سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان-سئو

عنوان صفحه یکی از مهم ترین و پر قدرت ترین عوامل در سئو داخلی به حساب می آید. تگ تایتل در صفحه نمایش جستجو، بالای پنجره باز شده مرورگر به چشم می آید که بهتر از کلمات کلیدی اصلی و یا نام برند خود در آن استفاده نمایید. رتبه‌ بندی گوگل بيش از ۲۰۰ معيار دارد که یک سئوکار خوب باید از انها اطلاع داشته باشد و آنها را به بهترین شکل بر روی سایت پیاده نماید. در این شیوه، بارگذاری اولیه محتواهای درون صفحات وب سایت ممکن است که کمی بیشتر طول بکشد و زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد. اما بعد از آن تفسیر اطلاعات برای کاربر بسیار سریعتر رخ خواهد داد. Rendering به عملیاتی گفته می‌شود که در آن محتوای کد نویسی شده که به وسیله زبان html نوشته شده است به محتوای قابل خواندن توسط کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت تبدیل می‌شود.

در این قسمت به چند عامل تاثیرگذار در رتبه و جایگاه صفحات اشاره کردیم. با مراجعه به مقاله تمامی فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل می‌توانید با تمامی این فاکتورها آشنا شوید. آکادمی دی ام روم در محتوایی جامع به محتوای باکیفیت از نظر گوگل پرداخته است که حتما پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله ارزشمند را از دست ندهید. درحالی که این تصور کاملا منسوخ شده و دیگر مفهومی بین کاربران ندارد. می‌تواند سبب رشد و ارتقای شما در زمینه یادگیری سئو و بهینه سازی صفحات گردد.

وجود همچین مواردی خواندن متن را برای مخاطبانتان سخت و آزار‌دهنده می‌کند و از کیفیت محتوایتان می‌کاهد. اگر به مقدار زیادی Keyword Staffing کنید و یک کلمه رو به تعداد زیاد در یک صفحه خاص تکرار کنید، برای اینکه به گوگل بفهمانید این صفحه برای این کلمه سئو شده است. الکسای سایت پس از سئو به شدت پایین می‌‌آید و این مورد باعث جلب اعتماد کاربران سایت شما خواهد شد. تبلیغات اینترنتی شامل بنر‌‌های تبلیغاتی، پاپ آپ‌‌ها و تبلیغات کلیکی در انواع وب سایت‌‌ها است. وقتی یکبار روی کلمه‌ای رتبه بگیرید دیگر مسیر را آموخته‌اید و می‌توانید هر کلمه‌ای که دوست داشتید را به صفحه اول گوگل بیاورید.

  • در این روش، به صورت اصولی محتوا تولید و در سایت منتشر می شود.
  • برای آن که یک سایت در رتبه بالای جستجوی گوگل قرار بگیرد لازم است که همه چیز درباره سئو را بدانید و مراحل سئو سایت را از همان ابتدای ساخت سایت رعایت کنید.
  • Results – نمایش نتایج مناسب براساس محتوای ایندکس شدهدر این مرحله موتور جستجوگر بر اساس جستجوی کاربر نتایج مرتبطی را به کاربر نمایش می‌دهد و بر اساس الگوریتم خود رتبه بندی می‌کند.
  • شما می‌توانید این آمار و ارقام دقیق را در ابزار وب مستر ببینید.

پاسخ به این سوال کمی پیچیده‌تر از آن است که در بخش نظرات بتوانیم ارائه دهیم. ولی برای سوال شما مقاله‌ای نوشته‌ایم که می‌توانید در دسته بندی اصول سئو در مقاله نویسی آن را پیدا کنید. بر اساس تحقیقات، از طریق جستجو در گوگل، درصد بالایی از فروش های اینترنتی انجام می شود. برای اینکه یک سایت خوب و قوی داشته باشیم تا بتوانیم با دیگران رقابت کنیم، باید سایتمان از لحاظ سئو فنی، از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای این کار باید سرعت سایت بالا باشد، کدنویسی سایت استاندارد باشد، نمایش سایت باید در صفحه موبایل درست و صحیح باشد و ….. اگر برای شما هنوز سوال است که سئو چیست؟ و SEO چگونه کار میکند؟ بهتر است به سئو سایت اینگونه نگاه کنید.

رتبه در ایران به رفتار کاربران ایرانی و رتبه جهانی در مقایسه با کل سایت‌ها سنجیده می‌شود و لزوما در یک راستا حرکت نمی‌کنند. این صفحات ارزش سئو ندارند چرا که کاربران با این ادبیات در گوگل جستجو نمیکنند. از طرف دیگر این صفحات از نظر موضوعی بسیار به هم شبیه بوده و میتوانند مصداق کنیبالیزیشن باشند.

تمرکز اصلی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا UX است و می‌توان ادعا کرد که مدت زمان حضور کاربران در صفحات، ادامه پیدا نکردن جستجو در یک موضوع خاص، نرخ کلیک در نتایج جستجو و … کاربران وقت کمتری روی سایت‌های کُند می‌گذارند و با بستن زودهنگام صفحه به گوگل می‌فهمانند که این سایت خوب نیست. حالا یکی از عوامل تاثیر گذار روی سرعت سایت چیست؟ حجم عکس‌ها! با بهینه کردن حجم عکس‌ها می‌توانیم به بهبود سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می‌کنیم. توصیه می‌کنم برای اینکه بتوانید حجم تصاویر سایتتان را بدون افت کیفیت کاهش دهید، از وب‌سایت Optimizilla کمک بگیرید.

۹- استفاده از نقشه سایت یا سایت مپ

در این فرآیند باید یک برنامه بلند مدت و صبر کافی داشته باشید، چون رتبه‌بندی اغلب کیوردها بین شش ماه الی یک سال طول می‌کشد. فقط در صورتی شما مخاطب هدف را به وب‌سایت و محصول خود منتقل می‌کنید که محتوای شما متناسب با کلمات کلیدی مرتبط در فهرست گوگل قرار بگیرد. بنابراین SEO زمانی شروع می‌شود که عبارات و کلماتی که مخاطبان بالقوه در گوگل سرچ می‌کنند را پیدا کنید.

گوگل تاکید بسیاری دارد که محتواهای سایت برای کاربران نوشته شود. گوگل به سایت‌هایی علاقمند است که تعامل بیشتری با کاربر برقرار می‌کند و سعی می‌کند که امتیازات ویژه‌ای برای این سایت‌ها لحاظ کند. هرکدام از این روش‌ها بخش خاصی از سایت را پوشش می‌دهند و برای بهینه‌سازی می‌بایست به تمامی این روش‌ها تسلط کامل داشته باشید تا هرکدام را در زمان مناسب به کار ببرید. یک ساختار مجله خبری سئو اصولی می‌بایست به کاربر کمک کند تا باکمترین کلیک به صفحه هدف خود دست پیدا کنند و از سوی دیگر بتوانند موقعیت خود در سایت پیدا کنند و درصورت نیاز به صفحه ورودی خود بازگردند. اگر کاربر برای رفع نیاز خود احتیاج به تصویر دارد، اقدام به تولید محتوای متنی زیاد نکنید، چرا که کاربر به دنبال تصویر است. در نتیجه کاربران سریعا این صفحه را بسته و وارد سایت دیگری می‌شوند.

خدمات سئو چیست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار