سئو سایت چیست و چرا سئو سایت مهم است 0 تا 100 سئو سایت و هر آنچه باید در مورد سئو بدانیم شرکت سئو سئو هاما پیشگام در سئو نوین-سئو

Orphan Page یا صفحه یتیم به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که هیچ بک لینکی به آن داده نشده است. اما چرا صفحات یتیم برای سئو مشکل ایجاد می‌کنند؟ موتور‌های جستجو ازجمله گوگل، معمولا صفحات وب را به دو طریق پیدا می‌کنند. برعکس صفحات وب، که معمولا با اهداف متفاوتی ساخته می‌شوند، صفحات فرود تنها با یک هدف بوجود می‌آیند.

Rich Snippet چیست و چه تفاوتی با Snippet دارد؟

یکی از مهمترین مسائل برای کاربر دوستانه کردن سایت، این است که صفحات خیلی سریع روی سیستم کاربر، بارگذاری و دیده شوند. برای اینکه سرعت بارگذاری را بیشتر کنید، می ‌توانید تصاویر را بهینه و کم حجم نمایید. همچنین در صفحه از پلاگین‌ های کمتری استفاده کنید و در برنامه نویسی Back end، سرعت ارتباط با سرور را بیشتر نمایید.

به این سه بخش کارها سئو یا بهینه‌سازی داخلی (On-Page SEO)، سئو یا بهینه‌سازی خارجی (Off-Page SEO) و سئوی تکنیکال می‌گویند. در مقاله آموزش سئو کلاه سیاه 25 تکنیک منقضی شده به علاوه 7 تکنیک که هنوز بازخورد مثبت دارند را آموزش دادم. البته در وب فارسی به ندرت وب سایت ها به یکدیگر لینک میدهند! پس در این حالت راهکار چیست؟ این موضوع را در بخش های ادامه مقاله به شما آموزش میدهم.

آیا من نیاز به استخدام متخصص سئو، مشاور یا آژانس سئو دارم؟

بهینه سازی سایت، فرآیند پیچیده‌ای دارد و انجام آن کار چندان آسانی نمی‌باشد. زیرا برای انجام این کار باید دانش لازم، علم پیش زمینه و صبر کافی داشت، تا تلاش‌های سئوکار به نتیجه برسد. یک سئوکار حرفه‌ای به صورت مداوم باید اطلاعات خود را به روز رسانی کند؛ زیرا الگوریتم‌های موتورهای جستجو دائما در مجله خبری سئو حال تغییر هستند. اما تفاوت اصلی بین SEO و تبلیغات پولی این است که سئو رتبه بندی ارگانیک است، به این صورت که برای حضور در این فضا هزینه خیلی کمتر از تبلیغات صرف خواهد شد. درواقع با استفاده از تکنیک‌های سئو بدون پرداخت هزینه یا حداقل هزینه‌ها کسب و کارهای آنلاین در نتایج جستجو دیده می‌شوند.

  • لازم به ذکر است که با بهینه سازی سایت و بهینه سازی ترافیک خود می‌توانید نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید.
  • لازم به ذکر است که در صورت تشخیص داده شدن توسط موتورهای جستجو، سایت پنالتی می‌شود و برگرداندن سایت به حالت قبل هم غیرممکن ودشوار است.
  • به زبان دیگر؛ یکی از کارهایی که هوش مصنوعی می‌تواند انجام دهد؛ یادگیری ماشینی است.
  • در صورتی که در مورد اسپم بودن وب سایت لینک شده شک دارید، آن لینک را نوفالو کنید.
  • با توجه به گذارشت این گذارش دهی برای صفحات لندینگ میباشد که گذارشت کامل تر و اثر بخش تری برای وبمستر ها ارائه میدهد که باعث بهبود عملکرد سئو سایت میگردد.
موتورهای جستجو نتایج جستجوی ارگانیک را بر اساس صدها فاکتور رتبه‌بندی مختلف، ارزیابی و سپس جایگاهی به آنها اختصاص می‌دهند. این نتایج به عنوان قابل اعتمادترین و معتبرترین وب سایت ها در نزد گوگل شناخته می‌شوند. آکادمی وبسیما با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است.

سیگنال‌های تجربه کاربری در سئو چیست؟

در این روش‌ها معمولات کمترین ارزش و توجه به رضایت کاربر و کیفیت محتوا می‌شود. البته هرچند ماه یک‌بار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و سایت‌هایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد. سایت‌ها و صفحات زیادی در سطح وب وجود دارند که محتوایی مفید و کاربردی را ارائه کرده‌اند ولی هرگز شانسی برای حضور در صدر نتایج جستجو ندارند! چرا که به جنبه‌های دیگر سئو توجه نکرده و زحمات خود را هدر داده‌اند، در نتیجه رقبا با محتوایی ضعیف‌تر، بازدید و فروش بیشتری کسب می‌کنند. یعنی محتوا ها و مواردی که در داخل سایت انجام می شود تا تجربه کاربری را بهتر کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار