سئو چیست؟ تاریخچه + کاربرد و عوامل تاثیرگذار فن پردازان-سئو

این یعنی اگر دیجی کالا یک سایت معتبر است، باید سایت های دیگری که در سطح وب فعالیت میکنند، گهگاه از صفحات خود به آن لینک داده و در موردش صحبت کنند. برای بهینه سازی سرعت سایت میتوانید از آموزش های رایگان سطح وب، مثل مقاله افزایش سرعت سایت ما، آموزش های غیر رایگان و حتی خدمات وب سایت ها استفاده کنید. اگر سرعت سایت شما پایین باشد باید کمی در مورد سئو آن نگران بوده یا حتی گاها بترسید!! موتورهای جستجو به شدت روی سرعت وب سایت شما حساس هستند و در صورتی که استاندارد آن را پایین تشخیص دهند، سعی میکنند وب سایت های معتبرتری را در نتایج جایگزین شما کنند. نقشه سایت یا sitemap یک فایل MXL تشکیل شده از یک سری کدهای برنامه نویسی است. در اصل این فایل، آدرس تمامی صفحات سایت شما را در خود جای میدهد تا زمانی که ربات های موتورهای جستجویی مثل گوگل به سایت سر میزنند، با کمک آن، بهتر صفحاتتان را شناسایی کنند.

چرا باید سایتمان را سئو کنیم ؟ چرا باید به سئو سایتمان اهمیت بدهیم

از سئو برای فروش بیشتر استفاده کنید نه برای دیده شدن در دید رقبا ! آن ها شما را می بینند پس نیازی به صرف هزینه و افزایش جایگاه سایت خود ندارید. دستیابی به رتبه بالا در گوگل از طریق کلمات کلیدی در گذشته بسیار راحت بود. اگر شما از لینک سازی طبیعی برای وب سایت خود استفاده کرده باشید نیازی نیست که نگران پنالتی شدن از طرف گوگل و یا مجازات‌های مجله خبری سئو آن باشید. اما موضوعی که در این بین وجود دارد این است که گوگل توجه چندانی به این مدل لینک‌ها نمی‌کند و اگر این لینک‌ها برای سئو وب سایت شما مضر نباشند تأثیر مثبت چندانی نیز بر روی آن نمی‌گذارند. تفسیر سمت کاربر یا Client-Side Rendering به تفسیر اطلاعات و تبدیل فایلهای html به اطلاعات قابل مشاهده توسط کاربران در مرورگر گفته می‌شود.

به وسیله بهینه کردن حجم تصاویر، می‌توان به سرعت بارگذاری سایت و در نهایت بهینه سازی آن کمک کرد. SEM یک روش موثر و خاص برای جذب مشتری بیشتر در کسب و کارهای آنلاین است. جامعه هدف شما آنچه را که می‌خواهند جستجو می‌کنند و تبلیغ کنندگان، کلمات مربوط به جستجوها را مورد هدف قرار می‌دهند. در این روش، شما تنها زمانی ملزم به پرداخت پول هستید که کاربران بر روی لینک تبلیغی‌تان کلیک کنند. در اینجاست که مفهوم تبلیغات PPC یا همان پرداخت به ازای هر کلیک به کار می‌آید.

به استناد به سایت moz عناوینی که با کلمه کلیدی شروع میشوند بهتر از عناوینی هستند که کلمات کلیدی در آخر آنها مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین گوگل در بشتر مواقع تنها به توضیح مختصری از این الگوریتم ها و حساسیت های موجود برای رتبه دهی سایت صحبت می کند و بیشتر موارد را سئوکاران حرفه ای و به مرور زمان و بدست آوردن تجربه کسب می نمایند. فاکتور بعدی، استراتژی است که کارشناسان سئو برای بهینه سازی سایت مشتریان به کار می برند که خود می تواند هزینه بر یا کم هزینه باشد. از سئوی لوکال یا محلی و ثبت موقعیت جغرافیایی سایت و ارائه اطلاعات مورد نیاز و قرار دادن نقشه گوگل در وبسایت غافل نشود. بر طراحی سایت، تولید محتوای سازماندهی شده و ایجاد لینک های معتبر نظارت کامل داشته باشد و در صورت لزوم در آنها تغییراتی ایجاد کند. البته بدیهیست که این موارد تنها بخش کوچکی از اسرار سئو می باشد و خیلی گوگل وارد جزئیات نشده است و تنها به صورت کلی و در بسیاری از مواقع کلیشه ای به موضوع سئو سایت پرداخته است.

مسئولیت‌های یک مشاور سئو

به عبارات پر جستجویی که نرخ کلیک پایینی دارند نگاهی بیندازید. احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید CTR را با نوشتن تگ عنوان و متا دیسکریپشن بهتر، بهبود بخشید. در آخرین فصل از راهنمای کامل سئو رادزاد، نگاهی به معیارها و ابزارهای ضروری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها خواهیم داشت. معیارها و ابزارهایی که مالک هر وب‌سایتی باید با آنها آشنا بوده و از آنها استفاده کند. سپس با تمام وب سایت هایی که به رقیب شما لینک می دهند تماس بگیرید و از آنها بخواهید به جای آن، به وب سایت شما لینک دهند. بهترین مقاله را در مورد یک موضوع خاص پیدا کنید، چیزی بنویسید که حتی بهتر از آن است (به تکنیک محتوا نویسی ده برابر بهتر مراجعه کنید).

  • بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت ها حیاتی است و این کار با استفاده از کلمات کلیدی خاص که می تواند باعث ایجاد ترافیک بیشتر در وب سایت شما شود، شروع می شود.
  • فراموش نکنید که کمک گرفتن از یک متخصص نیز می‌تواند در ارتقا مهارت‌هایتان بسیار موثر باشد.
  • از سوی دیگر، اگر تغییری پیش‌بینی نشده اتفاق بیفتد، تقریباً هرگز نمی‌توانید از گزارش‌های پیش‌فرض چیزی نتیجه‌گیری کنید.
  • در این سرویس‌؛ محتوایی را که از قبل برای رتبه گرفتن در کلمات کلیدی ساخته‌اید؛ بررسی و بهینه می‌شود.
  • در فصل قبل به تکنیک های سئو داخلی که مرتبط با محتوا بودند پرداختیم.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار