سئو چیست و چه کاربردی دارد انواع سئو SEO چیست اهداف سئو چیست-سئو

به این ترتیب از گوگل می خواهید تا این صفحه را از نتایج خود حذف کند. با استفاده از این ریدایرکت ها می توان صفحه موردنظر را از نتایج گوگل حذف کرد. ریدایرکت ۴۱۰ به گوگل می گوید که صفحه مورد نظر حذف شده است و از گوگل می خواهد تا این صفحه را از مجله خبری سئو نتایج خود حذف نماید. در این نوع ریدایرکت، شما فقط از گوگل می خواهید تا کاربر را به صفحه مورد نظر شما هدایت کند بدون اینکه ارزش صفحه به صفحه جدید منتقل شود. اگر نیاز به آموزش سئو وردپرس دارید می توانید به مقاله ی سئو وردپرس مراجعه کنید.

Anchor Text چیست و چه انواعی دارد؟

عنوان یک مطلب را tittle می‌گویند که مهمترین بخش در سئوی آن مطلب به حساب می‌‌‌‌آید. در عنوان یک مطلب حتما باید کلمه‌ی کلیدی اصلی که می‌خواهیم روی آن سئو شویم را استفاده کنیم ،قطعا وجود کلمه کلیدی ما در عنوان مطلب تاثیر بسیار بالایی در سئوی سایت خواهد داشت. Scripting Language یا زبان اسکریپت نویسی اغلب بصورت مترادف بکار می‌روند، در صورتیکه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. زبان اسکریپت نویسی یک زبان برنامه نویسی است در حالیکه زبان برنامه نویسی یک زبان اسکریپت نویسی نیست.

زبان برنامه نویسی یا Programming Language چیست؟

طبیعتا اگر بک لینک نزدیک به ابتدای صفحه باشد، احتمال کلیک بر روی آن افزایش می یابد. به عبارتی بهتر است 10 بک لینک از 10 وب سایت مختلف داشته باشید تا 50 بک لینک از یک سایت. بک لینک از وب سایتی که قبلاً به شما لینک نداده است، معمولاً از سایتی که قبلاً به شما لینک داده است ارزشمندتر است. هر گونه تلاش آشکار برای دستکاری انکرتکست بک لینک های شما ممکن است توسط گوگل شناسایی شده و در نتیجه با جریمه رو به رو شوید.

پیشنهاد میکنم مقاله دیگر ما درباره SEM چیست و چه تفاوتی با سئو دارد را هم بخوانید. دقیقا با همان دیدگاهی که در بخش قبلی گفته شد، گوگل علاقه دارد از سایت شما به عنوان یک وب سایت معتبر در شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال مدیاها هم صحبت شود. اگر شما هم جز کسب و کارهایی هستید که میزان فروش شما کاهش یافته و یا افزایش نمی یابد. با توجه به اینکه مخاطبان ایرانی به رتبه الکسا به عنوان یک روش اعتمادسازی نگاه میکنند، سئو باعث کاهش رتبه الکسا و افزایش اعتماد مخاطبان شما میشود.

  • این نتایج معمولا وب سایت‌هایی هستند که از نظر معنایی، با مطلب جستجو شده توسط کاربر مطابقت دارند.
  • طراحی وب سایت باعث میشه که صفحات زیباتر و خلاقانه تر جلوه کنند، در حالی که سئو موجب افزایش شانس شما برای دیده شدن در صفحه اول گوگل و رتبه بهتر در نتایج جستجو میشه.
  • فرض کنید وارد یک وب‌سایت می‌شوید و مطلبی را می‌خوانید که به نظرتان تکراری می‌آید.
  • به همین دلیل است که مدیران سایت تلاش می‌کنند بهترین محتوا را در وبسایت خود ارائه دهند تا بدین وسیله بتوانند نظر مخاطب را جلب کرده و مدت زمان حضور او در وبسایت خود را طولانی‌تر کنند.
سلام، جریمه شدن از سمت گوگل معمولا به خاطر تکنیکهای کلاه سیاه سئو و لینک سازی بصورت انبوه هست. با این حال اگر قصد تاسیس سایت جدید دارید، این دامنه رو ببندید و یک سایت جدید بیارید بالا و روی سئوی اون کار کنید. صفحات این سایت رو هم به سایت جدید ریدایرکت نکنید تا گوگل سایت رو مستقل از سایت قدیمی در نظر بگیره. اگه منظورتون بهینه سازی برای نمایش بهتر در سرچ خود اینستاگرام هست که باید گفت الگوریتم اینستاگرام با گوگل فرق داره و لینک سازی موثر نیست. اما اگر هدفتون دیده شدن پیجتون در صورت جستجوی اسم پیج در گوگل هست، بله تنها کاری که می‌تونید بکنید لینک سازی هست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار