سئو چیست؟ هرآنچه لارم است به زبان ساده و گام به گام بیاموزید + ویديو مدیر وب-سئو

بهترین روش این است که کلیدواژه هدف را نزدیک به ابتدای تگ عنوان قرار دهید. هرچند این کار، اجباری نیست و نباید خود را ملزم به انجام آن کنید. بارگذاری تنبل یک فرآیند ساده است که در آن محتوایی که در بالای صفحه قابل مشاهده است در اولویت قرار می گیرد و بقیه کمی دیرتر بارگذاری می شوند. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و سعی کنید بهترین نسبت بین کیفیت و اندازه فایل را پیدا کنید یا کل فرآیند را با یک افزونه فشرده سازی، خودکار کنید (مانند Robin image optimizer pro در وردپرس). نکته آخر اینکه مطمئن شوید که مکان فیزیکی سرور تا حد امکان به مخاطبان هدف شما نزدیک است (به عنوان مثال اگر کاربران ایرانی را هدف قرار داده اید، وجود سرور در کانادا کار عاقلانه ای نیست).

ربات‌ها کار خود را با گردآوری چند صفحه وب شروع می‌کنند و بعد با دنبال کردن لینک‌های موجود در آن صفحات، URL های جدید را کشف می‌کنند. در مسیر دنبال کردن لینک‌ها، ربات‌ها محتوا‌های جدید را نیز پیدا کرده و به ایندکس خود (پایگاه داده‌ای از URL های کشف شده) که کافئین نام دارد، اضافه می‌کنند. این کار به این خاطر انجام می‌شود تا زمانی که شخصی مطلبی که با محتوا‌ی این URL ها مطابقت دارد را جستجو کرد، موتور‌های جستجو بتوانند آن محتوا را بازیابی کرده و در صفحه نتایج جستجو به نمایش بگذارند. CSS مخفف عبارت و زبانی برای ایجاد تغییرات در اسنادی است که به زبان‌های نشانه گذاری (مثل HTML) نوشته شده اند. HTML را بعنوان اسلکت و استخوان‌بندی یک سازه و CSS را بعنوان اجزایی برای زیبا سازی ظاهری آن در‌نظر بگیرید.

تفاوت سئو و تبلیغات اینترنتی چیست؟

ارتباط را دارند، مزیت‌های فراوانی را برای کاربران و حتی موتور جستجوگری که از آن استفاده می‌کنند، دارد. سئو مثل این است که شما راهروها و صفحاتی که درون وب سایتتان وجود دارند را برای گوگل چراغانی کنید. از آنجایی که این یک مقاله بسیار طولانی است پیشنهاد می‌کنیم که از فهرست راهنمای این مقاله استفاده نمایید. در زمینه ساخت وب سایت با قابلیت های مختلف و همچنین ساخت فروشگاه اینترنتی و انجام کلیه ی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ از برندسازی آنلاین تا اجرای تبلیغات اینترنتی در خدمت شما هستیم.

به عنوان مثال شاید بارها پیش آمده باشد که محصولات یا مقالاتی را در گوگل جستجو کرده‌اید و زیر برخی از نتایج ستاره‌دار شده است. و یا نام یک فروشگاه را در اینترنت جستجو کرده‌اید و آدرس و لوکیشن دقیق آن فروشگاه در کنار نتایج ظاهر شده است. اسکیما به طور مستقیم روی CTR تاثیر مستقیم می‌گذارد و می‌تواند صفحه سایت مجله خبری سئو را از باقی نتایج متمایز سازد. ساختار پیلارکلاستر که به ساختار خوشه‌ای نیز معروف است، به بررسی یک موضوع از دیدگاه‌های متفاوت، در صفحات جداگانه و به صورت تخصصی می‌پردازد. ساختار بدین صورت است که در یک مقاله جامع به تمامی عناصر پرداخته خواهد شد و برای توضیحات بیشتر هر بخش، به صفحه مربوط لینک‌دهی خواهد شد.

سئو سایت باعث میشود روزانه در مقابل بازدید ده ها و صدها مخاطب علاقه مند قرار بگیرید. گواهینامه SSL با اضافه کردن یک لایه امنیتی به اطلاعات رد و بدل شده بین شما و سرور سایت، امنیت اطلاعات رد و بدل شده را بالا می‌برد. اگر به نوار آدرس مرورگر خود دقت کنید آدرس اغلب سایت‌ها با https شروع می‌شود و یک قفل بسته در کنار آدرس وجود دارد. در سال ۲۰۱۴ گوگل رسما اعلام کرد که به سایت‌هایی که از اس اس ال استفاده می‌کنند رتبه بهتری خواهد داد.

  • ما تلفیقی از روش های قانونی و غیرقانونی سئو را در پیش گرفته و جلو میرویم تا در مدت زمان مناسب و به صورت ماندگار، در نتایج گوگل سئو شویم.
  • لینک‌های Nofollow باعث جلوگیری از خروج پیج‌رنک نمی‌شوند و فقط باعث از بین رفتن پیج‌رنک می‌شوند.
  • در صورت مشاهده حجم وسیعی از بک لینک ضعیف برای وب سایت خود بهتر است که لیستی از آنها را تهیه کرده و آن را از طریق ابزار Disavow در گوگل سرچ کنسول ثبت نمایید.
  • به بیانی تربیتی که ارتباط صحیح با جامعه هدف و جذب دوستان بیشتر که همانا مشتری یا بازدیدکننده سایت هستند.
  • به این معنی که سئو کار می خواهد با استفاده از روش هایی که مطابق استاندارد های گوگل نیستند، ولی به سادگی توسط ربات های گوگل هم قابل شناسایی نیستند، به بهبود رتبه سایت کمک کند.
  • این به ‌روزرسانی الگوریتم گوگل از فناوری پردازش زبان طبیعی برای درک بهتر عبارت‌های جستجو، تفسیر متن، شناسایی ماهیت ها و روابط بین ماهیت ها استفاده می ‌کند.

البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آن‌ها تکیه نمی‌کند. پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی می‌گردد که آن کلمات کلیدی را پوشش می‌دهد. بعنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بدون بردن نام شخصیت یعنی “هالک”، گوگل متوجه شد منظور ما چه کسی است.

نحوه بهبود محتوا به کمک سئو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار