سئو چیست؟ انواع روش های سئو-سئو

سئوی فنی یا تکنیکال دارای پارامترهای تکنیکی است که بر نمایش یک وب سایت در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. اینکه شما یک محتوای باکیفیت را در وب‌سایت خود آپلود کنید، یعنی مطالب و هدف شما جلوی چشم مخاطب قرار گرفته است. مردم امروزه بسیار هوشمند هستند و به سرعت تفاوت بین محتوای یونیک و کاربردی با مطالب کپی شده را متوجه می‌شوند. خوشحالیم که خوانندگانی مثل شما داریم که ارزش محتوای سایت را درک می کنند. در مورد کندی سایت خدمتتون عرض کنیم که طبق نتایج تست سرعت سایت از هر پلتفرم معروفی مانند Gtmetrix، Pingdom و حتی ابزارهای ایرانی، زمان بارگذاری سایت بین یک تا چهار ثانیه است. حدس می زنیم که سرعت اینترنت شما شاید در زمان کار با وب سایت پایین بوده، یا اینکه دچار اختلالاتی شده باشد.

Zombie Pages چیست و چه تاثیری بر روی وبسایت شما دارد؟

بنابراین محتوای وب سایت را در راستای نیاز کاربر نوشته و به سوالات آنان پاسخ جامعی دهید. ابتدا با استفاده از ابزارهای مشاهده بک لینک (مانند ابزاری که در گوگل سرچ کنسول قرار دارد) به مشاهده و بررسی بک لینک های سایت بپردازید. وضعیت آن وب سایت ها و میزان ارتباط آنها با سایت خود را چک کنید. لینک هایی که از وب سایت های اسپم به شما داده شده اند، فایده ای برای شما نخواهند داشت.

  • ۵- در سئو با محدودیت مخاطب رو به رو نیستید اما در SEM با محدودیت رو به رو هستید.
  • همین مقاله که شما درحال مطالعه آن هستنید، نمونه‌ای مناسب از یک پیلارکلاستر است که مقاله “سئو چیست” پیلار محسوب شده و زیرشاخه‌ها کلاستر نام دارد.
  • الگوریتم کبوتر گوگل برای کسب‌وکارهای محلی یک فرصت عالی ایجاد کرده است تا بتوانند جزو نتایج اولیۀ جستجوهای کاربران نزدیک به خودشان باشند.
  • مطالعه کنید که رقبای اصلی شما از کجا بک لینک دریافت می‌کنند.
  • بنابراین تفاوت زیادی بین بک لینک از صفحه ای که به 3 منبع لینک می دهد و بک لینک از صفحه ای که به 30 منبع لینک می دهد، وجود دارد.
اما در HTTPS هنگامی که کاربر به یک صفحه وب متصل می‌شود، دو کامپیوتر کلاینت و سرور، فرآیندی را طی می‌کنند که برای ایجاد یک اتصال امن و به صورت کدگذاری استفاده می‌شود. مثلا برای صفحاتی که کاملا مبتنی بر متن هستند معمولا از نظر FID مشکلی بوجود نمی‌آید. سرعت سایت یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در گوگل است ولی تا قبل از «کور وب وایتالز» یک مشکل وجود داشت. اسکیما مارک‌آپ، کدهای استانداردی هستند که در صفحات سایت شما قرار می‌گیرند. در تمام این صفحات رل کنونیکال قرار می‌دهید و در داخل تمام رل‌ها آدرس صفحه با محتوای مهم‌تر را قرار می‌دهید. با استفاده از این متا تگ می‌توان برای گوگل مشخص کرد، صفحه را ایندکس بکند یا نکند.

برای اینکه محتوای شما توسط گوگل ایندکس شود باید تمام اصول و قوانین گوگل را رعایت کنید و یک محتوای بی نقص بنویسید. موتورهای جستجوی گوگل با استفاده از خزیدن (رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر)، ایندکس مطالب و رتبه بندی عمل می کنند. سئوی یوتیوب همان عنوان مجله خبری سئو مطلب و اطلاعاتی است که در مورد آن در کپشن پست های یوتیوب قرار می گیرد. سپس یک ویدئوی جذاب منتشر نمود و در مرحله آخر نیاز به سئو و بهینه سازی ویدئو می باشد. سئوی محتوای یوتیوب و برخی لینک سازی ها می توانند باعث شوند تا در نتایج گوگل دیده شوید.

آیا کلیک پایانی یک فاکتور رتبه‌بندی است؟

هنوز که تو بخش آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو هستیم و داریم یه سری اصول اولیه سئو رو یاد میگیریم ، این رو هم بگم که باید حتما سرعت لود سایتتون رو افزایش بدید. سرعت وب سایتتون رو هم با ابزاری مثل GTmetrics میتونین بسنجید . ناگفته نماند که برخورداری از یک سایت دوستدار سئو امکان پذیر نیست، مگر اینکه رویکرد سئو پیش از طراحی آن لحاظ شود و ساختار سایت از همان ابتدا در جهت بهینه سازی شکل بگیرد. موتورهای جستجو از الگوریتم های جستجوی پیچیده برای رتبه بندی صفحات وب استفاده می کنند. بازاریابان و متخصصین سئو به دلیل عدم انتشار این قوانین توسط گوگل ممکن است این الگوریتم ها را به طور کامل درک نکنند و از طرفی موتورهای جستجوی بزرگ هم از مزیت رقابتی خود صرف نظر نمی کنند.

پس از اینکه ربات‌ها یک صفحه جدید را پیدا کردند، تمامی محتوای آن را از قبیل متن، تصویر، ویدیو و پادکست مورد بررسی قرار می‌دهند. درصورتی که این محتواها مورد تایید این ربات‌ها باشند، به فهرست گوگل اضافه خواهند شد تا در زمان و مکان مناسب به کاربران نمایش داده شوند. تعیین بهترین نتیجه براساس دستورالعمل الگوریتم‌ها، فرآیندی است به عهده سئو می‌باشد. سئو سایت می‌توانید کاربران را از سراسر جهان به سایت شما دعوت کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار