد کمی کلیک بیشتر نسبت به سایرین در نتایج جستجو افزایش رتبه میابد. مثلا کاربری در نتایج گوگل روی لینک سایت شما کلیک می‌کند و وارد صفحه شما می‌شود و بزرگترین بخش صفحه شما یک تگ SECTION است.

ایندکس کردن صفحات توسط گوگل زمانبر است و رسیدن به رتبه بالا ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد. اگرچه سرمایه‌گذاری در سئو ارزشش را دارد اما اگر نیاز به افزایش سریع میزان بازدید سایت و مشتریانتان را دارید شاید بهتر است از سایر روش‌های بازاریابی دیجیتال نظیر گوگل ادز استفاده کنید. سه نتیجه برتر بیش از ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند و با رفتن به رتبه ۹، نرخ کلیک به ۳٪ کاهش می‌یابد. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ برای بررسی صفحات مختلف در وبسایت‌ها از ربات‌ها استفاده می‌کنند.

سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است؟

مطالعه نقطه نظرات متخصصین در پاسخ به سوال سئو چیست مجموعه ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در اختیار ما قرار میدهد ولی نتیجه گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی کاربردی کمی پیچیده بنظر میرسد. ویدئو زیر ارائه مهندس امین اسماعیلی در سیزدهمین دورهمی کندو است که فرآیند یادگیری سئو از داده تا دانایی را به خوبی تشریح کرده است. در این ویدئو تعاریف متخصصین سئو از این مفهوم به عنوان اطلاعات اولیه به کار گرفته شده است. اهمیت Dwell Time برای RankBrain خیلی زیاد است، چرا که نشان‌دهنده دوست‌داشته‌شدن محتوا از سوی کاربر است‌. اگر تعداد کاربرانی که مدت زمان زیادی در صفحه می‌مانند زیاد باشد، گوگل جایگاه صفحه را ارتقا می‌دهد.

رابطه سئو و سایر مهارت‌های حوزه وب

همین مقاله که شما درحال مطالعه آن هستنید، نمونه‌ای مناسب از یک پیلارکلاستر است که مقاله “سئو چیست” پیلار محسوب شده و زیرشاخه‌ها کلاستر نام دارد. فراموش نکنید که برای یک پیلارکلاستر صحیح می‌بایست لینک‌سازیدقیق بین پیلار و کلاستر و در صورت لزوم بین کلاسترها رعایت گردد. ناگفته نماند که هریک از کلاسترها، بعدا می‌توانند پیلار مجموعه دیگری قرار بگیرند. در هنگام تحقیق کلمه کلیدی، با برخی از کلمات روبرو می‌شوید که می‌بایست در یک صفحه از آنها استفاده گردد. به عبارت دیگر، کاربر با جستجو این کلمات به دنبال یک هدف می‌باشد و یک منظور را دارد.

به بیان دیگر از این راهکار هنگامی اتفاق میافتد که شخصی تصمیم داشته باشد صفحه خاصی را باز کند اما به صفحه‌ای دیگر هدایت می‌شود. بیشتر در مواقعی این اتفاق می‌افتد که صاحب یا مدیر سایت صفحه‌ای را در وب سایت خود حذف کرده باشد. در این زمان است که با کمک گرفتن مجله خبری سئو از Redirect تلاش می‌کند تا کرالرهای موتورهای جستجو و همچنین بازدیدکنندگان وب سایت را به صفحه‌ای که مرتبط با موضوع سرچ شده آنها است، منتقل کند. در سال ۲۰۱۳ سئو معنایی با روی کارآمدن الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل به طور کلی با تغییر و تحولاتی روبه‌رو شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار