سئو چیست؟ انواع روش های سئو-سئو

بهتر است قبل از هر کاری از یک کارشناس سئو یا شرکت سئو معتبر کمک بگیرید تا شما را در سئو و بهینه سازی کردن سایت راهنمایی کند. اگر موتورهای جستجو استفاده از Cloaking را درون یک وب سایت تشخیص دهند آن وبسایت را پنالتی می‌کنند. اما بعد از راه‌اندازی الگوریتم پنگوئن توسط گوگل، با یک به روز رسانی دوره تمام لینک‌هایی که به صورت غیر طبیعی و با هدف دستکاری رتبه‌های صفحات وب سایت به دست آمده بودند به پایان رسید. به این صورت که این الگوریتم مدیران وب سایت را مجبور کرد تا به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت بدهند. ربات‌ها و خزنده‌های موتورهای جستجو با جمع آوری چند صفحه از وب سایت کار خود را آغاز می‌کنند و با دنبال کردن لینک‌هایی که درون این صفحات وجود دارند به آدرسهای جدید دسترسی پیدا می‌کنند.

کاربرد های سئو

یک راهکار دیگر هم برای رسیدن به رتبه اول گوگل وجود دارد و نام آن تبلیغات گوگل یا google adwords است. در این راهکار، مخاطبان با ساخت اکانت گوگل و ورود به سیستم تبلیغاتی، کلمات کلیدی خود را انتخاب کرده و پس از رسیدن هر کلمه به صفحه اول، بابت کلیک هر کاربر روی سایت خود، به گوگل هزینه ای را پرداخت میکنند. سئو کردن سایت به صورت کاملا کلاه سفید و قانونی واقعا زمانبر بوده و گاها بازخورد خوبی ندارد. برای بررسی اصول این روش سئو و همینطور یادگیری چند تکنیک، به مقاله سئو کلاه سفید در فرین آکادمی مراجعه کنید.

۱. سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید یا white hat SEO راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است و بهترین راهی است که برای سئو ارگانیک سایت تان باید از آن بهره بگیرید. اگر SEO را از این طریق انجام دهید ، بر ترافیک انسانی خود تمرکز خواهید کرد و رتبه بالایی را در جستجوی گوگل به خود اختصاص میدهید. از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد. ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود. سئو تفاوت یک سایت موفق که جایگاه خوبی در نتایج جستجو کسب کرده و بازدیدکننده زیادی را جذب میکند را با سایر رقبا مشخص میکند. و مفهوم سئو دقیقا همین است؛ کسب رتبه مناسب و جذب بازدیدکننده.

  • هدف اصلی وب‌سایت‌های تجاری این است که با دیده‌شدن بیشتر از طریق موتورهای جستجو؛ درآمد مالی بیشتری کسب کنند.
  • متن جایگزین را به محلی برای استفاده بیهوده از کلمه کلیدی تبدیل نکنید.
  • پس اگر سایت شما برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب وکارتان در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد.
  • اما در صورت سئو و بهینه نبودن وب سایت این موضوع عملی عکس برای وب سایت خواهد داشت.
  • هدف اصلی این کار اهمیت به محتوا و پاکسازی مجدد گوگل از سایت های بی محوا میباشد.
  • می‌توانید با تمرکز بر کلمات کلیدی که می‌توانند نتایجی را برای شما به ارمغان بیاورند، در زمان صرفه‌جویی زیادی کنید، حتی اگر هنوز قدرت زیادی ندارید.

سایت خود را با استفاده از اصول سئوی داخلی، بهینه سازی کنید. تولید محتوای تصویری با در نظر گرفتن اصول صحیح، علاوه بر اینکه سایت خبری شما را جذاب تر می کند، بلکه برای سئوی آن نیز سودمند می باشد. نام محصولات را مجله خبری سئو منطبق با جستجوی کاربران انتخاب کنید، اما توجه داشته باشید با نام دسته بندیتان مقایرت داشته باشد. برای صفحات وب سایت خود عنوان های صحیح استفاده کنید و از کلماتی همچون خرید، قیمت، هزینه و فروش استفاده فرمایید.

Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است. همانطور که گفته شد، هر بازدید کننده یک IP مخصوص به خود را دارد و بوسیله آن شناسایی می‌شود. امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد.

سئو چیست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار