سئو چیست؟ هرآنچه لارم است به زبان ساده و گام به گام بیاموزید + ویديو مدیر وب-سئو

البته باید بدانید صرفا وجود محتوا در سایت شما به بالا آمدن آن کمک نمیکند و شما باید محتوایی تولید کنید که اصول سئپ د ر آن رعایت شده باشد و خیلی دیگر از نکات بری تولید محتوا را نیز دارا باشد. اگر نمیدانید تولید محتوا چیست و چطور میتوانید مجله خبری سئو یک تولید محتوپا اصولی داشته باشید پیشنهاد ما به مشا این است که حتمکا مقاله تولید محتوا چیست را مطالعه کنید و اصولی برای این حوزه آماده شوید. ما در مقاله سئو تکنیکال به صورت جامع درباره اصول این نوع از سئو توضیح داده ایم.

  • برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند.
  • در این زمان است که با کمک گرفتن از Redirect تلاش می‌کند تا کرالرهای موتورهای جستجو و همچنین بازدیدکنندگان وب سایت را به صفحه‌ای که مرتبط با موضوع سرچ شده آنها است، منتقل کند.
  • به این ترتیب حتی سایت هایی که در صفحات پایین هستند و کسب و کارشان دیده نشده میتوانند با پرداخت هزینه به گوگل از گوگل ادز بهره ببرند و کسب در آمد داشته باشند.

۱- برعکس تبلیغات اینترنتی از راه سئو به راحتی برندسازی می کنید و از لحاظ شهرت، پیشرفت خواهید داشت. ابزارهای سئودر این قسمت به برخی از مهم ترین ابزارهای سئو اشاره می کنیم. دقت کنید که ریدایرکت های سری ۴۰۰ فقط به گوگل می گویند که یک صفحه حدف شده تا گوگل هم آن صفحه را از نتایج خود حذف کند. در این نوع ریدایرکت، شما از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل نمی شوید. در این ریدایرکت به گوگل می گویید که قصد دارید به صورت موقت، صفحه موردنظر خود را به یک صفحه جدید انتقال دهید. چون ممکن است بخواهید به صفحه قبلی بازگردید، ارزش صفحه را منتقل نمی کنید.

مفهوم سئو

کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو سایت و افزایش میزان بازدید آن دارند. اگر شما کلمه کلیدی موردنظر خود را در آن وارد کنید، یک لیست از کلمات کلیدی کاربردی و مرتبط را به شما تحویل می دهد. علاوه بر page speed insights، ابزار دیگری به نام Mobile Friendly Test هم وجود دارد. این ابزار هم برای تطبیق با الگوریتم موبایل فرندلی گوگل به کار می رود. تفاوت آن با نوع قبلی این است که از ربات های گوگل پیروی می کند. شما با استفاده از این ابزار می توانید فایل های مهمی را که در robots.txt مسدود شده اند را پیدا کنید.

سئو کلاه خاکستری را باید چیزی بین سئو کلاه‌سیاه و سئو کلاه‌سفید دانست. در این روش اگر سئوکار تجربه کافی نداشته باشد ممکن است سایت را با مشکل روبرو کند و به نتیجه مطلوب نرسد و حتی در لیست سئوکار کلاه سیاه قرار گیرد. در واقع سئوکار خاکستری با به کار گیری تکنیکهای کلاه سفید ولی با روشهای غیرقابل قبول مثلاخرید دامنه های منقضی شده اما مرتبط، لینکسازی به صورت دستی و…

افزونه Yoast SEO یکی از بهترین و ضروری ترین افزونه های سئو وردپرس است که حتما باید آن را نصب کنید. این افزونه به شما کمک می کند که سئو وبسایت خود را بهتر نمایید. همچنین یک قابلیت بسیار مهم این افزونه، ساخت نقشه سایت یا Site map به صورت خودکار می باشد.

اگر سایت شما توسط گوگل جریمه شده باشد معمولا با افت شدید جایگاه و بازدید مواجه میشوید. اگر نام برند یا آدرس دامنه را در گوگل جستجو کردید و صفحه اصلی سایت در صدر نتایج جستجو دیده نشد احتمالا سایت شما توسط گوگل جریمه شده است. می‌توان بدون بررسی سایت و رقبا در مورد عدم کسب جایگاه در نتایج گوگل اظهار نظر کرد.

سرچ اینتنت (Search Intent) در سئو به چه معناست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار