سئو چیست؟ تاریخچه + کاربرد و عوامل تاثیرگذار فن پردازان-سئو

در این بخش، سعی داریم تا مهم‌ترین مراحل را که معمولا اکثر سئوکاران براساس آن عمل می‌کنند، شرح دهیم. لازم است بدانید که این نوع از سئو در سایت‌های وردپرسی به راحتی توسط افزونه‌ها انجام‌پذیر می‌باشد. در ادامه چند مورد از فعالیت‌هایی که در بهینه‌سازی تکنیکال سایت انجام می‌شود را معرفی می‌کنیم.

·  آیا بدون سئو هم امکان رتبه‌بندی وب‌سایت و صفحات آن وجود دارد؟

بعد از اینکه در صفحه اول گوگل قرار گرفتید، ترافیک به دست اومده از نتایج جستجو را چک کنید. در صورتی که افزایش ترافیکی رو مشاهده نمی کنید، حتما عنوان یا متا دیسکریپشن صفحه را بهینه تر کنید. عنوان و متا دیسکریپشن خوب صفحه موجب افزایش نرح کلیک خواهند شد. سلام، خرید رپورتاژ و گذاشتن بک لینک در صفحات مرتبط و سایت های معتبر (و صد البته مرتبط با زمینه کاری سایت شما) در سئو و افزایش رتبه میتونه تاثیرگذار باشه.

  • در این پژوهش، پژوهشگران استراتژی‌ها و تکنیک‌های مربوط به بهینه سازی شرکت‌های مایکروسافت و گوگل را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند و همچنین توضیحاتی در مورد آن ارائه کرده‌اند.
  • اما تقریبا جای شکی نیست که هر دو گزینه میتوانند نقش موثری در موفقیت وب سایت داشته باشند.
  • بله مطالب اگر در زیر دامنه و دامنه اصلی کپی باشند شما دچار جریمه خواهید شد و به سئو شما اسیب وارد می شود.
  • وقتی که صفحات وب سایت شما به وسیله یک مرورگر بارگذاری می‌شود Page View برای وبسایت شما اتفاق می‌افتد.
نویسندگان محتوای موفق، یادگیرندگان سریعی هستند که تحت فشار به خوبی کار می کنند و می توانند در یک ضرب الاجل محدود، یک محتوای خوب و قابل قبول برای مشتریان ایجاد کنند. سپس موضوعات موردنظر، راهنمای سبک نوشتن و زمان‌بندی را در اختیار نویسنده محتوا قرار می‌دهند. اگر متوجه افزایش رقابت شدید، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در سئو و بازاریابی محتوا داشته باشید. گاهی اوقات این کافی نیست که بدانید وب‌سایت شما با افزایش رتبه و ترافیک روبرو است. در این خدمات ابتدا تعداد و کیفیت بک‌لینک‌های دریافتی شما بررسی می‌شود.

انواع تولید محتوا برای سایت

گواهینامه های SSL اطلاعات مبادله شده بین مرورگر وب کاربر و سرور شما را رمزگذاری می کند. سایت مپ یا نقشه سایت یک فایل متنی است که کلیه نشانی های موجود در سایت را دربر دارد و شامل اطلاعات متای موجود در هر URL از وب سایت نظیر آخرین به روز رسانی ها و شیوه ارتباط آن با دیگر صفحات می باشد. لیستی از کلمات کلیدی که با کسب و کار شما مرتبط است انتخاب کنید. نیل پاتل که جزء 10 نفر اول در بین سئوکاران دنیا قرار دارد (به گفته مجله Entrepreneur Magazine) در آمد این فرد در راه سئو بیش از 35 میلیون دلار می باشد. نیل پاتل که دارای یک وبسایت شخصی برای آموزش Seo می باشد هم گزینه خوبی برای آموزش مقدماتی سئو برای علاقمندان به این زمینه می باشد. این وبسایت که متعلق به خود گوگل می باشد و برای شروع کار آموزش سئو می توانید از همین اسناد و آموزش های ابتدایی که خود گوگل به انتشار آنها پرداخته استفاده نمایید.

از سئوی خارجی سایت غافل نشوید و اینکار را به مرور زمان انجام دهید. برای هر صفحه از سایت خود عنوان مناسب و مربوط به موضوع صفحه خود قرار دهید. بنابراین اگر تاکنون این کار را نکرده اید، وب سایت خود را به Google Search Console متصل کنید. برای افزایش رتبه الکسای سایت خبری بهتر است از مطالبی استفاده نمایید که مخاطبان بیشتر با کامپیوتر آنها را سرچ می کنند.

با توجه به اینکه اولین نتیجه در گوگل حدود ۲۰ درصد از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد ، اگر در صدر صفحات بالا ظاهر شوید ، ماهانه ۲۲۰۰۰ بازدیدکننده از وب سایت شما بازدید می کنند. خیلی خوشحالیم که محتوای این صفحه مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته است. منابع مختلفی در سطح اینترنت وجود دارند که به تعریف واژه سئو پرداخته اند ولی بازخوانی مفهوم آن از زبان متخصصین این حوزه میتواند همچنان جذاب و تاثیرگذار باشد. تلاش ما تکمیل تدریجی این صفحه و جمع آوری نظرات افراد بیشتری است، پیشنهاد میکنم در آینده نیز مجدد به این صفحه مراجعه کنید. تعویض های بازیکنان هم مثل کارهایی میمونه که در پی بررسی اطلاعات سرچ کنسول انجام میشه. و در نهایت بک لینک و رپورتاژ هم مانند توصیه هایی هستن که مربی در حین بازی به بازیکن ها میگه تا بتونن کارشون رو به بهترین شکل انجام بدن.

در واقع نمیتوان یک نسخه کلی برای سئو همه سایت ها نوشت و این گونه بیان کرد که مراحل سئو سایت به این ترتیب است که ابتدا فلان کار را انجام دهید و در مرحله دوم کار دیگری را انجام دهید. قبلا تعریف های زیادی در مورد سئو خونده بودم ولی همه شون کلیشه ای و تکراری بودن. در حال حاضر دورهمی ها و برنامه های متنوعی در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ برگزار میشود که هدف اصلی آنها افزایش آگاهی عمومی و شکستن همین فضای بی اعتمادی در جامعه است. از نظر من بهترین مفهومی که میشه سئو رو بهش شباهت داد مسابقه فوتبال هست. در مسابقه فوتبال شما باید در ابتدا تیم مقابل رو بررسی و تحلیل کنید و برای موفقیت استراتژی دقیقی بچینید. دوستی با مخاطب بهترین هدفیه که هر سایتی میتونه روی اون سرمایه گذاری کنه.

در حقیقت شما ۸ هزار مشتری بالقوه که مستقیما به دنبال شما بوده‌اند را از دست داده‌اید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند. اینجاست که برای بررسی واقعی بودن یا نبودن اعتبار شما به سراغ سیگنال های شبکه های اجتماعی مثل لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و… میرود. در مورد این موضوع و تکنیک های اجرای آن در مقاله سوشیال سیگنال اطلاعات مهمی ارائه کردم.

گوگل ترندز به مقایسه حجم جستجوی کلیدواژه‌های مختلف در طول زمان (مثلا ۵ سال گذشته) می‌پردازد و گزارش را به صورت نمودار ارائه می‌کند. اگر محتواهای وب‌سایت شما بر اساس مسیر جستجو طراحی شده باشد حداقل ۲ مزیت برای شما به همراه خواهد داشت. مسیر جستجوی کاربر اشاره به جستجوهای یک کاربر از لحظه آشنایی با یک موضوع تا لحظه پرداخت پول برای آن موضوع دارد. خیلی از افراد فکر می‌کنند محتوای تکراری یعنی کپی کامل از یک صفحه دیگر.

برای درک بهتر اینکه مجله خبری سئو؟ و چگونه می توانید محتوا ها و مقالات سایت خود را در موتورهای جستجو مثل Google رتبه بندی و SEO کنید، ابتدا باید با نحوه عملکرد متور های جستجو و الگوریتم های گوگل آشنا باشید. حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مزیت‌های زیادی برای کسب و کارهای مختلف خواهد داشت. بدین وسیله می‌توانید در شبکه‌هایی نظیر لینکدین و گوگل پلاس برای سایتتان لینک سازی کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار