آموزش ساخت نقشه سایت با Yoast SEO در وردپرس ایران وب-سئو

ربات‌های گوگل از منابع سرور شما برای خزش و ایندکس صفحات استفاده می‌کنند. گردش بیهوده این ربات‌ها در سایت نه‌تنها منابع ارزشمند شما را هدر می‌دهد، بلکه کسب نتیجه در سئو را طولانی و سخت‌تر می‌کند. آدرس صفحه در نقشه سایت به گوگل معرفی شده ولی زمانی که ربات‌های گوگل به آن مراجعه می‌کنند با تگ با مقدار noindex مواجه شده و امکان دسترسی به محتوا را ندارند. پس از ثبت نقشه سایت، لیست سایت مپ‌های ما به صورت زیر نمایش داده می‌شود. برای درک بهتر هر کدام از اعداد مشخص‌شده در تصویر را با هم بررسی می‌کنیم. البته به یاد داشته باشیم که سئو فقط محتوا یا لینک‌سازی نیست.

نحوه معرفی نقشه سایت در سرچ کنسول

تمام افزونه ها به جز یواست را غیر فعال و مجدد بررسی بفرمایید. شرکت دیجیتال مارکتینگ نوین بین آماده ارائه خدمات در زمینه سئو و طراحی سایت در اکثر نقاط ایران می باشد. سایت مپ ها دارای قوانین و محدودیت هستند که در ادامه با آن ها آشنا می شوید. کاربر می مجله خبری سئو تواند با کمک آن به سایر قسمت های سایت دسترسی داشته باشد. حاوی اطلاعات درمورد صفحات سایت و موقیعت صفحات در سایت است. در صورتی که تیک گزینه Allow anonymous statistics را فعال کنید، می توانید آماری را برای سازنده برای بهبود و توسعه افزونه ارسال کنید.

نقشه سایت ویدیو

اولین موردی که شما باید به آن توجه زیادی داشته باشید و هیچ‌گاه آن را متوقف نکنید تولید محتوا در سایت است. همچنین با رعایت کردن بقیه موارد شما می‌توانید سئو سایت خودتان را تا حد زیادی ارتقا دهید و از رقبا خودتان پیشی بگیرید. با رعایت کردن تمامی فاکتورهای گفته شده در این آموزش می‌توانید تا حد زیادی به موفقیت نزدیک شوید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. ممکن است افزونه Google XML Sitemaps زمانی که همزمان با افزونه Yoast SEO فعال می شود مشکلاتی را بوجود آورد. مثلا من یک مطلب تازه ای در سایت قرار می دهم و سریع fetch می کنم .

با کلیک بر روی مشاهده نقشه سایت، تمامی نقشه‌های سایتتان به صورت لیست نشان داده می‌شود. اگر روی علامت سوال گزینه نقشه سایت کلیک کنید قادر خواهید بود، سایت مپ یا سایت‌ مپ‌های خود را ببینید و از صحت آن مطمئن شوید. فایل نقشه سایتی که در دایرکتوری ذخیره شده است، تنها می‌تواند آدرس‌هایی را نشان دهد که در آن دایرکتوری یا زیر دایرکتوری‌های آن ذخیره شده‌اند. آدرس‌های موجود در دایرکتوری‌های موازی، دایرکتوری‌های والد، Subdomain های مختلف یا آن‌هایی که از پروتکل متفاوت استفاده می‌کنند مرجع‌های معتبری نیستند. ذخیره کردن نقشه سایت در دایرکتوری ریشه می‌تواند از به وجود آمدن مرجع نامعتبر جلوگیری کند.

  • 109 تای آنها موجود یا Valid و 6 مورد آنها محروم یا Excluded هستند.
  • در این مقاله به طور کامل به مبحث بسیار مهم سایت مپ چیست (sitemap چیست) پرداختیم و اهمیت سایت مپ در سئو سایت را توضیح دادیم.
  • در واقع با استفاده از نقشه سایت خزنده گوگل را به سمت صفحات مهم تر هدایت می کنیم.
  • حجم فایل نقشه سایت باید کمتر از 10 مگابایت و تعداد آدرس‌ها در نقشه سایت کمتر از 10 هزار صفحه باشد.
  • اگر بعد از بررسی های انجام شده متوجه شدید که محتوای تکراری در سایت شما وجود دارد، قبل از هر چیزی باید آن را بهبود دهید.
اگر همه چیز در سایت مپ کامل باشد ، وقت آن رسیده است که Sitemap را برای گوگل ارسال کنید . فراموش نکنید حتما بعد از اتمام کار، یک بار سایت مپ را بررسی کنید. جایگزین دیگه‌ای هم برای یوئاست سئو وجود دارد ، می توانید از نقشه سایت XML گوگل استفاده کنید . به نظر می رسد که آن 6 URL در نقشه سایت من یک پیام “تکراری، URL ارسال شده به عنوان متعارف انتخاب نشده” دریافت می کنند. به عنوان مثال، می توانید ببینید که نقشه سایت من حاوی پیوندهایی به 116 صفحه وب است.

سپس در پایین همان صفحه مانند تصویر زیر در بخش Submitted sitemaps نقشه سایت ثبت شده خود را مشاهده خواهید کرد. به عبارت دیگر، یک فهرست نقشه سایت شامل چندین نقشه سایت است که شامل کل اطلاعات یک وب سایت است. اگر این مورد در مورد وب سایت شما باشد، به چندین نقشه سایت و یک فایل فهرست نقشه سایت نیاز خواهید داشت. با این حال، XML رایج ترین قالب نقشه سایت است که توسط اکثر وب مسترها استفاده می شود.

دسته بندی ها

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار