سئو چیست؟ SEO چگونه کار می کند؟ چه انواع و استراتژی هایی دارد؟ پارس‌پک-سئو

به بیان ساده‌تر زبان برنامه نویسی در ابتدا برای ساخت محصولاتی مانند مایکروسافت اکسل، پاورپوینت و مایکروسافت ورد نوشته شدند. اما بعد از گذشت مدتی زمان به روز رسانی این برنامه‌ها فرا رسید و در آن زمان نیاز بود که ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به این برنامه‌ها اضافه شود. در این زمان بود که زبان اسکریپت نویسی که یک نوع زبان برنامه نویسی است ساخته شد. تعداد دامنه‌هایی که به سایت شما لینک می‌دهند را اصطلاحاً رفرینگ دامین می گویند.

  • گوگل برای یافتن صفحات و دسته‌بندی آنها، از 3مرحله استفاده می‌کند.
  • در بخش لینک می‌توانید تجزیه و تحلیل کاملی از وضعیت لینک‌های داخلی و خارجی سایت داشته باشید.
  • تلاش ما تکمیل تدریجی این صفحه و جمع آوری نظرات افراد بیشتری است، پیشنهاد میکنم در آینده نیز مجدد به این صفحه مراجعه کنید.
یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است. به دلیل استفاده همگانی از وسایلی همچون موبایل، تبلت، لپ تاپ و… باعث شده که برای موارد مختلف و متعدد در اینترنت جستجوهایی صورت بگیرد. برای رسیدن به پاسخ سوالات خود، برای پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه مورد نظر و یا تصمیم گیری برای خرید یک محصول مواردی است که کاربران روزانه از موتور های جستجو استفاده می کنند. نتایجی که پس از این جستجو ها به کاربر نشان داده می شود تاثیر زیادی در زندگی روزمره آن ها می گذارد.

White Hat Seo یا سئو‌ی کلاه سفید چیست؟

خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود. در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد. گوگل از بیش از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه بندی سایت‌ها استفاده می‌کند و الگوریتم‌های گوگل دائما در حال تغییر هستند.

اما ببینید، چند سال پیش یکی از گوگلی‌ها گفت ما برای رتبه بندی سایت‌ها، 200 عامل رو بررسی می‌کنیم. در نتیجه آنچه در این صفحه میخوانید صرفا تعریفی عمومی از سئو نیست. Search Engine Optimization یا SEO Marketing ابزاری ایده آل و کارآمد برای فعالیت در فضای بازاریابی آنلاین محسوب میشود. Meta Keyword یا کلمه کلیدی متا نوع خاصی از تگ‌های مجله خبری سئو متا است که به موتور‌های جستجو در فهمیدن موضوع صفحه کمک می‌کند. کلمات کلیدی متا از کلمات کلیدی معمولی متمایز هستند؛ چرا‌که در پشت صحنه (در فایل کد‌های صفحه) ظاهر می‌شوند و نه در صفحه قابل مشاهده برای کاربران. با استفاده از Technical Seo اطمینان حاصل می‌کنید که صفحات وب شما علاوه بر کاربران، برای کرالر‌ها نیز بهینه سازی شده است.

آموزش‌های بیشتر سئو را در دسته‌بندی سئو آکادمی نوین بخوانید.

همانطور که در ابتدا توصیه کردم در شروع کار از افراد با تجربه کمک بگیرید، حالا توصیه می‌کنم وقتی در کارتان موفق شدید رازهای موفقیت خود را به افراد تازه‌کار آموزش دهید. اما زمانی که شما یک فریلنسر سئو هستید، نیازی نیست منتظر افزایش سالانه و درصدی حقوق خود باشید. می‌توانید یادگیری و تلاشتان را بیشتر کنید و به همان اندازه درآمدتان بیشتر شود. حالا می‌توانید سراغ مشتریانی بروید که به این خدمات نیاز دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار