سئو داخلی چیست نکات مهم سئو آن پیج چک لیست سئو داخلی On-Page SEO-سئو

البته اگر سایت شما با آدرس https باز میشود به چهار حالت نیاز دارید در غیر اینصورت همان دو حالت مربوط به http کفایت میکند. 1-سایت من سایت بازی کامپیوتر هست و تا جایی که بشه در روز دارم پست جدید میزنم و پست های قدیمی مربوط به 2 سال پیش رو با بخش های جدید مثل متن و تصویر و ویدیو بروز رسانی میکنم. خوشحال میشوم جناب آقای اسماعیلی نظرشون رو درمورد این نوع بخش بندی بفرمایند. از url inspect تو وبمستر گوگل استفاده کرده اما فایده ای نداشت.

منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر).

دلیل بوجود آمدن این فیلتر از سوی گوگل، این است که وبسایت‌های جدید ممکن است به اندازه قدیمی‌ها مرتبط و مفید نبوده یا حتی اسپم باشند. این جلوگیری از به نمایش در‌آمدن وبسایت‌های تازه تاسیس در صفحات نتایج جستجو، به گوگل زمان می‌دهد تا کیفیت آن وبسایت‌ها را ارزیابی کرده و با اسپم مبارزه کند. Sandbox اصطلاحی استعاره‌ای است برای توضیح اینکه چرا اکثر وب سایت‌های تازه بوجود آمده، رتبه‌های پایینی در صفحات نتایج موتور‌های جستجو دارند.

گوگل HTTPS را یکی از سیگنال‌های کوچک رتبه‌بندی در نظر گرفته است و توصیه کرده است صاحبان وب‌سایت‌ها از https استفاده کنند. برای بهینه‌سازی سایت از نظر core web vitals باید نکات زیر را در صفحه رعایت کنید. مثلا اگر یک فرم ثبت نام دارید که مخصوص تعداد خاصی از کاربران است و عمومی نیست؛ نیازی نیست در نقشه سایت ثبت شده باشد. سئو تکنیکال؛ فرآیند بهینه‌سازی سایت مطابق با استانداردهای گوگل است.

قبل از هر چیزی سعی کنید در صد کلمۀ اول محتوایتان از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید. در ادامه هم کلمات کلیدی را طوری در متن توزیع کنید که هم گوگل منظور شما را بفهمد و هم اینکه لطمه‌ای به مفهوم مقاله وارد نشود. چون به هر حال جستجوی معنایی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در حال پیشرفت است و پر کردن متن با کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن بار معنایی آن‌ها نه تنها سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود.

Hierarchical Structure یا ساختار سلسله مراتبی چیست؟

موتورهای جستجو همواره در حال فعالیت در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی به منظور بررسی عمیق‌‌تر در وب و بازخورد بهتر نتایج از کاربران هستند. گوگل ادسنس یک بستر تبلیغات بنری زیرمجموعه گوگل است که به ازای کلیک های صحیح و درست کاربران، از تبلیغ دهنده پورسانت می گیرد. ممکن است گاهی اوقات بسته به شرایط سایت، به ازای جایگاه نمایش بنر و بازدید صفحه، نیز پول دریافت کند. این بستر برای کسانی که قصد دارند به سئو سایت خود، سرعت ببخشند و مشکلی در هزینه کردن ندارند، کاربردی و مناسب باشند. البته کسانی که می دانند سئو چیست و به خوبی تکنیک های آن را آموخته اند، هیچگاه به دنبال گوگل ادسنس نمی روند. سئو و اصول آن در تلاش هستند که محتوا و صفحات شما را هم برای کاربران و هم برای نمایش بهتر در موتورهای جستجوگر مانند گوگل، بهینه سازی کند.

بهترین مرجع برای آموزش سئو سایت چیست؟

عوامل مختلفی در قیمت سئوی یک سایت موثر هستند، از جمله وضعیت سایت از نظر فنی و طراحی، میزان رقابت در حوزه مربوطه، کلمات کلیدی و … . برای ارزیابی قیمت و زمان لازم برای سئوی یک سایت، بایستی سایت توسط یک کارشناس سئو بررسی شود. کارشناسان سئو پس از ارزیابی وضعیت سایت و رقابت در حوزه مربوطه می‌توانند زمان و هزینه لازم برای سئوی سایت را تخمین بزنند. ارائه دهندگان خدمات سئو بر اساس تجربه و کیفیت خدماتشان، تعرفه‌های مختلفی را برای خدمات سئو به کارفرمایان در نظر می‌گیرند. ارجاع به منابع با کیفیت منجر به بهبود سیگنال‌های موضوعی برای وبسایت شما خواهد شد و به گوگل در تشخیص بهتر موضوع سایت کمک خواهد کرد.

هرکس بهتر حرف دل کاربر و نیاز اصلیش رو بفهمه و اون رو به بهترین شکل ممکن برطرف کنه، برنده مسابقه است. برای حذف یک نقطه از روی نقشه گوگل مسیر سختی پیش روی شماست. این کار از طریق گزارش دادن این تغییر در خود نقشه گوگل امکان پذیر است ولی مراحل بررسی و تایید آن ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

برای رعایت ساختار عنوان را با سرنویس1 ، تیترهای اصلی را با سرنویس2 و زیر شاخه‌های آن‌ها را با H3، H4 و… این کار هم گوگل را برای خواندن مطلبتان بهتر راهنمایی می‌کند و هم کاربران را. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید. سرعت سایت نکته بسیار مهمی در مجله خبری سئو محسوب می‌شود، خصوصا در سال 2018 به این نکته تاکید بیشتری شده است، در کل می‌توان گفت وب‌سایتی که همیشه از دید کاربر و گوگل در دسترس باشد رتبه بالاتری کسب خواهد کرد.

من هم 6 سال پیش در چنین شرایطی بودم تا اینکه بالاخره دلم را به دریا زدم و کار سئو را به صورت عملی آغاز کردم. یک دامنه خریدم، یک سایت وردپرسی بر روی آن راه اندازی کردم و تلاش کردم تا آنچه آموخته ام را بر روی آن اجرا کنم. نتیجه؛ رشدِ سریع من در سئو و یادگیری تکنیک های کاربردی بود. کلمات کلیدی طولانی و جملات پرسشی که معمولا 5 تا 8 کلمه ای هستند را میتوان نسل جدیدی از هدف گذاری های متخصصین سئو دانست.

  • Ahrefs یکی دیگر از وبلاگ‌های سئو است که مقالات زیادی در زمینهٔ سئو و لینک‌سازی منتشر کرده است.
  • بک لینک فرآیند دریافت لینک از هر وب سایت سازگار با سئو و با کیفیت بالا است.
  • به عبارت دیگر، لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سایت شما، بک لینک نامیده می شوند.
  • در این مرحله، صفحات مختلف براساس معیارهای گوناگونی با هم مقایسه می‌شوند و رتبه‌بندی خواهند شد.

از زمانی که مرورگر کروم؛ علامت not secure را در کنار سایت‌های بدون https به نمایش درآورد کاربران نیز برای استفاده از چنین سایت‌هایی مردد هستند. اشتباهی که خیلی از افراد مبتدی‌ انجام می‌دهند این است که سایتی که هنوز آماده ایندکس نیست را به گوگل ارائه می‌دهند و بعد از مدتی صدها صفحه بی فایده ایندکس می‌شوند و بودجه خزش سایت را با مشکل مواجه می‌کند. در ادامه آموزش سئو مبتدی تا پیشرفته می‌خواهم شما را با نکات مهم سئو وردپرس اشنا کنم. شما تا به اینجا مباحث عمومی سئو را تمام کردید و در فصل‌های بعد به صوت تخصصی‌تری و بر اساس نوع وب‌سایت به آموزش سئو خواهیم پرداخت. توصیه می کنم به محض اینکه دکمه انتشار محتوایتان را زدید؛ آدرس صفحه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار