سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان-سئو

یعنی اگر وبسایت شما از دید کاربران و بازدیدکنندگان آن بهینه و مناسب باشد از دید گوگل نیز همین طور است. لازمه‌ی بهینه سازی و سئو یک وب سایت، مراحلی همچون تولید محتوای مناسب و یونیک، تکنیکال سئو، سوشال سیگنال و آپدیت شبکه‌های اجتماعی، لینک بیلدینگ خارجی و داخلی و … است. استفاده یا عدم استفاده از سایت مپ در رتبه بندی سایت در گوگل تاثیر ندارد و تنها باعث شناخت درست گوگل از صفحات سایت می شود. اما حتماً از سایت مپ استفاده کنید و از اثربخشی آن بهره ببرید.

  • Sitewide links در بیشتر یا همه صفحاتی که در یک وب سایت وجود دارد مشاهده می‌شود.
  • متون یک سایت حرفه‌ای حتما باید از دستورالعمل‌های زبان فارسی پیروی کنند و طبق استاندارد نگارشی این دستورالعمل تولید شوند.
  • پیوندهای منابع رسانه های اجتماعی نیز وب سایت شما را بهبود می بخشد و به واجد شرایط شدن آن کمک می کند.
  • اما نترسید… قرار نیست از فردا یک برنامه روزانه برای اِعمال 200 فاکتور سئو روی وب سایت خود داشته باشید و کل زمانتان را صرف آن کنید.
  • علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، ابزارهای حرفه ای معیارها و داده های مرتبط با سئو را برای ارزیابی کلمات کلیدی و انتخاب بهترین آنها ارائه می دهند.
۳- در دنیای سئو، اطلاعات فراوانی وجود دارد که شما باید آن ها را تحلیل نمایید. پس برای تسریع در انجام کارها از ابزارهای مخصوص آن استفاده کنید. درست است که برای بهره‌ مندی از ابزارهای سئو باید هزینه ای را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. اما باید بدانید که در ازای پرداخت هزینه ها، بازدهی مطلوبی را در دراز مدت شاهد خواهید بود. کارشناس سئو تمامی آزمون ها را انجام می دهد و اطلاعات و نتایج را جمع آوری کرده و آنها را تجزیه و تحلیل می کند.

مثلا کلمات کلیدی که با جستجوی آن‌ها نقشه گوگل به نمایش در می‌آید. قبل از اینکه یک کلمه کلیدی را برای کسب رتبه انتخاب کنید، باید به CTR آن توجه کنید. برای کسب رتبه در اینگونه کلمات باید صفحات دسته‌بندی هدف‌گذاری شود. کاربر با جستجوی یکسری کلمات به دنبال دریافت اطلاعات در مورد یک موضوع است. در نقشه سایت فقط آدرس صفحاتی قرار می‌گیرد که از نظر سئو برای ما مهم است و می‌خواهیم توسط گوگل ایندکس شوند.

HTTPS چیست و چه تفاوتی با HTTP دارد؟

هاست وب سایت شما اولین چیزی است که بر سرعت بارگذاری صفحات سایت شما تأثیر می گذارد. علاوه بر این، سرعت صفحه یک فاکتور رتبه بندی تایید شده توسط گوگل نیز است. اما یک فاکتور خاص در سئو برای دستگاه های موبایل وجود دارد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. خوشبختانه، اکثر توسعه دهندگان این روزها به موضوع سازگاری وب سایت با موبایل توجه می کنند، بنابراین اگر یک تم وردپرسی با کیفیت را انتخاب کنید، نباید مشکلی وجود داشته باشد.

افزونه Yoast SEO چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان HTTP است اما به حالت Secure شده است که گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که این موضوع به بهینه سازی سایت شما کمک می‌کند. هر دفعه که شخصی از جایی خارج از دامنه وب سایت شما، به سایتتان دسترسی پیدا کند، یک Visit یا بازدید صورت گرفته است. اگر شخص بازدید کننده، مادامی که در سایت شماست، چندین صفحه در وب سایت شما باز کند، همچنان یک بازدید صورت گرفته است. یک بازدید زمانی به پایان می‌رسد که بازدید کننده سایت شما را ترک کند؛ یا روی لینکی خارجی کلیک کند و صفحه‌ای از یک سایت خارجی، جایگزین صفحه سایت شما شود و یا اینکه پنجره مرورگرش را ببندد. اگر فردی با یک IP یکسان، دوبار از یک سایت بازدید کند، دو بازدید به حساب خواهد آمد.

همیشه تلاش کنید حتی اگر سئو سایت خود را به افراد دیگر می‌سپارید، اطلاعات متوسطی در زمینه سئو داشته باشید تا از پروسه سئو سایت خود به طور کامل آگاه باشید. ممکن است سئوکار سایت شما را با روش‌های کلاه سیاه سئو کند و از نتایج گوگل برای همیشه حذف شوید و یا به اصطلاح پنالتی شوید. دو راه پیش روی شما بیشتر نیست، یا سایت خود را به دست متخصص سئو بسپارید که برای شما روی کلمات هدف عملیات سئو انجام دهد و به رتبه‌های اول گوگل برسید یا خودتان این کار را یاد بگیرید و انجام دهید. به تجارت های تازه کاری که قادر به تقبل هزینه های سئو یک وب سایت نمی باشند توصیه می کنیم که خودشان سئو را بیاموزند و همزمان با یادگیری هر نکته، سعی در پیاده سازی آن در وب سایت نمایند. میتوانید از کلاسهای آموزش سئو و یا از مقالات آموزش سئو استفاده ببرید.

و اینکه وبمستر سایت من بخش اسکیما فکر کنم ارور های زیر رو داره برای رفع چیکار باید انجام بدم ؟ اگر میشه یه ای دی بدید گفتگو کنم هزینه ای هم بود واریز میکنم. قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود. آکادمی وبسیما با طراحی دوره جامع سئو این فرصت را برای شما عزیزان فراهم کرده است که فرآیند یادگیری را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا حرفه‌ای به پایان برسانید. این روش هزینه‌های به مراتب بیشتری در مقایسه با برون‌سپاری خواهد داشت ولی نقطه قوت آن بازدهی بالا و کسب نتیجه در زمان کوتاه‌تر است.

به عنوان مثال زمانی که شما عبارتی مانند ( اصطلاحات رایج در سئو ) را در موتورهای جستجو سرچ می‌کنید، کلمه (در) نمی‌تواند معنای کلماتی که قبل و بعد از آن آمده‌اند را تغییر دهد. بنابراین موتور جستجو آن را نادیده می‌گیرد و نتایج موجود برای ( اصطلاحات رایج سئو ) را به کاربر نشان می‌دهد. این اصطلاح مخفف عبارت Pay Per Click است که در لغت به معنای پرداخت به ازای هر کلیک می‌باشد. در حقیقت مجله خبری سئو Pay Per Click نوعی تبلیغات است که پرداخت هزینه در آن، متناسب با زمان تبلیغ تعیین می‌شود و شما می‌توانید تبلیغ وب سایت خود را در مدت نامحدودی در فضای اینترنت داشته باشید. هزینه‌ای که شما در این زمان پرداخت می‌کنید برای هر کلیک است که کاربر روی تبلیغ شما می‌کند و به وبسایت شما وارد می‌شود. میزان هزینه‌ای که شما بابت هر کلیک به گوگل می‌پردازید با توجه به تعداد رقبا سنجیده می شود.

انواع سئو

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار